Голф 3 1.6 101 коня?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 1.6 101 коня?

Мнениеот pokeer » Съб 06 май 2006 22:35


Здравейте, решил съм да си купувам голф 3 с двигател 1.6 - 101 коня. Търсих в търсачката, но не намерих кой знае каква информация. Интересува ме повечко информация за двигателя и за това дали дава проблеми. Разбрах от познати че бил с пласмасови колектори или нещо такова. В смисъл ако се слага газова трябвало да е газов инжекцион :oops:




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 06 май 2006 22:45


Трябва,да :cry: От 1500 нагоре започват газовите инжекциони,има и евтин вариант с обикновенна газова уредба обаче риска е голям


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Нед 07 май 2006 0:46


ако ще слагаш газова си потърси 1.8 АBS или 1.6 от по-старите, но да не е АЕЕ щото точно той е с пластмасовите колектори :idea: Иначе 1.6 AFT/AEK е супер мотор ако ще го караш на бензин, но поддръжката му е по-скъпичка от по-старите. Абе най-добре :търсачкаа ще намериш всичко което те интересува защото тая тема е предъвкана поне 5 пъти :!:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 07 май 2006 9:54


тези двигатели AFT и AEK са с метални колектори, но при поставянето на обикновенна газова уредба при евентуално кихане на газта може да се прецака дебитомера при AFT и мафсензора при AEK и двете неща са доста скъпи. Затова на тези двигатели за предпочитане е монтажа на газов инжекцион.


Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Нед 07 май 2006 11:07


Благодарско. Опитвам се да си избера подходящия мотор с който няма да имам толкова проблеми колкото с досегашния (голф 2 1.6 ел.карборатор) :banghead: Исками се да е нещо с повечко коне и с климатик и за това съм се загледал в този модел. Ако имате по добри предложение с радост ги очаквам.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 07 май 2006 12:10


1,8 ABS 90 коня , изпълнение GT или GL.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 07 май 2006 12:26


Achim Lauritzen написа:1,8 ABS 90 коня , изпълнение GT или GL.


1.8 GT 90коня много трудно се намира, аз се оглеждах за такова ама нямаше иначе 1.6 GT 101коня е не лош избор и ще е по нов от 1.8GT, aко това има значение за теб. Има едно момче от форума devil_vas той кара 1.6 101коня ГТ с обикновенна газова и няма проблеми, може да го питаш колко му харчи и т.н


Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Нед 07 май 2006 12:44


:bowdown


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 07 май 2006 14:36


101 k.с е с метални колектори. Глевдал съм мотора. Аз съм с 1,6 МРI - 75 к.с. мотор АЕЕ и точно той е с пластмасови колектори.
1,6 Мi e с метален колектор -оглеждал съм ги за евентуална замяна на моята пластмасичка, ама не става .


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 07 май 2006 14:46


и аз съм със същия и с обикновенния мотор и с газова и сега вече 1 година и повече нямам проблеми.Никога не е "кихала"....
Пък и да киха по веднъж на 6 месеца, пак ще ти е по-евтино от разликата в цените м/у газта и бензина :idea: е, зависи и колко караш де.....
разхода ми е 13 газ градско, при спортно каране и цедене до 5000-5500 об.... :wink: и развъртяни кранове на газта (т.е не е скопена)
според мене това е правилния избор.
П.С За АФТ мотор говора, за АЕК нямам наблюдения......
и като пуснеш климатика извън града не се усеща разлика във вървежа, ако не ти се налага да изпреварваш на 2-ра :lol: :lol:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 07 май 2006 17:14


pokeer на ЛС съм ти обяснил за какво иде реч тоя мотор..
за газовата - няма проблеми... даже си върви доволно (е и гори де, ама то не може хем да върви хем да не гори :wink: ) "кихала" ми е, ама щото газаджията ми е идиот и ми беше дал чисто нов изпарител с някакв дефект... и сместа не можеше да се обогатява както трябва и колата вървеше до 3000 оборота... сега няма проблем... само от цялата работа капака на въздушния филтър се сцепи :?


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 08 май 2006 7:44


Един колега смята скоро да си продава Голфа - 1.8АБС+ГАЗ+Климатроник, 5 врати, тъно син, 93 или 94 мисля беше. Ако те интерсува пиши на л.с.


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Пон 08 май 2006 11:40


Пичове, карах Толедо с такъв двигател /1.6л., 101 кс./ - 2003г. С 4 човека при средна скорост 160 км/ч, 13 - 14 л/100 км. и на горе, а колата беше абсолютно изправна. УЖАСНО!!! висок разход при скорост над 120 км/ч. Не го препоръчвам на никого.


Потребителски аватар
Kaizer Soze
Monseigneur
Мнения: 1277
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 20:14
Автомобил: Dacia Sandero Stepway
Двигател: 2017
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kaizer Soze » Вто 09 май 2006 13:55


1.6 AEK, купил съм си колата за удоволствие:) няма да го мисля за няколко кинта. :lol:
А иначе ако караш нормално без ръчка (до 3К оборота) и с климатик на дълъг път харчи около 6,4 на сто, което си е много, много икономично.
Уикендите в София харчи 8,4, през работни дни 10,4:)))


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Вто 09 май 2006 14:31


Сега и аз да се изкажа леко, щото съм със същия двигател.

Този двигател е много оспорван, той има и големи привърженици, но има и големи врагове. Моето мнение е че двигателя хич не е лош и изпълнението му е доста грамотно. 100- те коня, които е обявен че развива ги пълни чак към 5800 оборота, а малко от нас имат духовната сила да стигнат до там. Разхода му е чудесен ако не се юрка, това могат да потвърдят хората, които го притежават. Най - зверския разход, който ми е давал е 12/100 при градско (горивото е бензин) в нечовешки софийски задръствания. На магстрала съм го шпорил яко и мога само да споделя че се разпорва да върви, като е много пъргав м/у 3000 и 5500 оборота. Най - големия разход на магистрала не е превишавал 9/100 при условие че през по голямата част от времето скоростта е била над 160(уточнение - по германски магистрали, 4 човека + багаж).Мин. разход който съм постигал е 5.5/100 със скорост 100 км/ч.Максималната скорост която съм постигал е 205 км/ч. и ги поддържа по равно. Мотора е тих и надежден.

Вие си вадете изводите...... за две и половина години съм сменил водна помпа, комутатор и бендикс и съм навъртял около 80000 км.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта