Става въпрос за това, че повечето от нас карат коли на по 10-15години и повече. След толкова време ако на автомобила не му е сменян водния радиятор (поради някакъв проблем) на дъното се отлагат "гадости" подобни на тиня. На моя Голф а и на много други датчика за перката се намира ниско долу и се оказва в един момент , че той спира да работи или включва по-късно заради тези отлаганя а иначе е наред. Ефекта е....знаете....перката не включва и колата държи висока температура.
Решението е да се свали радиатора и да се промие на водоструйка.
Лесно е и отнема не повече от 30мин, но спестрва куп неприятности в жегите особенно като се кара градско.
Поздрави.
РАСО
Един съвет за идващото лято.
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Става въпрос само за колите на който датчика за перката на радиятора.
Лесно е
1.Отваряш капачката на разщирителния съд.
2.Изтачаш антифриза като разкачаш долния маркуч на водния
радиятор.
3.Сваляш и горния маркуч.
4.Сваляш вентилатора барбар с ламаринения щит около него от
болтчетата в края му.
5. На предната маска над радиятора развиваш двете болтчета дето
държат реперите (държачите на радиятора) и ги вадиш и тях.
Сега вече радиятора е освободен от всякъде и може да се извади като се наклони към мотора.
РАСО
Лесно е

1.Отваряш капачката на разщирителния съд.
2.Изтачаш антифриза като разкачаш долния маркуч на водния
радиятор.
3.Сваляш и горния маркуч.
4.Сваляш вентилатора барбар с ламаринения щит около него от
болтчетата в края му.
5. На предната маска над радиятора развиваш двете болтчета дето
държат реперите (държачите на радиятора) и ги вадиш и тях.
Сега вече радиятора е освободен от всякъде и може да се извади като се наклони към мотора.
РАСО
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
а някой ще препоръча ли и промиване на охладителната система с някакъв препарат?
аз лично мойта я промивах-
1)сипах препарата/не помня как се казваше/
2)после по указание - колата работи на празен ход 10-15 мин.
3)източих всичката гад
4)налива се вода- хладка!/дори с един дебел маркуч и яко стуя оставих малко докато беше разкачена връзката под радиатора да промива/
5)работи малко с водата
6)източих и водата
7)антифриз и дестилирана вода в отношение за около -30 град.
8 )обезвъждушаване
доста образно го написах...ако някой има корекции да сподели
аз лично мойта я промивах-
1)сипах препарата/не помня как се казваше/
2)после по указание - колата работи на празен ход 10-15 мин.
3)източих всичката гад
4)налива се вода- хладка!/дори с един дебел маркуч и яко стуя оставих малко докато беше разкачена връзката под радиатора да промива/
5)работи малко с водата
6)източих и водата
7)антифриз и дестилирана вода в отношение за около -30 град.
8 )обезвъждушаване
доста образно го написах...ако някой има корекции да сподели

- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта