ps: това по долу е Blow off Valve който имам
Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
колеги имам въпрос , дадоха ми Blow off Valve който се чудя дали да закача на автомобила си но проблема е там че в повечето форуми никой не обяснява точно какви би били проблемите след поставянето му .Друго интересно е че повечето препоръчват Diverter Valve , като цяло аз разлика в устройството мужду двата клапана не виждам . Та въпросът ми е някой има ли представа за какво става въпрос и ако може да ми обясни
ps: това по долу е Blow off Valve който имам
ps: това по долу е Blow off Valve който имам
Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
Заводски 1.8Т си е с diverter valve.Разлика в устройството им и в работата,която вършат двата типа няма.Разликата е единствено,че с diverter valve излишният въздух вместо да иде в атмосферата и да направи любимото на стрийтрацерите цсссът при смяна на скоростите както става с blow off
,изпраща този въздух към дебитомера ,който го отчита с останалото количество постъпващ в двигателя въздух и изпраща съответните стойности към компа за да направи гориво-въздушната смес.Ако сложиш blow off предполагам,че пак ще си върви,но компа ще отчита някакви усреднени стойности в авариен режим.Общо взето освен външен акустичен ефект с blow off клапан при 1.8 Т не постигаш нищо повече отколкото със стандартния клапан.Това са най общо разликите според мен.
- pr3dat0r
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
- Контакти:
Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
Това за клапаните го бяхме обсъждали и в друга тема, но както бях написал там так ще напиша и тук. За да го има това въпросно цсссстт и за да нямаш проблеми с комп-а вариянта е следният: от фирмата Forge са го измислили по сленият начин (Фордж Сплитер (хибрид)) което ще рече че хем има връщане към дебитомера хем има изпускане в атмосверата
Така сега по интересната част в Бг лошото е че тоя вариант излиза към 500лв.
сега до някъде добрата новина. В момента се намирам в Англия и аз мисля да си взимам такъв клапан че ако има желаещи мога да доставя цената на която излиза тук с доставката е около 350лв.
Може да пишете на лично. Поздрави на всички за сега толкова от мен ако мога с нещо друго да съм полезен съм насреща!
Ето така изглежда въпросният хибрид:
Ето така изглежда въпросният хибрид:
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
Не се излагай!
Около 260 леффа излиза това, горното, с доставката до България.
Пример -> FORGE SPLITTER SPLIT-R DUMP VALVE BOV AUDI TT 1.8T 20V
Естествено, има и по-добри оферти...
Около 260 леффа излиза това, горното, с доставката до България.
Пример -> FORGE SPLITTER SPLIT-R DUMP VALVE BOV AUDI TT 1.8T 20V

Естествено, има и по-добри оферти...
- pr3dat0r
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
- Контакти:
Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
Това не го бях намерил извинявам се за което, е значи още по добре по ниска цена по добре и аз ще взема от този 
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т
Грешен раздел, обсъждана тема.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта