HELP . Диагностика с VAG-COM
- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
HELP . Диагностика с VAG-COM
Имам проблем при диагностика . Версията на сотуера е VAG-COM 311.2 N (регистрирана) , интерфейса е OBD/OBDII to RS232 interface converter от autodiags, а проблема е следния . При изключен двигател и даден контак интерфейса се свързва с контролерите в автомобила и се извършва диагностика - автосканиране ,откриване грешки и всичко друго. Работи до момента в който от положение подаден контакт стартирам мотора . При стартиран мотор интерфейса започва да работи много неустойчиво не може или много трудно прави връзка с контролерите. При проба за съвместимост (бутон OBD II) изписва ,,Твърде много грешки " или нещо такова , че интерфейса не е разпознат .При това положение не мога да диагностицирам параметрите при стартиран двигател . Моля кажете в ,,Оptions" правят ли се някакви настройки на програмата (VAG-COM) и каква може да бъде причината за този проблем .
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
ами по принцип не би трябвало да има разлка за настройките между запален двигаел и само на контакт. Предполагам че проблема се крие по-скоро в кабела. Оригинален Ross-Tech кабел ли е? Провери хубаво връзките и OBDII накрайника.
Иначе може да пробваш в Options (не си спомням точно за тази по-стара версия) мисля че имаше нещо като "sample rate" или "sample frequency" пробвай да промениш цифрата. Има и вероятност ако лаптопа е много стар да не може да насмогва на потока на информацията при запален двигател ама не ми се вярва да е това.

- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
В момента в който се зареди батерията на лаптопа ще го пробвам , а това в момента е настойката http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=547732
Трябва ли да има отметка в KWP-1281 или в KWP-2000
Трябва ли да има отметка в KWP-1281 или в KWP-2000
- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив

, при стартиране на двигателя състоянието на връзката се скапва http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=548313
и след малко изписва това http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=548311 Няма синхронизация с интерфейса
- AutoDiags
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 7:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щом може да работи нормално при загасен мотор - а се прекъсва комуникацията при запален - проблема най-вероятно е смущение - по захранващите линии и по-малко вероятно по комуникационните огледай кабелажа от ЕЦУ-то до куплунга. Ако ползваш J1962 конектор - там излизат 2 маси - Signal Ground и Chassis Ground - съответно 5-ти и 4-ти пин - пробвай да се закачиш на Signal Ground - много е вероятно да се губи връзката на масата към шасито в точката където е закачена към куплунга (имай предвид че масата излиза само когато е запален мотора - вземи мултицет и измери за всеки случай).
AutoDiags
AutoDiags
- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Днес успях да направя някои измервания , ето и резултатите :
1.При положение подаден контакт интерфейса работи нормално -захранване 12,3 V , напрежение на К - входа 10,3 V
2.При запален двигател интерфейса отказва да работи -
захранване 14,5 V , напрежение на К - входа 12,3 V
3.При запален двигател и включени фарове ( дълги ) , радио , климатик и осветление в купето интерфейса започва да работи .При изкл. на гореописаните консуматори интерфейса отказва да работи .
Извода е че повишеното напрежение скапва работата , въпросът е кое напрежение захранващото или на К - входа. Смятам утре да сложа един интегрален стабилизатор 78L12 на захранването , обаче ако причината е напрежението на К - входа незнам какво да правя .
1.При положение подаден контакт интерфейса работи нормално -захранване 12,3 V , напрежение на К - входа 10,3 V
2.При запален двигател интерфейса отказва да работи -
захранване 14,5 V , напрежение на К - входа 12,3 V
3.При запален двигател и включени фарове ( дълги ) , радио , климатик и осветление в купето интерфейса започва да работи .При изкл. на гореописаните консуматори интерфейса отказва да работи .
Извода е че повишеното напрежение скапва работата , въпросът е кое напрежение захранващото или на К - входа. Смятам утре да сложа един интегрален стабилизатор 78L12 на захранването , обаче ако причината е напрежението на К - входа незнам какво да правя .
- AutoDiags
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 7:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вероятно се е повредил от пренапрежението.
Напиши един email на autodiags@autodiags.com
Ще получиш адреса на който да изпратиш донгъла, ще ти изпратим нов за да можеш да си вършиш работата.
Напиши един email на autodiags@autodiags.com
Ще получиш адреса на който да изпратиш донгъла, ще ти изпратим нов за да можеш да си вършиш работата.
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Я ми прати схемата да на кабела да я погледна. По-точно реалната схема която си изпълнил. Аз имам кабел работещ с VAG-COM, който за известно време беше извън строя и се наложи да го ремонтирам сам. Може би нещо не е както трябва и при теб? Ако искаш да видиш схемата на моят кабел ето я:
Това с включването на консуматори не е решение

Това с включването на консуматори не е решение

- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
,,Я ми прати схемата да на кабела да я погледна. По-точно реалната схема която си изпълнил. Аз имам кабел работещ с VAG-COM, който за известно време беше извън строя и се наложи да го ремонтирам сам. Може би нещо не е както трябва и при теб? Ако искаш да видиш схемата на моят кабел ето я: "
По горе става въпрос за интерфейс закупен от http://www.autodiags.com/index.html , не съм го отварял за да видя по коя схема е направен .Като говоря за кабела по горе имам в предвид кабела м/ду копютъра и интерфейса . В същото време аз се опитвам да пусна един който си направих сам и той е по абсолютно същата схема която си дал ти ,единствената разлика е че аз използвам 7 и 8 краче на MAX 232 вместо 13 и 14 ,но нещо ми се опъна ( не съм капацитет в електрониката)
По горе става въпрос за интерфейс закупен от http://www.autodiags.com/index.html , не съм го отварял за да видя по коя схема е направен .Като говоря за кабела по горе имам в предвид кабела м/ду копютъра и интерфейса . В същото време аз се опитвам да пусна един който си направих сам и той е по абсолютно същата схема която си дал ти ,единствената разлика е че аз използвам 7 и 8 краче на MAX 232 вместо 13 и 14 ,но нещо ми се опъна ( не съм капацитет в електрониката)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта