Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Senior GR
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
Автомобил: VW Golf II
Двигател: RP 1989
Местоположение: София

Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?

Мнениеот Senior GR » Съб 10 яну 2009 10:55


Здравейте!
Понеже голфа ми се явява втора кола и не го карам много често ,чат-пат го припалвам....Но от известно време акумулатора може да завърти само един-два пъти и после -тц...не става....Сега го свалих пак да го зареждам - показва 12,1 волта ...Та може ли хем да показва такъв волтаж , хем хич да го няма, когато му е време да палне колата....Между другото е на 4 години-дали трябва да се хвърля вече ...? :roll:




Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 яну 2009 11:00


Не е толкова важно напрежението, а тока ! Вземи го смени.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 10 яну 2009 11:00


Напрежение може да има, но няма необходимия ток, за да завърти. Зареди го, долей клетките и пробвай пак, то ще си покаже дали е дошло време да го хвърляш.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 10 яну 2009 11:15


И напрежение няма кой знае колко.

12,1 = 50% зареден


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Съб 10 яну 2009 11:24


Най-вероятно има мъртва клетка, и колкото и пъти да го заредаш все тази. Така че по добре си купи нов. А напрежението както казаха колегите преди мен няма никакво отношение към състоянието на акумулатора.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 10 яну 2009 11:26


Напрежението е прекрасен показател, НО се мери под товар :wink:


Пример:
Изображение


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Съб 10 яну 2009 11:37


напрежението под товар може да се измери с най-обикновен мултицет. и това нещо като гледам с какви дебели кабели е, сигурно трчбва да мери и ток.
Ама ток не може да мери защото се свързва паралелно към източника, затова това за мен е стартова станция с функция за измерване на напрежението

Последна промяна от cosmo на Съб 10 яну 2009 11:46, променено общо 1 път.


iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот iceto » Съб 10 яну 2009 11:39


товарна вилка - мери напржение по товар, за това са му и дебели кабелите, защото тока е много


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Съб 10 яну 2009 12:05


cosmo написа:напрежението под товар може да се измери с най-обикновен мултицет. и това нещо като гледам с какви дебели кабели е, сигурно трчбва да мери и ток.
Ама ток не може да мери защото се свързва паралелно към източника, затова това за мен е стартова станция с функция за измерване на напрежението


Знаеш ли изобщо как работи "товарна вилка" ?

П.П Ето ти и един жокер-мери ток :idea:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 10 яну 2009 12:54


Май тази снимка е по подходяща за учебни цели

Изображение


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Съб 10 яну 2009 16:44


не мери ток, а напрежение, или по скоро пада на напрежението под ТОЧНО определен товар. За това на тази снимка на колегата както и на всички други индикацията на показанията са във [V], а не в [A]


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Съб 10 яну 2009 16:54


Може да показва 12.1 волта ама като завъртиш ключа като падне на 5 примерно няма как. Имаш 2 варианта:
1. Слагаш друг акумулатор на голфа и ако заварти хубаво значи е от него. Ако не, търсиш друго (стартер и т.н.)
2. Слагаш този акумулатор на друга кола и ако там върти както трябва значи пак проблема е другаде, ако не, значи си купуваш нов акумулатор и си караш!


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Съб 10 яну 2009 17:21


Трябва ли да разясняваме Закона на Ом ?!! Най-добре е да се смени акумулатора, защото и да се зареди едва ли от тази рядка експлоатация е в ред. И то за 4 години !

А като се мери под товар, не преминават ли електрони (не се ли консумира ток) ?
U=I.R

Няма смисъл от повече обяснения.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот stefan4o » Съб 10 яну 2009 18:23


12.1V според мен показва, че акумулаторът ти е неизправен, моят показва 13 и нещо, преди да запаля колата...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 10 яну 2009 18:49


Зареди го.Моят се съживи и сега е добре,след 15 часа зареждане.Бях го отписал.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта