Двигател TSI
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
За звука на разтегната верига при студен старт напиши в youtube: timing chain noise 1.4 tsi - в първите 2 секунди има едно ръмжене, което после се успокоява. Някой хора по чуждите форуми пишат, че веригата им е презкочила зъб, когато през нощта са паркирали под наклон (предницата на високо / задницата на по-ниско) и на сутринта са пробвали да запалят, чувало се идрънчаване и до там. В официален сервиз на Сеат ми казаха 800лв труд и части - за един ден работа и 2 години гаранция на ремонта. Верига с банани и обтегач взех за 155лв комплект на ФЕБИ и 300лв работа в неоторизиран сервиз. Сменят се и два болта - един дълъг и един къс - в Порше ги имат на склад, около 13 лв са и двата - на тях е означена силата на затягане. Гарнитурата ми беше проблем да си намеря, моя майстор намери за 56лв на Ерлинг (или нещо подобно). От VW препоръчват и смяна на вариатора с нов подобрен модул, завършващ на E, моя завършва на C. Но този вариатор струва 200 евро и го спестих този път. Някой сменят верига на 3000км, аз я смених на 167 000км - понеже се появи това характерно тракане. Майстора каза, че като е наложил двете вериги - старата е била с една бримка по-дълга от новата. Бананите не бяха износени, също и хидравличния обтегач си беше перфектен. От VW препоръчват и смяна на маслопроводите от и към турбото с нови с охлаждащи елементи - които части не успях да намеря. Мисля си за гофрирани алуминиеви тръби, които да закрепя за тези маслопроводи за да отнемат от топлината на маслото.
Карам изключително и само с обикновен 95, и колата върви най-добре на него. Всякакви други ми се струват само маркетингов трик на бензиностанциите (мое мнение).
препратка: https://partsfinder.bilsteingroup.com/e ... febi/40672 - този комплект взех аз, най-отдолу има 3 pdf-а, където пишат да се смени и вариаторът с подобрен такъв, но феби не предлагат вариатор.
препратка към статията на автобилд: http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... D1%82-tsi/
Карам изключително и само с обикновен 95, и колата върви най-добре на него. Всякакви други ми се струват само маркетингов трик на бензиностанциите (мое мнение).
препратка: https://partsfinder.bilsteingroup.com/e ... febi/40672 - този комплект взех аз, най-отдолу има 3 pdf-а, където пишат да се смени и вариаторът с подобрен такъв, но феби не предлагат вариатор.
препратка към статията на автобилд: http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... D1%82-tsi/
Последна промяна от beboyan на Пет 01 дек 2017 0:26, променено общо 1 път.
Re: Двигател TSI
Браво, една добър и изчерпателен коментар.
Аз също гледам този двигател 1.4ТСИ 122кс. 160кс просто не ми се рискува, като гледам и чета те си почти всички са маслояди.
Аз също гледам този двигател 1.4ТСИ 122кс. 160кс просто не ми се рискува, като гледам и чета те си почти всички са маслояди.
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Двигател TSI
Колеги да ви питам кой бензинов мотор е за предпочитане за голф 5? 2.0 ТФСИ и 2.0 ФСИ ме интересуват конкретно? Да ,не е някакъв маслояд да ми харчи по 2-3 литра на 10 000км имат ли някакви детски болести тези двигатели скъпи агрегати и такива разни.Колата ще се кара само на бензин няма да има газови измислици и разни други...
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Ръмженето на студен двигател ли го прави или на всяко палене, нещо и при мен се чува но само на студено и не всеки път, аз си мислех клапаните. Смених маслото пак остава сутрин или когато не е работил дълго време. Веригата била сменяна преди 15 х.км., но как и дали с всичко което си описал. Гледах клипове на единият е като при мен сякаш, на друг много чука не бих карал изобщо ако така се чува.
Re: Двигател TSI
Здравйте,искам да попитам колко хиляди километра ориентировачно е живота на двигател 1.0 tsi 115 к.с. при нормална експлоатация?
Извинявам се,ако вече е коментирано,но не съм видял.
Извинявам се,ако вече е коментирано,но не съм видял.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Това е двигател на 2г, как очакваш някой да ти отговори? И какво значи "живот" на един мотор, кога се приема за мъртъв?
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Двигател TSI
Добре бе кой мотор се препоръчва за голф 5 бензинов вариант.? 1.4 1.6 2.0 ? Да ,не е някакъв маслояд или проблемен вериги и разни други?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
1,6 MPI - 102кс
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Двигател TSI
владислав написа:Ръмженето на студен двигател ли го прави или на всяко палене, нещо и при мен се чува но само на студено и не всеки път, аз си мислех клапаните. Смених маслото пак остава сутрин или когато не е работил дълго време. Веригата била сменяна преди 15 х.км., но как и дали с всичко което си описал. Гледах клипове на единият е като при мен сякаш, на друг много чука не бих карал изобщо ако така се чува.
При мен беше на студен двигател сутрин. Предполагам колкото повече трака, толкова по разтегната е веригата?!? Но има и едно нормално ръмжене (не тракане) на двигателя когато вдига маслото в началото и е на 1100 оборота за няколко секунди и после успокоява на 700 оборота на място.
Re: Двигател TSI
Здравейте. Изчетох доста от мненията в рази тема за двигателите TSI на ВАГ групата. Интересуват ме конкретно двигателите с обем от 1.4 литра. Обмислям покупката на Golf Mk5 с 1.4 TSI 140/170 к.с. с ръчни скорости. В чужди форуми се сблъсквам с доста противоречиви мнения. И по тази причина се нуждая от вашата помощ със съвети и насоки относо, за какво да внимавам при избора на въпросен автомобил и какво да очаквам, като сериозни проблеми от тези мотори. До сега винаги съм карал дизелови автомобили. Golf 3 1.9 TDI 1Z мотора 90к.с. от 1996г. и сега в момента вторатами кола е FIAT Stilo 1.9 JTD 115к.с. До тук от дизелите вече съм натрупал достатъчно впечетления и ми се иска да се прехвърля към света на турбо-бензина. Километрите които изминавам годишно са между 20 000 и 25 000. Сменям маслата на автомобила си на промеждутък от 8000-9000 км. Колата ще се кара предимно в София с излизания от града по почивните дни.
Насочил съм се към Golf Mk5 1.4 TSI 140/170к.с. в диапазона 2007-2008г. Просто това ми е в бюджета. Тук вече и имам нуждата от вашата помощ с мнения:
1) Кой двигател е по надежден?
2)Какви са основните големи проблеми, с които мога да се сблъскам?
3)Примерни цени на частите за евентуалните проблеми? Основно по мотор и трансмисия, ходова част не ме интересува за сега.
Благодаря ви много предварително.
П.С. бъдещата ми покупка ще бъде от Германия. Обмислям да отида да си я докарам от там. Имам познати, които живеят в Кьолн и те се занимават с търговия на автомобили, така че те ще се погрижат за изнамирането на читав екземпляр, който да бъде проверен още там на място преди да отида да си прибера. Надявам се това да отстрани много въпросителни покрай автомобилите на българския пазар и италианският също.
Насочил съм се към Golf Mk5 1.4 TSI 140/170к.с. в диапазона 2007-2008г. Просто това ми е в бюджета. Тук вече и имам нуждата от вашата помощ с мнения:
1) Кой двигател е по надежден?
2)Какви са основните големи проблеми, с които мога да се сблъскам?
3)Примерни цени на частите за евентуалните проблеми? Основно по мотор и трансмисия, ходова част не ме интересува за сега.
Благодаря ви много предварително.
П.С. бъдещата ми покупка ще бъде от Германия. Обмислям да отида да си я докарам от там. Имам познати, които живеят в Кьолн и те се занимават с търговия на автомобили, така че те ще се погрижат за изнамирането на читав екземпляр, който да бъде проверен още там на място преди да отида да си прибера. Надявам се това да отстрани много въпросителни покрай автомобилите на българския пазар и италианският също.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
1,4TSI в Голф 5 - само 122кс. Там обслужваш ангренажна верига с обтегач, ако е измъчена турбината може да се рециклира и в общия случай е това. По-силните са много проблемни, с двойно принудително пълнене и като цяло не са домислени.
Re: Двигател TSI
Благодаря, колега. Това доста стегнат и право каквото ме интересува отговор. Още веднъж много благодаря.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа:Това е двигател на 2г, как очакваш някой да ти отговори? И какво значи "живот" на един мотор, кога се приема за мъртъв?
Ба,този мотор не го ли лансираха 2017 година?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Zdravko Zankov написа:hooligan_sk написа:Това е двигател на 2г, как очакваш някой да ти отговори? И какво значи "живот" на един мотор, кога се приема за мъртъв?
Ба,този мотор не го ли лансираха 2017 година?
Неее, даже кара 3та година вече: https://www.mobile.bg/11507633504533694
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател TSI
Сигурен съм,че в Шкода и Фолксваген го промотираха 2017.
Явно Сеат са опитното зайче в случая.
Явно Сеат са опитното зайче в случая.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта