Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот silent » Съб 05 юни 2021 21:07


Аз карам Рапид с 1.0 ТСI ..95к.с.по отношение на евтиното изпълнение не съм убеден че е така...просто си е е супер изпълнение за кола за под 30 бона....като интериор и екстериор ми харесва повече от скала....дори в момента се оглеждам за още една кола но нито новата скала нито октавия ме грабват....със сугурност някой немец от фолкса е отишъл да осере и дизайна на шкода....за съжаление в моята има и лоши неща. 1.Отвратително окачване шумно тропащо зимата ужасяващо гадно чукащо- срам за шкода и фолкса.2.Гадно шумен климатик. 3.като цяло колата не е шумна но можело малко повече да се постараят а конкретно в обезш.на мотора доста повече да се постараят. за друго гадно или по малко гадно не се сещам . В самият мотор аз нищо не доливам. Нямам никакъв разход на масло но все пак е на 30х....основно се кара градско разход около 6.5 но в задръстване и на късо може и 8....Извън градско до 7,5 магистрално но аз си я шпоря 150-160. ...до 180 по километраж има прилична динамика...като цяло мотора и колата са пъргави и приятно се карат....Карока вероятно е по тежък кашон но СУВ с аеродинамика на тухла и е възможно да не си впечатлен от динамиката му но моторчето е оса за конете си...




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот stefan4o » Нед 06 юни 2021 12:11


Благодаря за изчерпателното и обективно мнение. Чичо Ники днес ако му остане време ще я види, че му е близко в Плевен. Иска едни хубави джанти 16 цола и става пуканка.


dimitar_ak
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Пон 07 юни 2021 10:14


silent написа:Аз карам Рапид с 1.0 ТСI ..95к.с.по отношение на евтиното изпълнение не съм убеден че е така...просто си е е супер изпълнение за кола за под 30 бона....като интериор и екстериор ми харесва повече от скала....дори в момента се оглеждам за още една кола но нито новата скала нито октавия ме грабват....със сугурност някой немец от фолкса е отишъл да осере и дизайна на шкода....за съжаление в моята има и лоши неща. 1.Отвратително окачване шумно тропащо зимата ужасяващо гадно чукащо- срам за шкода и фолкса.2.Гадно шумен климатик. 3.като цяло колата не е шумна но можело малко повече да се постараят а конкретно в обезш.на мотора доста повече да се постараят. за друго гадно или по малко гадно не се сещам . В самият мотор аз нищо не доливам. Нямам никакъв разход на масло но все пак е на 30х....основно се кара градско разход около 6.5 но в задръстване и на късо може и 8....Извън градско до 7,5 магистрално но аз си я шпоря 150-160. ...до 180 по километраж има прилична динамика...като цяло мотора и колата са пъргави и приятно се карат....Карока вероятно е по тежък кашон но СУВ с аеродинамика на тухла и е възможно да не си впечатлен от динамиката му но моторчето е оса за конете си...


Не съм срещал още 3 цилиндров двигател, който да не ръмжи. При 1.0TSI е по-търпимо от някои други подобни 3-ки.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот tdi fen » Пон 07 юни 2021 11:30


според мен 1.0 tsi за karoq e слабичък по католог 1.0tsi стобствено тегло вкл. водача 1344кг тези 200Nm ми се виждат малко ако пътуваш сам е горе/долу , но ако пътуваш с пътници и багаж


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот silent » Пон 07 юни 2021 17:10


Във Фокус е по добре обезшумен...


thanis
Мнения: 1332
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Двигател TSI

Мнениеот thanis » Вто 08 юни 2021 13:25


tdi fen написа:според мен 1.0 tsi за karoq e слабичък по католог 1.0tsi стобствено тегло вкл. водача 1344кг тези 200Nm ми се виждат малко ако пътуваш сам е горе/долу , но ако пътуваш с пътници и багаж



Напълно нормални са си колега. При положение, че Фабия комби е 1180, тези 160тина кила не са огромна драма, защото имаш 40 Nm в повече. Ако пътуваш с пътници и багаж, общо взето ти трябва комфорт, а моторчето си е напълно достатъчно за това.


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот katcko » Нед 13 юни 2021 3:42


Здравейте,
Бихте ли изказали мнение за Сеат Леон 2.0TSI / 190hp / 7DSG / 2019г ( DKZA код на двигателя, би трябвалo да е, но може и да греша )
Струват ли си този двигател и кутия?
Шофиране градско/извънградско - 70/30%
Газ - не ме интересува


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3923
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Двигател TSI

Мнениеот joro_kem » Нед 13 юни 2021 8:37


кутията е с "мокри" съединители, които са за предпочитане пред "сухи". виж по-подробно в темата за DSG. двигателят се монтира и в шкода и аз поне не съм срещал оплаквания от него.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Пон 14 юни 2021 9:24


DKZA e последния 2.0ТСИ, който комбинира FSI + MPI инжектори, което е добро решение срещу трупане на нагари. Работи по цикъла на Будак, което в практиката означава, че в средни обороти тегли повече от колкото мощноста предполага, а харчи по-малко. Към моя нямам забележки.


thanis
Мнения: 1332
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Двигател TSI

Мнениеот thanis » Пон 14 юни 2021 10:38


Без да прозвучи, като хейт. Проблема при директното на бенз са нагарите и общо взето страдат всмукателните клапани. Процедурата по смяната/чистененто им, когато са ужасно зле вече, толкова ли трудоемка и скъпо ли излиза. Т.е. нагарите без проблем могат да се махнат с ултразвук, просто трябва всичко да се разглоби и да се върне обратно. Или в най-лошия случай да смениш клапаните ?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот tdi fen » Пон 14 юни 2021 10:39


при тези с mpi дюзи няма нагари


thanis
Мнения: 1332
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Двигател TSI

Мнениеот thanis » Пон 14 юни 2021 11:14


Да колега, питам за чист GDI двигател


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот katcko » Пон 14 юни 2021 15:28


Благодаря за коментарите! :th_up Колата е капарирана


Потребителски аватар
jordan17772
Мнения: 659
Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
Двигател: BCB + CAWB

Re: Двигател TSI

Мнениеот jordan17772 » Пон 14 юни 2021 21:41


thanis написа:Без да прозвучи, като хейт. Проблема при директното на бенз са нагарите и общо взето страдат всмукателните клапани. Процедурата по смяната/чистененто им, когато са ужасно зле вече, толкова ли трудоемка и скъпо ли излиза. Т.е. нагарите без проблем могат да се махнат с ултразвук, просто трябва всичко да се разглоби и да се върне обратно. Или в най-лошия случай да смениш клапаните ?

Има едни спрейчета на Pro-Tec и всичко става на пяна при клапаните. Изсмуква се съборената мизерия и пяната. Естествено се точи маслото и се сменя с ново. Нагари няма и колата мърка.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 15 юни 2021 9:12


thanis написа:Без да прозвучи, като хейт. Проблема при директното на бенз са нагарите и общо взето страдат всмукателните клапани. Процедурата по смяната/чистененто им, когато са ужасно зле вече, толкова ли трудоемка и скъпо ли излиза. Т.е. нагарите без проблем могат да се махнат с ултразвук, просто трябва всичко да се разглоби и да се върне обратно. Или в най-лошия случай да смениш клапаните ?


Не е трудоемко и скъпо, но много трудно се хваща, освен ако не го отваряш за чистене профилактично. На първите 1,6FSI беше лесно, там се трупаше яко и в един момент мотора по характерен начин забиваше и не вървеше. Но след това нещата се случват постепенно и може да влезеш в голям филм, без да подозираш че това ти е проблема.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта