Двигател TSI
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Аз карам Рапид с 1.0 ТСI ..95к.с.по отношение на евтиното изпълнение не съм убеден че е така...просто си е е супер изпълнение за кола за под 30 бона....като интериор и екстериор ми харесва повече от скала....дори в момента се оглеждам за още една кола но нито новата скала нито октавия ме грабват....със сугурност някой немец от фолкса е отишъл да осере и дизайна на шкода....за съжаление в моята има и лоши неща. 1.Отвратително окачване шумно тропащо зимата ужасяващо гадно чукащо- срам за шкода и фолкса.2.Гадно шумен климатик. 3.като цяло колата не е шумна но можело малко повече да се постараят а конкретно в обезш.на мотора доста повече да се постараят. за друго гадно или по малко гадно не се сещам . В самият мотор аз нищо не доливам. Нямам никакъв разход на масло но все пак е на 30х....основно се кара градско разход около 6.5 но в задръстване и на късо може и 8....Извън градско до 7,5 магистрално но аз си я шпоря 150-160. ...до 180 по километраж има прилична динамика...като цяло мотора и колата са пъргави и приятно се карат....Карока вероятно е по тежък кашон но СУВ с аеродинамика на тухла и е възможно да не си впечатлен от динамиката му но моторчето е оса за конете си...
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Благодаря за изчерпателното и обективно мнение. Чичо Ники днес ако му остане време ще я види, че му е близко в Плевен. Иска едни хубави джанти 16 цола и става пуканка.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CDAA 2011
Re: Двигател TSI
silent написа:Аз карам Рапид с 1.0 ТСI ..95к.с.по отношение на евтиното изпълнение не съм убеден че е така...просто си е е супер изпълнение за кола за под 30 бона....като интериор и екстериор ми харесва повече от скала....дори в момента се оглеждам за още една кола но нито новата скала нито октавия ме грабват....със сугурност някой немец от фолкса е отишъл да осере и дизайна на шкода....за съжаление в моята има и лоши неща. 1.Отвратително окачване шумно тропащо зимата ужасяващо гадно чукащо- срам за шкода и фолкса.2.Гадно шумен климатик. 3.като цяло колата не е шумна но можело малко повече да се постараят а конкретно в обезш.на мотора доста повече да се постараят. за друго гадно или по малко гадно не се сещам . В самият мотор аз нищо не доливам. Нямам никакъв разход на масло но все пак е на 30х....основно се кара градско разход около 6.5 но в задръстване и на късо може и 8....Извън градско до 7,5 магистрално но аз си я шпоря 150-160. ...до 180 по километраж има прилична динамика...като цяло мотора и колата са пъргави и приятно се карат....Карока вероятно е по тежък кашон но СУВ с аеродинамика на тухла и е възможно да не си впечатлен от динамиката му но моторчето е оса за конете си...
Не съм срещал още 3 цилиндров двигател, който да не ръмжи. При 1.0TSI е по-търпимо от някои други подобни 3-ки.
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
според мен 1.0 tsi за karoq e слабичък по католог 1.0tsi стобствено тегло вкл. водача 1344кг тези 200Nm ми се виждат малко ако пътуваш сам е горе/долу , но ако пътуваш с пътници и багаж
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Във Фокус е по добре обезшумен...
Re: Двигател TSI
tdi fen написа:според мен 1.0 tsi за karoq e слабичък по католог 1.0tsi стобствено тегло вкл. водача 1344кг тези 200Nm ми се виждат малко ако пътуваш сам е горе/долу , но ако пътуваш с пътници и багаж
Напълно нормални са си колега. При положение, че Фабия комби е 1180, тези 160тина кила не са огромна драма, защото имаш 40 Nm в повече. Ако пътуваш с пътници и багаж, общо взето ти трябва комфорт, а моторчето си е напълно достатъчно за това.
Re: Двигател TSI
Здравейте,
Бихте ли изказали мнение за Сеат Леон 2.0TSI / 190hp / 7DSG / 2019г ( DKZA код на двигателя, би трябвалo да е, но може и да греша )
Струват ли си този двигател и кутия?
Шофиране градско/извънградско - 70/30%
Газ - не ме интересува
Бихте ли изказали мнение за Сеат Леон 2.0TSI / 190hp / 7DSG / 2019г ( DKZA код на двигателя, би трябвалo да е, но може и да греша )
Струват ли си този двигател и кутия?
Шофиране градско/извънградско - 70/30%
Газ - не ме интересува
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3923
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател TSI
кутията е с "мокри" съединители, които са за предпочитане пред "сухи". виж по-подробно в темата за DSG. двигателят се монтира и в шкода и аз поне не съм срещал оплаквания от него.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
DKZA e последния 2.0ТСИ, който комбинира FSI + MPI инжектори, което е добро решение срещу трупане на нагари. Работи по цикъла на Будак, което в практиката означава, че в средни обороти тегли повече от колкото мощноста предполага, а харчи по-малко. Към моя нямам забележки.
Re: Двигател TSI
Без да прозвучи, като хейт. Проблема при директното на бенз са нагарите и общо взето страдат всмукателните клапани. Процедурата по смяната/чистененто им, когато са ужасно зле вече, толкова ли трудоемка и скъпо ли излиза. Т.е. нагарите без проблем могат да се махнат с ултразвук, просто трябва всичко да се разглоби и да се върне обратно. Или в най-лошия случай да смениш клапаните ?
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
при тези с mpi дюзи няма нагари
- jordan17772
- Мнения: 659
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Двигател TSI
thanis написа:Без да прозвучи, като хейт. Проблема при директното на бенз са нагарите и общо взето страдат всмукателните клапани. Процедурата по смяната/чистененто им, когато са ужасно зле вече, толкова ли трудоемка и скъпо ли излиза. Т.е. нагарите без проблем могат да се махнат с ултразвук, просто трябва всичко да се разглоби и да се върне обратно. Или в най-лошия случай да смениш клапаните ?
Има едни спрейчета на Pro-Tec и всичко става на пяна при клапаните. Изсмуква се съборената мизерия и пяната. Естествено се точи маслото и се сменя с ново. Нагари няма и колата мърка.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
thanis написа:Без да прозвучи, като хейт. Проблема при директното на бенз са нагарите и общо взето страдат всмукателните клапани. Процедурата по смяната/чистененто им, когато са ужасно зле вече, толкова ли трудоемка и скъпо ли излиза. Т.е. нагарите без проблем могат да се махнат с ултразвук, просто трябва всичко да се разглоби и да се върне обратно. Или в най-лошия случай да смениш клапаните ?
Не е трудоемко и скъпо, но много трудно се хваща, освен ако не го отваряш за чистене профилактично. На първите 1,6FSI беше лесно, там се трупаше яко и в един момент мотора по характерен начин забиваше и не вървеше. Но след това нещата се случват постепенно и може да влезеш в голям филм, без да подозираш че това ти е проблема.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта