FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Единственното нещо в което не съм сигурен свързано с TFSI е на колко километра да сменя ангренажния ремък с водната помпа. Ходих по сервизи на VW обаче ми казват на 180 000. Четах в италиянският форум че един го е сменял на 150 000 и е бил в перфектно състояние.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
180 000 км или 5 години. Което настъпи първо.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
За 5-те години не мога да го открия на достоверен сайт, така че може да съм в грешка
Намирам по щатските форуми за 7 години, но масово сменят на 90 000 км (не мили) и на 5 години.
Намирам по щатските форуми за 7 години, но масово сменят на 90 000 км (не мили) и на 5 години.
- mk5_gti
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 19:23
- Автомобил: Golf 5 GTI DSG
- Двигател: BPY 2008
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Това за годините и аз съм го чел в италиянкият форум. Със сигурност ще я откарам поне да го видят за да карам спокойно, въпреки че е на 105 000 км. Благодаря
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Смяна на пистов ремък и ангренаж к-т с ролки и водна помпа - 420 лв + труд. Като материали ремък комплект INA + водна помпа HEPU, пистовия ремък не помня какъв беше. Като може да дойде и малко по-тънко, тъй като към труда имаше и други дребни работи. Идната седмица ще сменям маслото на DSG-то, заявиха ми цена около 400 лв в Porsche Sofia East...
Поздрави.
Поздрави.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Взето от Шкода форума и касае последното поколение TSI -> поколението от Г7
Проблемите при ТСИ двигателите бяха следните:
1-веригата се износва много бързо. : Оправено е,конструкцията на звената и производителя са други.
2-масления повдигач. : Оправен е,друг модел се поставя.
3-трупа много ,АМА МНОГО нагар по всмукателните клапани в главата и в портовете и. : Оправено е.Колата вече работи с 8 дюзи-4 МПИ и 4 ТСИ. Както някои знаят,МПИ дюзите не са в горивната камера,а са във всмукателния колектор.Колата работи в ниски и средни режими на натоварване основно с МПИ дюзите,А ФСИ дюзите работят главно при максималната мощност. По този начин се отмива нагара,който се образуваше при старото поколение дв.
4-водните помпи протичаха рано.Задвижваха се от малко ремъче. : Оправено е,новите помпи се задвижват на ток и са с променливо дебитопренасяне на охлаждащия агент.Колата загрява супер бързо ,а охлаждането е супер ефективно и презапасено!
Та за това съм решил да си я позволя ТСИ.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
За този "нагар" четох бегло (при 2.0 TFSI 2006-та). Как да му направя "профилактика" ?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
По "разказите" на мои познати в сервизи ако е събрала много нагар няма как да не се сваля цялата глава. За състоянието може да се провери като се махнат смукателните колектори.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Ай че приказно... Кажи речи на 100 000 отваряш главата Ще се провери и това напролет в сряда отивам да сменят прословутото масълце на тва DSG... Дано дадат поне някаква гаранция.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Съществува и "химическо" почистване (опитвам се да намеря отново името да метода), при който се впръсква препарат под определено налягане, който разтваря нагара. Отнема няколко часа на специализирано място със съответната техника. Не знам дали и къде в БГ има обаче.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
brabus написа:Взето от Шкода форума и касае последното поколение TSI -> поколението от Г7Проблемите при ТСИ двигателите бяха следните:
1-веригата се износва много бързо. : Оправено е,конструкцията на звената и производителя са други.
2-масления повдигач. : Оправен е,друг модел се поставя.
3-трупа много ,АМА МНОГО нагар по всмукателните клапани в главата и в портовете и. : Оправено е.Колата вече работи с 8 дюзи-4 МПИ и 4 ТСИ. Както някои знаят,МПИ дюзите не са в горивната камера,а са във всмукателния колектор.Колата работи в ниски и средни режими на натоварване основно с МПИ дюзите,А ФСИ дюзите работят главно при максималната мощност. По този начин се отмива нагара,който се образуваше при старото поколение дв.
4-водните помпи протичаха рано.Задвижваха се от малко ремъче. : Оправено е,новите помпи се задвижват на ток и са с променливо дебитопренасяне на охлаждащия агент.Колата загрява супер бързо ,а охлаждането е супер ефективно и презапасено!
Та за това съм решил да си я позволя ТСИ.
Отлично като информация - само трябва да уточним за любознателния читател две малки но важни подробности -
1. От кой точно кодове става "подобрението" споменато в горните точки, защото двигателя - 1.4 има поне 8 разновидности../на мен известни/ + разликата в годините на моделите, така че е важно - например някой търси кола - гледа за CAXA или по-нов и т.н.
2. Втория ред дюзи - някой може ли да каже това недоразумение как се отразява на разхода + поддръжката която става много интересна..
3. За газифицирането даже няма да отварям въпроса...
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
За газафицирането има отворен ВЪПРОС, както и отговор, колко надежден, ще разберем с времето. Аз моя TFSI го инжектирам само със 100 октана, но нз дали ще попречи за нагара...
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
sts, кажи нещо повече за "САХА".
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Това, което копирах от Шкодите е за 2.0 TFSI и 1.8 TFSI
Не съм проверявал как седят нещата при 1.4 TFSI.
3.6 FSI не съм чувал да има промени.
Не съм проверявал как седят нещата при 1.4 TFSI.
3.6 FSI не съм чувал да има промени.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Именно поколението 2012+ което всъщност е 3та генерация - ЕА888 /1.8 и 2.0 TSI/ за по-малките обеми мисля е ЕА211, но не се интересувам активно от както съм на друга марка.
@Кунцав и много правилно правиш - тези двигатели са само и единствено за 100 октана! Имах книжле от 2002/3 в което пишеше само 100, по-късно заради търговко/маркетингови трикове го промениха на 95-98 и т.н..
Тези коли на газ могат, но освен ако не сте наистина фен, а й мазохист малко...препоръка - НЕ им слагайте, ако имате дългосрочни планове с колата. Просто няма качествени системи се още...
@Кунцав и много правилно правиш - тези двигатели са само и единствено за 100 октана! Имах книжле от 2002/3 в което пишеше само 100, по-късно заради търговко/маркетингови трикове го промениха на 95-98 и т.н..
Тези коли на газ могат, но освен ако не сте наистина фен, а й мазохист малко...препоръка - НЕ им слагайте, ако имате дългосрочни планове с колата. Просто няма качествени системи се още...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта