
Голф 3 1.6 101 коня?
Голф 3 1.6 101 коня?
Здравейте, решил съм да си купувам голф 3 с двигател 1.6 - 101 коня. Търсих в търсачката, но не намерих кой знае каква информация. Интересува ме повечко информация за двигателя и за това дали дава проблеми. Разбрах от познати че бил с пласмасови колектори или нещо такова. В смисъл ако се слага газова трябвало да е газов инжекцион 

- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
ако ще слагаш газова си потърси 1.8 АBS или 1.6 от по-старите, но да не е АЕЕ щото точно той е с пластмасовите колектори
Иначе 1.6 AFT/AEK е супер мотор ако ще го караш на бензин, но поддръжката му е по-скъпичка от по-старите. Абе най-добре
ще намериш всичко което те интересува защото тая тема е предъвкана поне 5 пъти 



- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Achim Lauritzen написа:1,8 ABS 90 коня , изпълнение GT или GL.
1.8 GT 90коня много трудно се намира, аз се оглеждах за такова ама нямаше иначе 1.6 GT 101коня е не лош избор и ще е по нов от 1.8GT, aко това има значение за теб. Има едно момче от форума devil_vas той кара 1.6 101коня ГТ с обикновенна газова и няма проблеми, може да го питаш колко му харчи и т.н
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и аз съм със същия и с обикновенния мотор и с газова и сега вече 1 година и повече нямам проблеми.Никога не е "кихала"....
Пък и да киха по веднъж на 6 месеца, пак ще ти е по-евтино от разликата в цените м/у газта и бензина
е, зависи и колко караш де.....
разхода ми е 13 газ градско, при спортно каране и цедене до 5000-5500 об....
и развъртяни кранове на газта (т.е не е скопена)
според мене това е правилния избор.
П.С За АФТ мотор говора, за АЕК нямам наблюдения......
и като пуснеш климатика извън града не се усеща разлика във вървежа, ако не ти се налага да изпреварваш на 2-ра

Пък и да киха по веднъж на 6 месеца, пак ще ти е по-евтино от разликата в цените м/у газта и бензина

разхода ми е 13 газ градско, при спортно каране и цедене до 5000-5500 об....

според мене това е правилния избор.
П.С За АФТ мотор говора, за АЕК нямам наблюдения......
и като пуснеш климатика извън града не се усеща разлика във вървежа, ако не ти се налага да изпреварваш на 2-ра


-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
pokeer на ЛС съм ти обяснил за какво иде реч тоя мотор..
за газовата - няма проблеми... даже си върви доволно (е и гори де, ама то не може хем да върви хем да не гори
) "кихала" ми е, ама щото газаджията ми е идиот и ми беше дал чисто нов изпарител с някакв дефект... и сместа не можеше да се обогатява както трябва и колата вървеше до 3000 оборота... сега няма проблем... само от цялата работа капака на въздушния филтър се сцепи 
за газовата - няма проблеми... даже си върви доволно (е и гори де, ама то не може хем да върви хем да не гори


- Поло-жително
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Kaizer Soze
- Monseigneur
- Мнения: 1277
- Регистриран на: Съб 22 апр 2006 20:14
- Автомобил: Dacia Sandero Stepway
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
- Контакти:
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега и аз да се изкажа леко, щото съм със същия двигател.
Този двигател е много оспорван, той има и големи привърженици, но има и големи врагове. Моето мнение е че двигателя хич не е лош и изпълнението му е доста грамотно. 100- те коня, които е обявен че развива ги пълни чак към 5800 оборота, а малко от нас имат духовната сила да стигнат до там. Разхода му е чудесен ако не се юрка, това могат да потвърдят хората, които го притежават. Най - зверския разход, който ми е давал е 12/100 при градско (горивото е бензин) в нечовешки софийски задръствания. На магстрала съм го шпорил яко и мога само да споделя че се разпорва да върви, като е много пъргав м/у 3000 и 5500 оборота. Най - големия разход на магистрала не е превишавал 9/100 при условие че през по голямата част от времето скоростта е била над 160(уточнение - по германски магистрали, 4 човека + багаж).Мин. разход който съм постигал е 5.5/100 със скорост 100 км/ч.Максималната скорост която съм постигал е 205 км/ч. и ги поддържа по равно. Мотора е тих и надежден.
Вие си вадете изводите...... за две и половина години съм сменил водна помпа, комутатор и бендикс и съм навъртял около 80000 км.
Този двигател е много оспорван, той има и големи привърженици, но има и големи врагове. Моето мнение е че двигателя хич не е лош и изпълнението му е доста грамотно. 100- те коня, които е обявен че развива ги пълни чак към 5800 оборота, а малко от нас имат духовната сила да стигнат до там. Разхода му е чудесен ако не се юрка, това могат да потвърдят хората, които го притежават. Най - зверския разход, който ми е давал е 12/100 при градско (горивото е бензин) в нечовешки софийски задръствания. На магстрала съм го шпорил яко и мога само да споделя че се разпорва да върви, като е много пъргав м/у 3000 и 5500 оборота. Най - големия разход на магистрала не е превишавал 9/100 при условие че през по голямата част от времето скоростта е била над 160(уточнение - по германски магистрали, 4 човека + багаж).Мин. разход който съм постигал е 5.5/100 със скорост 100 км/ч.Максималната скорост която съм постигал е 205 км/ч. и ги поддържа по равно. Мотора е тих и надежден.
Вие си вадете изводите...... за две и половина години съм сменил водна помпа, комутатор и бендикс и съм навъртял около 80000 км.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта