Реших да пиша преди да съм взел каквото и да е. Та искам да сменям автомобила с който съм и се спрях на фолксваген, като задължително ще е нафтов след 2000г, и ще се използва предимно за междуградски пробег. Като цена около 10к лв. Харесва ми 1.9 литровия двигател 131к.с., но ми прави впечатление - помпа дюза. що е то и такова ли трябва да търся и каква е разликата ако не е помпа дюза
Ще купувам VW. Малко съвети
-
slavy_ivanov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 05 окт 2009 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО
Ще купувам VW. Малко съвети
Здр колеги!
Реших да пиша преди да съм взел каквото и да е. Та искам да сменям автомобила с който съм и се спрях на фолксваген, като задължително ще е нафтов след 2000г, и ще се използва предимно за междуградски пробег. Като цена около 10к лв. Харесва ми 1.9 литровия двигател 131к.с., но ми прави впечатление - помпа дюза. що е то и такова ли трябва да търся и каква е разликата ако не е помпа дюза
Трябва да е с 4 врати - обезателно, пък било то и голфара. Също ме интерисува драстична ли е разликата като цена за поддръжка на пасат, бора, голф. Благодаря!
Реших да пиша преди да съм взел каквото и да е. Та искам да сменям автомобила с който съм и се спрях на фолксваген, като задължително ще е нафтов след 2000г, и ще се използва предимно за междуградски пробег. Като цена около 10к лв. Харесва ми 1.9 литровия двигател 131к.с., но ми прави впечатление - помпа дюза. що е то и такова ли трябва да търся и каква е разликата ако не е помпа дюза
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Ще купувам VW. Малко съвети
Бора е Голф с по-голям багажник (Голф седан)! Всичко останало е същото (двигатели, окачване, интериор и т.н.) Съответно и поддръжката е същата.
На Пасат е по-скъпа поддръжката - има различно окачване и т.н. Отделно, че свестен (по-моите представи!) пасат след 2000та пък и TDI за тези пари....
За избора на дизел аз лично не мога да те посъветвам, тъй като аз самия иначе имах същите изисквания при търсенето като теб, но търсих единствено бензинови. От чисто потребителски и не-технически опит обаче, ако държиш на дизел - помпа-дюза е по-добрия избор, но са с още малко по-шумни.
Като цяло обаче обслужването и поддръжката на което и да е TDI е при всички положения по-скъпа от на бензинов двигател, както и първоначалната цена. Разбира се за сметка на това пък харчат по-малко поне по отношение на литри на 100км (в близките 1-2 години се очаква обрат в отношението на цените на бензин и дизел), така че в крайна сметка нещата се свеждат до късмет и до това какво ти е повече кеф да шофираш
Относно икономия - на кяр би бил едва след доста навъртяни безавариино(безремонтно) километри, а това пък е въпрос на необходимата предварителна инвестиция в автомобила и най-вече късмет и прилежна поддръжка след това.
На Пасат е по-скъпа поддръжката - има различно окачване и т.н. Отделно, че свестен (по-моите представи!) пасат след 2000та пък и TDI за тези пари....
За избора на дизел аз лично не мога да те посъветвам, тъй като аз самия иначе имах същите изисквания при търсенето като теб, но търсих единствено бензинови. От чисто потребителски и не-технически опит обаче, ако държиш на дизел - помпа-дюза е по-добрия избор, но са с още малко по-шумни.
Като цяло обаче обслужването и поддръжката на което и да е TDI е при всички положения по-скъпа от на бензинов двигател, както и първоначалната цена. Разбира се за сметка на това пък харчат по-малко поне по отношение на литри на 100км (в близките 1-2 години се очаква обрат в отношението на цените на бензин и дизел), така че в крайна сметка нещата се свеждат до късмет и до това какво ти е повече кеф да шофираш
- tdi fen
- Мнения: 4754
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Ще купувам VW. Малко съвети
подръжката на голф и бора е еднаква както е казал колегата на пасата е малко по-скъпа(окачването)двг са еднакви също вариант който бих ти препоръчал щом искаш мощен мотор двг с 110кс+чип става около 140кс за мен той е по-здрав от PD а данъка е значително по-нисък от този с 131 ако разбира се не мислиш на този от 131 да сложиш чип
-
slavy_ivanov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 05 окт 2009 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО
Re: Ще купувам VW. Малко съвети
мерси колеги. за чип никога не съм се сещал и честно казано съм настроен отрицателно за подобни хардуерни модове по двигателя. защо е по - скъпо окачването на пасата и като цена колко излиза и дежакто каква е разликата от помпа дюза до обикновен тди?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта