и все пак, предполагам това лято ще ми се налага такава смяна (сега съм на почти 180к км и не е сменян съединител) или поне замислям такава смяна преди да са се появили очевидни признаци: може ли някой да сподели колко километра е издържал рециклирания му съединител, има ли странични ефекти като неравномерно износване, съответно претрисане при потегляне и т.н.?
и втори въпрос: колко км издържа един нов съединител от ауто+ примерно? (закс, лук...)
За да не давам поле на изява на въпросаджиите, става въпрос за нормално стандартно каране. И за да отрежа милионите, които ще напишат "аз вече карам хиляди километри и нямам проблеми" (ама колко хиляди?!? ), въпросът е за пробега от закупуването до тоталното му износване!
Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
виж кво,не знам тебе колко ще те изкара такъв съединител,аз само ще ти кажа че сменях преди 6години на пасата само феродовия диск със закс и няма назад.Така че...Колата се кара 90%градско
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
DimoNN написа:въпросът е за пробега от закупуването до тоталното му износване!
Колега, само НОВ съединител си слагай, колко ще изкара няма кой да ти даде гаранция, моя изкара 10 000 хил км, и на едно по рязко тръгване от кръстовище ми изчатка нещо, на другия ден отивам в сервиза сфалят съединителя (за сфаляне 40 лева) и се оказа че е избягъл "Нитът" който държи феродото на диска, и там ме удариха още 60 лева и така 100 лева само за това и общо взето 1000 лева за съединител излезе уЖ УриДжиНъл...
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
IceHeart написа:DimoNN написа:въпросът е за пробега от закупуването до тоталното му износване!
Колега, само НОВ съединител си слагай, колко ще изкара няма кой да ти даде гаранция, моя изкара 10 000 хил км, и на едно по рязко тръгване от кръстовище ми изчатка нещо, на другия ден отивам в сервиза сфалят съединителя (за сфаляне 40 лева) и се оказа че е избягъл "Нитът" който държи феродото на диска, и там ме удариха още 60 лева и така 100 лева само за това и общо взето 1000 лева за съединител излезе уЖ УриДжиНъл...
Е кажи какъв е бил тоя съединител, от къде си го взел?
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
Колеги гледам не е писано п отемата от доста време,айде аз да я UP-на малко значи имам два феродови диска от Голф 3(АФТ и АЕК) единият този от АЕК е без грам феродо а този от АФТ има феродо но боксува и оше ми е на колата но има нужда от смяна,питам вас колеги че преди една година купих чисто нов феродов диск Clutex и изкара точно 22 350км като го свали две от пружините ги нямаше изобщо а другит две бяха смачкани феродото му е според мен без забележка,ако им занеса само феродов диск дали ще мога да взема пак феродов и дали ще е рециклиран или не?
- hipnotic
- Мнения: 234
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
някой дали има снимка на рециклиран и на не рециклиран оригинален съединител та да видиме разликите?И задължително ли е оригиналния не рециклиран да е на плочки, а не цял нарязан както се пишеше по-нагоре в темата?
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
А когато отидеш в Порше или Сакар с празни ръце и искаш да си купиш нов феродов диск или водна помпа какво ти дават, ново или рециклирано? И как разбираш разликата? Защото ми се струва, че ще ти дадат същото, каквото и ако върнеш старата част.
- Stivi
- Мнения: 8306
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
cucurko написа:А когато отидеш в Порше или Сакар с празни ръце и искаш да си купиш нов феродов диск или водна помпа какво ти дават, ново или рециклирано? И как разбираш разликата? Защото ми се струва, че ще ти дадат същото, каквото и ако върнеш старата част.
Интересен въпрос Трябва обаче да се съберат двама дето им трябва едно и също и да си купят по двата начина и след това да се направи подробен анализ на частите
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
Рецликлираните части имат едно X на края на номера. Например:
028130201T и 028130201TX - второто е като първото, но рециклирано. Съответно като в ЕТКА-та нямат частта с Х въобще не предлагат такава рециклирана и няма вариант за замяна на старо с рециклирано.
028130201T и 028130201TX - второто е като първото, но рециклирано. Съответно като в ЕТКА-та нямат частта с Х въобще не предлагат такава рециклирана и няма вариант за замяна на старо с рециклирано.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13444
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
hipnotic написа:някой дали има снимка на рециклиран и на не рециклиран оригинален съединител та да видиме разликите?И задължително ли е оригиналния не рециклиран да е на плочки, а не цял нарязан както се пишеше по-нагоре в темата?
Мога да снема оригинални феродов и притискателен на АЕЕ сменени на 189ХХХ км в края на февруари.От едната страна феродовия е вече на нитове , от другата още малко и ще е на нитове.
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
Днес си взех водната помпа от Сакар, след като бях върнал старата. На самата нея няма Х след означението, но това май няма и как да стане, защото номерът е част от отливката на корпуса. Но предполагам, че е рециклирана, защото корпусът е произведен 98ма. Лично мен това не ме притеснява, защото за 106лв получавам нещо пъти по-добре излгеждащо от италианска помпа за 80лв от Ауто+, неразличимо от ново.
Сега видях във фактурата, има Х след номера, както казва колегата.
Сега видях във фактурата, има Х след номера, както казва колегата.
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
Speedy86 написа:Колеги гледам не е писано п отемата от доста време,айде аз да я UP-на малко значи имам два феродови диска от Голф 3(АФТ и АЕК) единият този от АЕК е без грам феродо а този от АФТ има феродо но боксува и оше ми е на колата но има нужда от смяна,питам вас колеги че преди една година купих чисто нов феродов диск Clutex и изкара точно 22 350км като го свали две от пружините ги нямаше изобщо а другит две бяха смачкани феродото му е според мен без забележка,ако им занеса само феродов диск дали ще мога да взема пак феродов и дали ще е рециклиран или не?
Съединителя трябва да е комплект за да ти го признаят и задължително оригинален!!!
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
Мисля че в момента е спряна "промоцията" поне така чух.
Поздрави!
Поздрави!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
Т'ва не е промоция. Има си оригинални рециклирани части по принцип, а не като част от някаква промоция. Имат си ги и във официалната каталожна програма - ETKA.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Замяна в официален представител на стар съединител за нов?
до момента имам малко над 30 000 км. с рециклирания съединител.
нямам НИКАКВИ забележки.
изобщо.
няма показания да си отива, да клопа, да тропа, да тресе-нищо!
педала е мек, няма зорове никакви.
теста продължава.
нямам НИКАКВИ забележки.
изобщо.
няма показания да си отива, да клопа, да тропа, да тресе-нищо!
педала е мек, няма зорове никакви.
теста продължава.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта