Къде се намира...
- 
				silverhawk*
 - Мнения: 32
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Къде се намира...
датчика на Хол на Голф3 ГТИ 2Е.Ако някой може да постне и снимка ще съм му благодарен.
			
									
									- golfer
 - The Мaster of PERNIK TUNING performancе
 - Мнения: 7369
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
 - Автомобил: Gandalf the Grey
 - Двигател: 368kw LPG
 - Местоположение: oberbayern
 - Контакти:
 
вътре в делкото поз.#17
те това е животното.
http://www.elcats.ru/fullinfo.asp?pid=B0807045&marka=VOLKSWAGEN
- 
				silverhawk*
 - Мнения: 32
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- WDW
 - Мнения: 1505
 - Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
zmej написа:WDW написа:Апропо , някой дали знае каква е честотата на импулсите при 1000 оборота и съответно при 6000 оборота ????
Бе то това лесно се смята, ама продължителността на импулсите е един друг въпрос...
Ми дай тогаз някакви ориентировъчни цифри ???
А пък продължителността на импулсите изобщо не се променя все една и съща си е !!!! !ак пък и ШИМ да сме направили ????
- zmej
 - Мнения: 1510
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
 - Автомобил: Audi 8D5 Quattro
 - Двигател: AJL
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
WDW написа: Ми дай тогаз някакви ориентировъчни цифри ???![]()
Mи вярвам, че и сам ще се оправиш - спрямо брой на цилиндрите, честотата на въртене (ама от обороти/мин трябва да си я направиш на обороти/сек
WDW написа:А пък продължителността на импулсите изобщо не се променя все една и съща си е !!!! !ак пък и ШИМ да сме направили ????
Това в идеалния случай, в реалния при по-висока честота на въртене 'времето на контакт' в делкото намалява... То главно затова искам да го разкарам ей в ония 'проект' нейде по-надолу по форумите... Тъпо се изразих, ама ще ме разбереш...
- zmej
 - Мнения: 1510
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
 - Автомобил: Audi 8D5 Quattro
 - Двигател: AJL
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Ми виж сега, при ниски обороти времето, когато палчето на делкото е в контакт с пластината за всеки цилиндър е 'сравнително' голямо. С увеличаване на оборотите се увеличава ъгловата скорост на въртене на палчето, и съответно, се намалява времето за контакт на палчето с пластините... Това исках да кажа... Оттам ти се намалява дължината на импулса... Това му е основният недостатък на делкото... 
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...
			
									
										
						Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...
- WDW
 - Мнения: 1505
 - Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
zmej написа:Ми виж сега, при ниски обороти времето, когато палчето на делкото е в контакт с пластината за всеки цилиндър е 'сравнително' голямо. С увеличаване на оборотите се увеличава ъгловата скорост на въртене на палчето, и съответно, се намалява времето за контакт на палчето с пластините... Това исках да кажа... Оттам ти се намалява дължината на импулса... Това му е основният недостатък на делкото...
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...
Имам известни резерви по отношение на понятията,но като се видим на срещата ще ги уточним!!
А инак като си премахнеш делкото,т.е.безконтактна система е много добре!!! Аз гледах на един ескорт и там изобщо нямаше дистрибуторна капачка.....???
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта