Къде се намира...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Къде се намира...

Мнениеот silverhawk* » Чет 07 окт 2004 11:08


датчика на Хол на Голф3 ГТИ 2Е.Ако някой може да постне и снимка ще съм му благодарен.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 07 окт 2004 11:51


Изображение
вътре в делкото поз.#17
те това е животното.
http://www.elcats.ru/fullinfo.asp?pid=B0807045&marka=VOLKSWAGEN


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 07 окт 2004 22:44


За какво ти е датчика на Хол ???
Без него колата умира и Ич неще да мъцна да запали !!!!! :wink:


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Пет 08 окт 2004 8:38


Просто за инфо ме интересуваше,мерси много :)


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 08 окт 2004 22:13


Можеш да изведеш изводите и да наблюдаваш сигналите от него с осцилоскоп !!!

Апропо , някой дали знае каква е честотата на импулсите при 1000 оборота и съответно при 6000 оборота ???? :P


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Съб 09 окт 2004 15:17


WDW написа:Апропо , някой дали знае каква е честотата на импулсите при 1000 оборота и съответно при 6000 оборота ???? :P


Бе то това лесно се смята, ама продължителността на импулсите е един друг въпрос... :roll:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 12 окт 2004 21:44


zmej написа:
WDW написа:Апропо , някой дали знае каква е честотата на импулсите при 1000 оборота и съответно при 6000 оборота ???? :P


Бе то това лесно се смята, ама продължителността на импулсите е един друг въпрос... :roll:

Ми дай тогаз някакви ориентировъчни цифри ??? :wink:
А пък продължителността на импулсите изобщо не се променя все една и съща си е !!!! !ак пък и ШИМ да сме направили ???? :twisted:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Вто 12 окт 2004 22:56


WDW написа: Ми дай тогаз някакви ориентировъчни цифри ??? :wink:


Mи вярвам, че и сам ще се оправиш - спрямо брой на цилиндрите, честотата на въртене (ама от обороти/мин трябва да си я направиш на обороти/сек :lol: ), имай впредвид, че при 4-тактов мотор искра се подава веднъж на 2 оборота и така... Не е сложно смятането...


WDW написа:А пък продължителността на импулсите изобщо не се променя все една и съща си е !!!! !ак пък и ШИМ да сме направили ???? :twisted:

Това в идеалния случай, в реалния при по-висока честота на въртене 'времето на контакт' в делкото намалява... То главно затова искам да го разкарам ей в ония 'проект' нейде по-надолу по форумите... Тъпо се изразих, ама ще ме разбереш... :wink:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Сря 13 окт 2004 11:42


zmej написа:Това в идеалния случай, в реалния при по-висока честота на въртене 'времето на контакт' в делкото намалява... То главно затова искам да го разкарам ей в ония 'проект' нейде по-надолу по форумите... Тъпо се изразих, ама ще ме разбереш... :wink:


:roll: Не не моях да разбера ,помагай :?


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 13 окт 2004 20:37


Ми виж сега, при ниски обороти времето, когато палчето на делкото е в контакт с пластината за всеки цилиндър е 'сравнително' голямо. С увеличаване на оборотите се увеличава ъгловата скорост на въртене на палчето, и съответно, се намалява времето за контакт на палчето с пластините... Това исках да кажа... Оттам ти се намалява дължината на импулса... Това му е основният недостатък на делкото...
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 14 окт 2004 23:43


zmej написа:Ми виж сега, при ниски обороти времето, когато палчето на делкото е в контакт с пластината за всеки цилиндър е 'сравнително' голямо. С увеличаване на оборотите се увеличава ъгловата скорост на въртене на палчето, и съответно, се намалява времето за контакт на палчето с пластините... Това исках да кажа... Оттам ти се намалява дължината на импулса... Това му е основният недостатък на делкото...
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...


Имам известни резерви по отношение на понятията,но като се видим на срещата ще ги уточним!!
А инак като си премахнеш делкото,т.е.безконтактна система е много добре!!! Аз гледах на един ескорт и там изобщо нямаше дистрибуторна капачка.....??? :?: :?:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта