Днеска ми се случи ново десет... перката на радиатора не иска да се включи (което разбрах след като прегря) и за моя радост ми изкипя всичкия антифриз. Утре ще ходя да я гледат хубавицата ми, но искам да питам има ли разлика какъв антифрез ще сложа? Предполагам има някакъв останал, може би германски. Някой знае ли дали антифризите са различни или да купя първият ми попаднал и да го сложа? Става въпрос за Голф 2-ка.
Благодаря на всички
Ново десет... прегря ми :)
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Такааа, дадох подадох електричество на перката и тя заработи.. дотук добре, проверих бушона... наред е. Явно остава релето измерих с мултицед м/у жицата на релето която влиза във вентилатора и другия и край преди да влезне долу в радиатора - връзка има. Между масата от акумулатора и жицата където влиза във вентилатора също има връзка (не е прекъсната) Дайте идея какво друго да проверя?
П.С. Засега долях вода, но надявам се днес ще сменя целия антифриз.
П.П.С. Възможно ли е перката да не се е включвала защото е бил малко антифриза?
Golfer дай малко насоки как да проверя датчика и релето и къде са плз.
Благодарско на всички които се отзоваха!
П.С. Засега долях вода, но надявам се днес ще сменя целия антифриз.
П.П.С. Възможно ли е перката да не се е включвала защото е бил малко антифриза?
Golfer дай малко насоки как да проверя датчика и релето и къде са плз.
Благодарско на всички които се отзоваха!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
термостата е под водната помпа маркуча води към радиатора.колата като се запали върти само''малкия кръг''двигател и парно когато загрее до 82 градуса/зависи от термостата/термостата се отваря и топлата течност влиза в радиатора"големия кръг" избутвайки студената към двигателя термостата затваря и т.н.ако е много топло и тази процедура не помогне и течността не може да се охлади датчика включва перката .това е най-просто казано. та в този ред на мисли ако термостата не е отворил няма как да се охлади системата и кипи.
- Nova
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Такаааа, днес се занимавах с това и има подобрение. Оказа се че системата не е обезвъздушена и затова кипи(не точно де) сега се оправи и не кипи колкато и да е загряло (дефакто повече от 80-90 градуса не е загрявала никога и кипежа е бил защото не е бил обезвъздушено). Вентилатора включва но мисля за всеки случай да му пръсна клемите с спрей за почистване да прави по добър контакт.
Благодаря на всички все пак.
П.С. В 1 сервиз ми заявиха, че "Пробила се е гарнитурата на двигателя от високата температура и сега главата нагнетява въздух затова кипи. Главата се е разширила и е заминала трябва да се шлайфа както и трябва да се прегледат цилиндрите и те да се сменят ако трябва абе 800 лева някъде" край на цитата. Коментарите оставам на вас не разбирам много, факта е че пича на бензиностанцията ми я оправи за 2 минутки.. и не ми взе нищо (е дадох му да се почерпи 1-2-3-4-5 кафета заслужи си ги).
едит: правопис... ей трябва да гледам какво пиша преди да поствам, но съм развълнуван. Golfer ела в шопско и отвори сервиз ще съм ти първия клиент само да разбера
Благодаря на всички все пак.
П.С. В 1 сервиз ми заявиха, че "Пробила се е гарнитурата на двигателя от високата температура и сега главата нагнетява въздух затова кипи. Главата се е разширила и е заминала трябва да се шлайфа както и трябва да се прегледат цилиндрите и те да се сменят ако трябва абе 800 лева някъде" край на цитата. Коментарите оставам на вас не разбирам много, факта е че пича на бензиностанцията ми я оправи за 2 минутки.. и не ми взе нищо (е дадох му да се почерпи 1-2-3-4-5 кафета заслужи си ги).
едит: правопис... ей трябва да гледам какво пиша преди да поствам, но съм развълнуван. Golfer ела в шопско и отвори сервиз ще съм ти първия клиент само да разбера
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта