Къде се намира...
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Къде се намира...
датчика на Хол на Голф3 ГТИ 2Е.Ако някой може да постне и снимка ще съм му благодарен.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:

вътре в делкото поз.#17
те това е животното.
http://www.elcats.ru/fullinfo.asp?pid=B0807045&marka=VOLKSWAGEN
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zmej написа:WDW написа:Апропо , някой дали знае каква е честотата на импулсите при 1000 оборота и съответно при 6000 оборота ????
Бе то това лесно се смята, ама продължителността на импулсите е един друг въпрос...
Ми дай тогаз някакви ориентировъчни цифри ???

А пък продължителността на импулсите изобщо не се променя все една и съща си е !!!! !ак пък и ШИМ да сме направили ????

- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
WDW написа: Ми дай тогаз някакви ориентировъчни цифри ???![]()
Mи вярвам, че и сам ще се оправиш - спрямо брой на цилиндрите, честотата на въртене (ама от обороти/мин трябва да си я направиш на обороти/сек

WDW написа:А пък продължителността на импулсите изобщо не се променя все една и съща си е !!!! !ак пък и ШИМ да сме направили ????
Това в идеалния случай, в реалния при по-висока честота на въртене 'времето на контакт' в делкото намалява... То главно затова искам да го разкарам ей в ония 'проект' нейде по-надолу по форумите... Тъпо се изразих, ама ще ме разбереш...

- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми виж сега, при ниски обороти времето, когато палчето на делкото е в контакт с пластината за всеки цилиндър е 'сравнително' голямо. С увеличаване на оборотите се увеличава ъгловата скорост на въртене на палчето, и съответно, се намалява времето за контакт на палчето с пластините... Това исках да кажа... Оттам ти се намалява дължината на импулса... Това му е основният недостатък на делкото...
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zmej написа:Ми виж сега, при ниски обороти времето, когато палчето на делкото е в контакт с пластината за всеки цилиндър е 'сравнително' голямо. С увеличаване на оборотите се увеличава ъгловата скорост на въртене на палчето, и съответно, се намалява времето за контакт на палчето с пластините... Това исках да кажа... Оттам ти се намалява дължината на импулса... Това му е основният недостатък на делкото...
Показаха ми и някакви схеми на система без делко - пуска искрите по двойки цилиндри, с изправители, мамата си трака - мноо тъпа работа... Да му се не види, стотинки пестят...
Имам известни резерви по отношение на понятията,но като се видим на срещата ще ги уточним!!
А инак като си премахнеш делкото,т.е.безконтактна система е много добре!!! Аз гледах на един ескорт и там изобщо нямаше дистрибуторна капачка.....???


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта