Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот DimoNN » Чет 18 фев 2010 4:19


и все пак, предполагам това лято ще ми се налага такава смяна (сега съм на почти 180к км и не е сменян съединител) или поне замислям такава смяна преди да са се появили очевидни признаци: може ли някой да сподели колко километра е издържал рециклирания му съединител, има ли странични ефекти като неравномерно износване, съответно претрисане при потегляне и т.н.?
и втори въпрос: колко км издържа един нов съединител от ауто+ примерно? (закс, лук...)

За да не давам поле на изява на въпросаджиите, става въпрос за нормално стандартно каране. И за да отрежа милионите, които ще напишат "аз вече карам хиляди километри и нямам проблеми" (ама колко хиляди?!? :screwy ), въпросът е за пробега от закупуването до тоталното му износване!




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1937
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот Danny boy » Нед 18 апр 2010 7:10


виж кво,не знам тебе колко ще те изкара такъв съединител,аз само ще ти кажа че сменях преди 6години на пасата само феродовия диск със закс и няма назад.Така че...Колата се кара 90%градско


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот my heart iS iCe » Нед 18 апр 2010 7:20


DimoNN написа:въпросът е за пробега от закупуването до тоталното му износване!

Колега, само НОВ съединител си слагай, колко ще изкара няма кой да ти даде гаранция, моя изкара 10 000 хил км, и на едно по рязко тръгване от кръстовище ми изчатка нещо, на другия ден отивам в сервиза сфалят съединителя (за сфаляне 40 лева) и се оказа че е избягъл "Нитът" който държи феродото на диска, и там ме удариха още 60 лева и така 100 лева само за това и общо взето 1000 лева за съединител излезе уЖ УриДжиНъл... :screwy


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот Ivailo » Пон 19 апр 2010 9:32


IceHeart написа:
DimoNN написа:въпросът е за пробега от закупуването до тоталното му износване!

Колега, само НОВ съединител си слагай, колко ще изкара няма кой да ти даде гаранция, моя изкара 10 000 хил км, и на едно по рязко тръгване от кръстовище ми изчатка нещо, на другия ден отивам в сервиза сфалят съединителя (за сфаляне 40 лева) и се оказа че е избягъл "Нитът" който държи феродото на диска, и там ме удариха още 60 лева и така 100 лева само за това и общо взето 1000 лева за съединител излезе уЖ УриДжиНъл... :screwy

Е кажи какъв е бил тоя съединител, от къде си го взел?


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот Speedy86 » Нед 06 мар 2011 17:58


Колеги гледам не е писано п отемата от доста време,айде аз да я UP-на малко значи имам два феродови диска от Голф 3(АФТ и АЕК) единият този от АЕК е без грам феродо а този от АФТ има феродо но боксува и оше ми е на колата но има нужда от смяна,питам вас колеги че преди една година купих чисто нов феродов диск Clutex и изкара точно 22 350км като го свали две от пружините ги нямаше изобщо а другит две бяха смачкани феродото му е според мен без забележка,ако им занеса само феродов диск дали ще мога да взема пак феродов и дали ще е рециклиран или не?


Потребителски аватар
hipnotic
Мнения: 234
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот hipnotic » Вто 08 мар 2011 21:58


някой дали има снимка на рециклиран и на не рециклиран оригинален съединител та да видиме разликите?И задължително ли е оригиналния не рециклиран да е на плочки, а не цял нарязан както се пишеше по-нагоре в темата? :)


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот cucurko » Сря 09 мар 2011 10:09


А когато отидеш в Порше или Сакар с празни ръце и искаш да си купиш нов феродов диск или водна помпа какво ти дават, ново или рециклирано? И как разбираш разликата? Защото ми се струва, че ще ти дадат същото, каквото и ако върнеш старата част.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8306
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот Stivi » Сря 09 мар 2011 10:21


cucurko написа:А когато отидеш в Порше или Сакар с празни ръце и искаш да си купиш нов феродов диск или водна помпа какво ти дават, ново или рециклирано? И как разбираш разликата? Защото ми се струва, че ще ти дадат същото, каквото и ако върнеш старата част.


Интересен въпрос :) Трябва обаче да се съберат двама дето им трябва едно и също и да си купят по двата начина и след това да се направи подробен анализ на частите :wink:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот brum » Сря 09 мар 2011 10:48


Рецликлираните части имат едно X на края на номера. Например:

028130201T и 028130201TX - второто е като първото, но рециклирано. Съответно като в ЕТКА-та нямат частта с Х въобще не предлагат такава рециклирана и няма вариант за замяна на старо с рециклирано.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13444
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот kris11 » Сря 09 мар 2011 11:24


hipnotic написа:някой дали има снимка на рециклиран и на не рециклиран оригинален съединител та да видиме разликите?И задължително ли е оригиналния не рециклиран да е на плочки, а не цял нарязан както се пишеше по-нагоре в темата? :)

Мога да снема оригинални феродов и притискателен на АЕЕ сменени на 189ХХХ км в края на февруари.От едната страна феродовия е вече на нитове , от другата още малко и ще е на нитове.


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот cucurko » Чет 10 мар 2011 0:02


Днес си взех водната помпа от Сакар, след като бях върнал старата. На самата нея няма Х след означението, но това май няма и как да стане, защото номерът е част от отливката на корпуса. Но предполагам, че е рециклирана, защото корпусът е произведен 98ма. Лично мен това не ме притеснява, защото за 106лв получавам нещо пъти по-добре излгеждащо от италианска помпа за 80лв от Ауто+, неразличимо от ново.

Сега видях във фактурата, има Х след номера, както казва колегата.


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот kristianatanasov » Пет 11 мар 2011 14:51


Speedy86 написа:Колеги гледам не е писано п отемата от доста време,айде аз да я UP-на малко значи имам два феродови диска от Голф 3(АФТ и АЕК) единият този от АЕК е без грам феродо а този от АФТ има феродо но боксува и оше ми е на колата но има нужда от смяна,питам вас колеги че преди една година купих чисто нов феродов диск Clutex и изкара точно 22 350км като го свали две от пружините ги нямаше изобщо а другит две бяха смачкани феродото му е според мен без забележка,ако им занеса само феродов диск дали ще мога да взема пак феродов и дали ще е рециклиран или не?

Съединителя трябва да е комплект за да ти го признаят и задължително оригинален!!!


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот offside » Пет 01 апр 2011 0:44


Мисля че в момента е спряна "промоцията" поне така чух.
Поздрави!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот brum » Пет 01 апр 2011 0:49


Т'ва не е промоция. Има си оригинални рециклирани части по принцип, а не като част от някаква промоция. Имат си ги и във официалната каталожна програма - ETKA.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?

Мнениеот vaskoto1 » Пет 14 окт 2011 9:04


до момента имам малко над 30 000 км. с рециклирания съединител.
нямам НИКАКВИ забележки.
изобщо.
няма показания да си отива, да клопа, да тропа, да тресе-нищо!
педала е мек, няма зорове никакви.
теста продължава.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта