Ново десет... прегря ми :)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Гост

Ново десет... прегря ми :)

Мнениеот Гост » Вто 22 юни 2004 19:37


Днеска ми се случи ново десет... перката на радиатора не иска да се включи (което разбрах след като прегря) и за моя радост ми изкипя всичкия антифриз. Утре ще ходя да я гледат хубавицата ми, но искам да питам има ли разлика какъв антифрез ще сложа? Предполагам има някакъв останал, може би германски. Някой знае ли дали антифризите са различни или да купя първият ми попаднал и да го сложа? Става въпрос за Голф 2-ка.
Благодаря на всички




Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Вто 22 юни 2004 19:39


опаа горното го писах аз :)


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Сря 23 юни 2004 7:42


антифриза така и така се сменя на две години - купи си нов - понякога е възможно да се пресечат ако са различен тип


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 23 юни 2004 8:05


виж датчика за перката и релето.антифриза го смени целия щото като е на годинки губи качествата си :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 23 юни 2004 11:18


дано да няма поражение, провери си първо жиците към датчика и перката, аз така преди 1 месец-една жица се прекъснала ама отвътре и добре че забелязах, че темпа отива мноо на дясно, а перка нема...


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 23 юни 2004 11:30


:roll: Такааа, дадох подадох електричество на перката и тя заработи.. дотук добре, проверих бушона... наред е. Явно остава релето измерих с мултицед м/у жицата на релето която влиза във вентилатора и другия и край преди да влезне долу в радиатора - връзка има. Между масата от акумулатора и жицата където влиза във вентилатора също има връзка (не е прекъсната) Дайте идея какво друго да проверя?

П.С. Засега долях вода, но надявам се днес ще сменя целия антифриз.
П.П.С. Възможно ли е перката да не се е включвала защото е бил малко антифриза?

Golfer дай малко насоки как да проверя датчика и релето и къде са плз.

Благодарско на всички които се отзоваха! :)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 23 юни 2004 11:40


датчика е на радиатора той е биметален ,антифриза като загрее над определените градуси затваря веригата и перката работи.релето е под волана над бушоните.
ти провери ли термостата ?


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 23 юни 2004 11:55


Къде е термостата? :lol: Извинявам се за глупавия въпрос.
А и как изглеждат релето и термостата и как да ги проверя?

То вярно ще се ходи на сервиз, но обичам да си знам нещата и да си ги поддържам сам, а Голфа е отскоро и не съм запознат затова сори за въпросите ако са много зле :D


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 23 юни 2004 12:01


къв е мотора на двойката, термостата на 1,3 е във фланеца /онова пластмасовото с пет тръбляци от него/ и от него излиза дебелия долен маркуч на радиатора


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 23 юни 2004 12:07


1,6 бензин :)
Пластмасовото над двигателя ли е? или е онова в което се сипва антифриза?

едит: мога ли да позная по външни билизи дали релето или термостата са заминали? :idea:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 23 юни 2004 12:11


там където е лудницата от маркучи-влизат излизат, но за 1,6 да каже някой който кара 1,6, мотора е по-различен


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 23 юни 2004 12:59


термостата е под водната помпа маркуча води към радиатора.колата като се запали върти само''малкия кръг''двигател и парно когато загрее до 82 градуса/зависи от термостата/термостата се отваря и топлата течност влиза в радиатора"големия кръг" избутвайки студената към двигателя термостата затваря и т.н.ако е много топло и тази процедура не помогне и течността не може да се охлади датчика включва перката .това е най-просто казано. та в този ред на мисли ако термостата не е отворил няма как да се охлади системата и кипи.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 23 юни 2004 20:16


Такаааа, днес се занимавах с това и има подобрение. Оказа се че системата не е обезвъздушена и затова кипи(не точно де) сега се оправи и не кипи колкато и да е загряло (дефакто повече от 80-90 градуса не е загрявала никога и кипежа е бил защото не е бил обезвъздушено). Вентилатора включва но мисля за всеки случай да му пръсна клемите с спрей за почистване да прави по добър контакт.
Благодаря на всички все пак.

П.С. В 1 сервиз ми заявиха, че "Пробила се е гарнитурата на двигателя от високата температура и сега главата нагнетява въздух затова кипи. Главата се е разширила и е заминала трябва да се шлайфа както и трябва да се прегледат цилиндрите и те да се сменят ако трябва абе 800 лева някъде" край на цитата. Коментарите оставам на вас не разбирам много, факта е че пича на бензиностанцията ми я оправи за 2 минутки.. и не ми взе нищо (е дадох му да се почерпи 1-2-3-4-5 кафета заслужи си ги).

едит: правопис... ей трябва да гледам какво пиша преди да поствам, но съм развълнуван. Golfer ела в шопско и отвори сервиз ще съм ти първия клиент само да разбера :D


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Чет 24 юни 2004 7:30


аз доколкото знам на г2 се обезвъздушава сама охладителната системата - т.е. надали е била това :wink:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16283
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 24 юни 2004 8:37


turtey написа:аз доколкото знам на г2 се обезвъздушава сама охладителната системата - т.е. надали е била това :wink:

сама ама на твоя стария голф 8) , на моя посмъртно сама не ще, както съм писал п(требе си яко ДУХАНЕ



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта