FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 179
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Нед 17 ное 2013 22:11


Единственното нещо в което не съм сигурен свързано с TFSI е на колко километра да сменя ангренажния ремък с водната помпа. Ходих по сервизи на VW обаче ми казват на 180 000. Четах в италиянският форум че един го е сменял на 150 000 и е бил в перфектно състояние.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Нед 17 ное 2013 22:28


180 000 км или 5 години. Което настъпи първо.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Нед 17 ное 2013 22:33


За 5-те години не мога да го открия на достоверен сайт, така че може да съм в грешка :th_up

Намирам по щатските форуми за 7 години, но масово сменят на 90 000 км (не мили) и на 5 години.


Потребителски аватар
mk5_gti
Мнения: 179
Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
Автомобил: Golf 5 GTI DSG
Двигател: BPY 2008

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот mk5_gti » Нед 17 ное 2013 22:43


Това за годините и аз съм го чел в италиянкият форум. Със сигурност ще я откарам поне да го видят за да карам спокойно, въпреки че е на 105 000 км. Благодаря :beer


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Нед 15 дек 2013 19:41


Смяна на пистов ремък и ангренаж к-т с ролки и водна помпа - 420 лв + труд. Като материали ремък комплект INA + водна помпа HEPU, пистовия ремък не помня какъв беше. Като може да дойде и малко по-тънко, тъй като към труда имаше и други дребни работи. Идната седмица ще сменям маслото на DSG-то, заявиха ми цена около 400 лв в Porsche Sofia East...

Поздрави.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Нед 15 дек 2013 22:37


Взето от Шкода форума и касае последното поколение TSI -> поколението от Г7

Проблемите при ТСИ двигателите бяха следните:
1-веригата се износва много бързо. :arrow: Оправено е,конструкцията на звената и производителя са други.
2-масления повдигач. :arrow: Оправен е,друг модел се поставя.
3-трупа много ,АМА МНОГО нагар по всмукателните клапани в главата и в портовете и. :arrow: Оправено е.Колата вече работи с 8 дюзи-4 МПИ и 4 ТСИ. Както някои знаят,МПИ дюзите не са в горивната камера,а са във всмукателния колектор.Колата работи в ниски и средни режими на натоварване основно с МПИ дюзите,А ФСИ дюзите работят главно при максималната мощност. По този начин се отмива нагара,който се образуваше при старото поколение дв.
4-водните помпи протичаха рано.Задвижваха се от малко ремъче. :arrow: Оправено е,новите помпи се задвижват на ток и са с променливо дебитопренасяне на охлаждащия агент.Колата загрява супер бързо ,а охлаждането е супер ефективно и презапасено!
Та за това съм решил да си я позволя ТСИ.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Нед 15 дек 2013 23:33


За този "нагар" четох бегло (при 2.0 TFSI 2006-та). Как да му направя "профилактика" ? :gruebel


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Пон 16 дек 2013 12:37


По "разказите" на мои познати в сервизи ако е събрала много нагар няма как да не се сваля цялата глава. За състоянието може да се провери като се махнат смукателните колектори.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Пон 16 дек 2013 15:45


Ай че приказно... Кажи речи на 100 000 отваряш главата :no Ще се провери и това напролет в сряда отивам да сменят прословутото масълце на тва DSG... Дано дадат поне някаква гаранция.


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Haralampi » Вто 17 дек 2013 9:54


Съществува и "химическо" почистване (опитвам се да намеря отново името да метода), при който се впръсква препарат под определено налягане, който разтваря нагара. Отнема няколко часа на специализирано място със съответната техника. Не знам дали и къде в БГ има обаче.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот StS » Вто 17 дек 2013 18:56


brabus написа:Взето от Шкода форума и касае последното поколение TSI -> поколението от Г7

Проблемите при ТСИ двигателите бяха следните:
1-веригата се износва много бързо. :arrow: Оправено е,конструкцията на звената и производителя са други.
2-масления повдигач. :arrow: Оправен е,друг модел се поставя.
3-трупа много ,АМА МНОГО нагар по всмукателните клапани в главата и в портовете и. :arrow: Оправено е.Колата вече работи с 8 дюзи-4 МПИ и 4 ТСИ. Както някои знаят,МПИ дюзите не са в горивната камера,а са във всмукателния колектор.Колата работи в ниски и средни режими на натоварване основно с МПИ дюзите,А ФСИ дюзите работят главно при максималната мощност. По този начин се отмива нагара,който се образуваше при старото поколение дв.
4-водните помпи протичаха рано.Задвижваха се от малко ремъче. :arrow: Оправено е,новите помпи се задвижват на ток и са с променливо дебитопренасяне на охлаждащия агент.Колата загрява супер бързо ,а охлаждането е супер ефективно и презапасено!
Та за това съм решил да си я позволя ТСИ.


Отлично като информация - само трябва да уточним за любознателния читател две малки но важни подробности -
1. От кой точно кодове става "подобрението" споменато в горните точки, защото двигателя - 1.4 има поне 8 разновидности../на мен известни/ + разликата в годините на моделите, така че е важно - например някой търси кола - гледа за CAXA или по-нов и т.н.
2. Втория ред дюзи - някой може ли да каже това недоразумение как се отразява на разхода + поддръжката която става много интересна..
3. За газифицирането даже няма да отварям въпроса...


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Kuncavia » Вто 17 дек 2013 19:41


За газафицирането има отворен ВЪПРОС, както и отговор, колко надежден, ще разберем с времето. Аз моя TFSI го инжектирам само със 100 октана, но нз дали ще попречи за нагара...


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот doubledTSI » Вто 17 дек 2013 20:00


sts, кажи нещо повече за "САХА".


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот brabus » Вто 17 дек 2013 20:23


Това, което копирах от Шкодите е за 2.0 TFSI и 1.8 TFSI
Не съм проверявал как седят нещата при 1.4 TFSI.
3.6 FSI не съм чувал да има промени.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот StS » Вто 17 дек 2013 20:35


Именно поколението 2012+ което всъщност е 3та генерация - ЕА888 /1.8 и 2.0 TSI/ за по-малките обеми мисля е ЕА211, но не се интересувам активно от както съм на друга марка. :beer

@Кунцав и много правилно правиш - тези двигатели са само и единствено за 100 октана! Имах книжле от 2002/3 в което пишеше само 100, по-късно заради търговко/маркетингови трикове го промениха на 95-98 и т.н..

Тези коли на газ могат, но освен ако не сте наистина фен, а й мазохист малко...препоръка - НЕ им слагайте, ако имате дългосрочни планове с колата. Просто няма качествени системи се още...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта