
Я тука кажете за тези тикота
Я тука кажете за тези тикота
наистина ли са им толкова зле ламарините и ако те тресне колело ще ме пребие ли 

- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Re: Я тука кажете за тези тикота
pakumba написа:наистина ли са им толкова зле ламарините и ако те тресне колело ще ме пребие ли
Мене лично ме е страх......мен всъщност и от моята ме е страх, стане ли нещо съм мъртвец.........

В Канада гледах.......че масово майки, жени с деца, девойки.......повечето карат Джипове поне 5-пъти по-голями от полото ми........ и 2-пъти по-голями от Европейските такива..........................но така е, който има пари си купува всичко, сигурност, мощност и т.н........
да бе определено двигателя е железен просто, няма такъв. и аз съм виждал такива на по 600 000 км и бакшовете казват, 4е нямат ремонт. пък и той е капсулован, така съм чувал и не се занимават да ги правят купуват друг. то е ясно, че ако те сгази валяк няма да остане нищо от теб, мисълта ми е, че някъде бях чел, едно тико го ударили и в севиза тенекиджията с ръце изправял ламарини 

-
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Видин
Тико
Имаме служебно ТИКО и ламарините са МНОГО зле. Преди 2 седмици някакъв неуспял да спре на време и се удря в Тикото,естествено отпред има и друга кола и се удря тикото в нея.Отзад нищо видимо ,но тикото е подало в средата предните калници са поддали назад, задните врати са мръднали.Според колегите удара е бил с неповече от 20-30км/ч.Предаставям си ако го удари нещо по сериозно ...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
виждал съм тико отворено по дължина като консерва... беше станало на лента от ламарина с дължина 4 метра-не знам какво е ставало ама...
това е самоходен двигател-никаква конструкция няма. тая ламарина за оная ламарина за третата и те ти кола! не от колело ами някой ако ритне по силно вратата и требе да се опасяваш за ребрата ти.
мноооооого са зле откъм сигурност. някой камаз направо може да те сгази буквално.
това е самоходен двигател-никаква конструкция няма. тая ламарина за оная ламарина за третата и те ти кола! не от колело ами някой ако ритне по силно вратата и требе да се опасяваш за ребрата ти.
мноооооого са зле откъм сигурност. някой камаз направо може да те сгази буквално.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мдааа. То вече всичко е казано и показано даже
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E8%EA%EE
нИдей пита повече
И тъй като в "онази" тема от линка, не се отваря снимката, приложно я поствам

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E8%EA%EE
нИдей пита повече
И тъй като в "онази" тема от линка, не се отваря снимката, приложно я поствам

Късно видях темата за да ви светна. В работата имахме 2 тика, и двете сме ги купували нови. Първото 94 г и струваше7800$ платени на веднъж. Колата нямаше никави екстри, дори нямаше сенник на мястото до шофьора. То беше на моя отдел и аз съм го карал най-много. Него го продадохме миналата година. Другото, това което сега продавам го купихме 98г.Аз лично го взех от ДЕУ. Беше още с парафина по него. То вече стуваше 5200$ пак без екстри, но има сенник и на мястото до шофьора.
Та със старото Тико едни колеги се удрят челно в спряла кола в лявата лента на Цариградското. Те са намалили много и в монта на удара почти са спрели. Но въпреки това двата предни калника отиват във вратите, а колегата отдясно на шофьора като е излетял при удара е свил с глава ламарината над стъклото. На него му излезна само малка цицина. В сервиза калниците ги издърпаха напред на ръка и всичко е точно. То имаше и друг проблем - боята му падаше от самосебеси. На новото боята не пада! Като карам по магистрала и насигна ТИР за да го изпреваря намалявам скоростта и докато го задмина карам само малко по-бързо от него. Иначе въздушната струя ме блъска към мантинелата. Шофьорската седалка много лесно се чупи защото е от тънка ламарина с точкови заварки. Това бяха недостатъците.
Цялата кола тежи 620 кг с пълен резервоар. Резервоара събира 28 л, и с него отивам до Бургас и се връщам без да дозареждам. С дигателя и ходовата част не сме имали никави проблеми и на двете тика. На път никога не ме е изоставало. Дори напротив- с него съм теглил вс. др. коли на фирмата. Предимствата му са изключително като градска кола. Изобщо не е капризно по дупките в София, Катери се без проблем и на по-високи бордюри, не закъсва в снежни преспи и в кал, на всякъде може да се паркира. А в центъра местиш кофата за буклук и слагаш там Тикото. Всичките му консумативи са много евтини. Миналата година на 2 пъти са ме спирали шофьори, които някога са карали тико и искаха да го купят като втора кола. Изобщо разходите по него са малки а и никои не го краде!
Мога още да пиша ама се изморих. Така,че ако имате конкретни въпроси за тикото- питаите мен, специалиста.
Та със старото Тико едни колеги се удрят челно в спряла кола в лявата лента на Цариградското. Те са намалили много и в монта на удара почти са спрели. Но въпреки това двата предни калника отиват във вратите, а колегата отдясно на шофьора като е излетял при удара е свил с глава ламарината над стъклото. На него му излезна само малка цицина. В сервиза калниците ги издърпаха напред на ръка и всичко е точно. То имаше и друг проблем - боята му падаше от самосебеси. На новото боята не пада! Като карам по магистрала и насигна ТИР за да го изпреваря намалявам скоростта и докато го задмина карам само малко по-бързо от него. Иначе въздушната струя ме блъска към мантинелата. Шофьорската седалка много лесно се чупи защото е от тънка ламарина с точкови заварки. Това бяха недостатъците.
Цялата кола тежи 620 кг с пълен резервоар. Резервоара събира 28 л, и с него отивам до Бургас и се връщам без да дозареждам. С дигателя и ходовата част не сме имали никави проблеми и на двете тика. На път никога не ме е изоставало. Дори напротив- с него съм теглил вс. др. коли на фирмата. Предимствата му са изключително като градска кола. Изобщо не е капризно по дупките в София, Катери се без проблем и на по-високи бордюри, не закъсва в снежни преспи и в кал, на всякъде може да се паркира. А в центъра местиш кофата за буклук и слагаш там Тикото. Всичките му консумативи са много евтини. Миналата година на 2 пъти са ме спирали шофьори, които някога са карали тико и искаха да го купят като втора кола. Изобщо разходите по него са малки а и никои не го краде!
Мога още да пиша ама се изморих. Така,че ако имате конкретни въпроси за тикото- питаите мен, специалиста.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта