Двигател TSI
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 14 юли 2020 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Кое му е проблемното?Как искате да Ви се зададе въпроса,та да отговорите,без да Ви се вадят думите с ченгел от устите?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Буталата, буталата на тези мотори са жалки. Нямат пола, прегряват, опичат се сегментите и се получава това:
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
Снимката е от стария мотор: Models Affected: Volkswagen Golf, Jetta, Polo 2008 – 2012 (1.4 TSI Twin Charged Engine) https://ssch.com.au/trade-news/bulletin ... n-failure/
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Двигател TSI
Както вече многократно е коментирано - 1.8TSI ЕА888 gen 2 си има проблеми и му се прави ребилд за от 3500 до 8000лв, в зависимост от сервиза както (коментирано в други теми).
А 1.8TSI ЕА888 gen 2 се вгражда в Шкода и Сеат до около средата на 2015. Затова покупката на тези автомобили произведени през 2015 от лаици е нежелателна, защото може да попаднат на такъв с проблеми.
А 1.8TSI ЕА888 gen 2 се вгражда в Шкода и Сеат до около средата на 2015. Затова покупката на тези автомобили произведени през 2015 от лаици е нежелателна, защото може да попаднат на такъв с проблеми.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
ЕА888 генерация 2 се произвежда от 2008 до 2015 г. и е леко променена версия на генерация 1, но при нея благодарение на различните бутала има харч на масло. Кодове CDAA, CDHA и CDHB.
Затова се препоръчва генерация 3 на EA888:
Надлъжни двигатели: CJEB, CJEE, CJED;
Напречни двигатели: CJSA, а когато е 4x4: CJSB
Най-често срещани в Северна Америка: CPKA, CPRA.
повече инфо тук: https://engineswork.com/engines/volkswagen-engine/1-8-tsi-ea888-engine.html
П.С. при Шкода намирам:
Octavia 2 - EA888 gen 2
Octavia 3 - EA888 gen 3
Superb 2 - EA888 gen 2 (до послено - 2015 г.)
Superb 3 - EA888 gen 3
Затова се препоръчва генерация 3 на EA888:
Надлъжни двигатели: CJEB, CJEE, CJED;
Напречни двигатели: CJSA, а когато е 4x4: CJSB
Най-често срещани в Северна Америка: CPKA, CPRA.
повече инфо тук: https://engineswork.com/engines/volkswagen-engine/1-8-tsi-ea888-engine.html
П.С. при Шкода намирам:
Octavia 2 - EA888 gen 2
Octavia 3 - EA888 gen 3
Superb 2 - EA888 gen 2 (до послено - 2015 г.)
Superb 3 - EA888 gen 3
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
Супъб 2, 1.8, до 2015 за нищо не става, за разлика от Октавия 3 комби, 1.8, 4х4, 2013-2017г. Здрав, тунингопригоден мотор с 8 дюзи, в комбинация с Халдекс 5. https://carexpert.ru/compare.php?view=F ... -2013w184&
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Някой има ли представа каква е разликата между код CDAA и CDA? Два различни са, ама дали само като години или .....?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 14 юли 2020 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
А някой има ли идея каква е разликата между CJSA и CJSB?
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
По-горе пише: Напречни двигатели: CJSA, а когато е 4x4: CJSBNikolaiBakalsk написа:А някой има ли идея каква е разликата между CJSA и CJSB?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 14 юли 2020 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Предполагам,че има и друга разлика освен тая?
Софтуерно?Хардуерно?
Софтуерно?Хардуерно?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19689
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
TURL написа:Някой има ли представа каква е разликата между код CDAA и CDA? Два различни са, ама дали само като години или .....?
При новите двигатели с 4 букви, понякога в талона пишат само 3.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Обикновено разлики има в кодовете, доколкото са свързани със самата система 4х4. Има още един модул (за халдекса), още някой кабел, разлика в скоростите и вероятно малки разлики в някои местоположения на кабели, датчици и т.н.
Оттам и друг код, с друга документация за ремонт.
Оттам и друг код, с друга документация за ремонт.
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Двигател TSI
Разликата е само в софтуера:
CJSA
132 kW (180 PS)/5100–6200
250 Nm/1250–5000
CJSB
132 kW (180 PS)/4500–6200
280 Nm/1350–4500
Причината е скоростната кутия: по-малката и евтина MQ250, поради която CJSA е дроселиран до 250 Nm.
CJSA
132 kW (180 PS)/5100–6200
250 Nm/1250–5000
CJSB
132 kW (180 PS)/4500–6200
280 Nm/1350–4500
Причината е скоростната кутия: по-малката и евтина MQ250, поради която CJSA е дроселиран до 250 Nm.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 14 юли 2020 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Кайзен написа:Разликата е само в софтуера:
CJSA
132 kW (180 PS)/5100–6200
250 Nm/1250–5000
CJSB
132 kW (180 PS)/4500–6200
280 Nm/1350–4500
Причината е скоростната кутия: по-малката и евтина MQ250, поради която CJSA е дроселиран до 250 Nm.
Това би трябвало да се отнася само за ДСГ?
Или и за ръчни кутий?
DQ250 би трябвало да е 280 нютона?
- Кайзен
- Мнения: 1528
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Двигател TSI
MQ250 e "ръчна" кутия..
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 228 госта