Покупка на нов акумулатор
Покупка на нов акумулатор
Пичове, помагайте, изчетах какви ли не теми и още немога да избера каква марка и колко ампера акумулатор да си купя.Колата е 1.6 бензин.В момента е с Магнети Марели 55 ампера.Причината за смяната е , че когато е студено много бавно върти, даже ми се нулира часовника и касетофона.Даже вчера бях спрял на един ветрилник и пак трябваше да бутам.Не съм 100% сигурен че е от акумулатора ама ми писна да ми прави изненади и искам нов:)
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Аз преди месец си смених моя и като тебе изчетох много теми и писания и останах с впечетлението, че българските "Искра" и "Старт" по нищо не отстъпват на западните /особено необслужваемите/, а са и на по-добра цена. За тях не видях и силно негативни отзиви /за разлика от Монбат например/.
Накрая си взех напълно /не полуобслужваем с доливане на вода/ необслужваем - Искра, с "калцирани" клетки - няма разрушаване на електроди, няма кипене, няма сулфатизация, въобще слагаш го и забравяш, че на колата има такова устройство.
А преди да си купиш нов, му направи пълен цикъл на твоя и виж какво му е състоянието /държи ли напрежение/ може и да не се наложи да купуваш нов.
Накрая си взех напълно /не полуобслужваем с доливане на вода/ необслужваем - Искра, с "калцирани" клетки - няма разрушаване на електроди, няма кипене, няма сулфатизация, въобще слагаш го и забравяш, че на колата има такова устройство.
А преди да си купиш нов, му направи пълен цикъл на твоя и виж какво му е състоянието /държи ли напрежение/ може и да не се наложи да купуваш нов.
Ами клемата към стартера аз я правих преди време, медни обувки купих от големите и си направих нов кабел много добре стана, клемите на аку-то са хубви.
Ами не съм го зареждал като хората, все не остава време,като не иска да пали я паля с зарядното(дава ток от мрежата) и карам така, само един път го зареждах към 5-6 часа.
Ами не съм го зареждал като хората, все не остава време,като не иска да пали я паля с зарядното(дава ток от мрежата) и карам така, само един път го зареждах към 5-6 часа.
Последна промяна от Mihas на Чет 09 мар 2006 18:54, променено общо 1 път.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Покупка на нов акумулатор
Mihas написа:.........Причината за смяната е , че когато е студено много бавно върти..............Не съм 100% сигурен че е от акумулатора ама ми писна да ми прави изненади и искам нов:)
Не е лошо преди да смениш акумулатора да се убедиш, че именно той е свършил и е за смяна.
Иди при някой да ти провери дали ти зарежда добре динамото, пък и да не му е хлабав ремъка, защото това може да са вероятни причини да ти пада акумулатора.
Провери си и стартера - може той да не е изправен и оттам да ти товари акумулатора и да върти бавно. Също така провери и дали са добре затегнати клемите на акумулатора, пък и на стартера.
А иначе според мен по-мощен акумулато от 55 ампера не ти трябва.
П.С. Хи хи - докато пишех двама колеги са ме изпреварили

- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
виж състоянието на този си акумулатор и на автомобила както препоръчаха колегите по-горе!
иначе винаги се слага акумулатор с ампераж колкото ти е предвиден за колата!нито с по-голям ампераж,нито с по-малък!
аз ползвам от мн години само бг Искра.Много са добри....мисля че баща ми изкара с един такъв 7 години..ако имаш пари-купи си Силвър на Бош
иначе винаги се слага акумулатор с ампераж колкото ти е предвиден за колата!нито с по-голям ампераж,нито с по-малък!
аз ползвам от мн години само бг Искра.Много са добри....мисля че баща ми изкара с един такъв 7 години..ако имаш пари-купи си Силвър на Бош
- Bratt
- Drivers wanted
- Мнения: 2441
- Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
- Автомобил: MKII
- Двигател: EZhko
- Местоположение: София
dmitko написа:....не видях и силно негативни отзиви /за разлика от Монбат например/.....
Аз подкарвам 3-та година с моя 44 Ah MF Monbat (Golf2 EZ) и ядове неам..бтв случвало ми се е веднъж да не запали и тогава падна...
обаче е важно и състоянието на мотора. "Моя Мара" е кибритлийка (след намесата на Ваското


...така, че аз съм си доволен от Монбат

- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Темата с акумулаторите е разисквана многократно.
Много банално, но ей там горе пише - Търсене...
Много банално, но ей там горе пише - Търсене...
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта