Здравейте,мисля да подменям колицата:)
Моля някой, който е карал коли с двигатели 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.-бензин , да сподели има ли осезаема разлика във ускорението при изпреварване -около 90км/ч.
Към сегашната ми кола нямам забележки, само дето трудно изпреварвам Тировете.Заслужава ли си да мина от 1,8 90к.с, на 1,9 ТДИ 110к.с., или да търся 1,8 125к.с. с газова. Годишно изминавам 6-7 хиляди километра.
1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
K22 написа:Здравейте,мисля да подменям колицата:)
Моля някой, който е карал коли с двигатели 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.-бензин , да сподели има ли осезаема разлика във ускорението при изпреварване -около 90км/ч.
Към сегашната ми кола нямам забележки, само дето трудно изпреварвам Тировете.Заслужава ли си да мина от 1,8 90к.с, на 1,9 ТДИ 110к.с., или да търся 1,8 125к.с. с газова. Годишно изминавам 6-7 хиляди километра.
на 1.9 около 90 навлизаш в пиковете на въртящия момент. ако не си надул климатика на 100% изпреварва отлично. за 1.8 бензин не мога да говоря, тъйкато съм карал само 1.6 101кс
- pavlingm
- Мнения: 145
- Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Аз карам 110 TDI, брат ми - 1.8 90HP
Изпреварвам ТИР точно за 3 сек, обаче съм с чип и по-голяма турбина.Но дори и без чип 110коня изпреварва доста по-лесно заради големия въртящ момент, който почва от ниските обороти.
Изпреварвам ТИР точно за 3 сек, обаче съм с чип и по-голяма турбина.Но дори и без чип 110коня изпреварва доста по-лесно заради големия въртящ момент, който почва от ниските обороти.
- KRASUGATA
- Мнения: 170
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
С TDI ще изпревариш доста по-лесно, отколкото с 1.8 90 PS.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Преди малко пък един спец ми каза, че нямало разлика в пъргавостта на 1,9ТДИ 90 коня и 1,9 ТДИ 110 коня???
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Предишната ми кола беше пасат В3 комби, 1,8 90к.с., климатик, на газ, изпреварването на извънградско беше цяло приключение: спирам климатика, свалям на по-ниска предавка,а понякога превключване на бензин. Сега карам пасат В4 1,9 ТДИ 90к.с, комби и си изпреварвам само с натискане на педала за газта.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
1.9 TDI с код AFN e твоя мотор 

- makaron
- Мнения: 205
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
K22 написа:Здравейте,мисля да подменям колицата:)
Моля някой, който е карал коли с двигатели 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.-бензин , да сподели има ли осезаема разлика във ускорението при изпреварване -около 90км/ч.
Към сегашната ми кола нямам забележки, само дето трудно изпреварвам Тировете.Заслужава ли си да мина от 1,8 90к.с, на 1,9 ТДИ 110к.с., или да търся 1,8 125к.с. с газова. Годишно изминавам 6-7 хиляди километра.
Колега, няма да сбъркаш с ТДИ 110кс стига да е в добро състояние ще си режеш тировете с лекота ГАРАНТИРАМ!!!
Успех в избора!

- makaron
- Мнения: 205
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
K22 написа:Преди малко пък един спец ми каза, че нямало разлика в пъргавостта на 1,9ТДИ 90 коня и 1,9 ТДИ 110 коня???
Колега аз карам голф 4 тди 110кс и преди време се качих в голф 4тди 131кс И определено имаше разлика и то не малка! Няма логика след като е с 20кс повече да няма разлика нали?!??
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Ми аз ги карам и двете постоянно, 1,8 е пълен мъртвец до тди-то, преди месец се връщах от Търново с бензиновия и в такава ситуация ме вкара че почнах да го блъскам по таблото от нерви
110ката е по-еластична на 3та, 4та и 5та от 1,8 125кс също така, пробвано и замерено
От 50 до 100 дизела на 3та ускорява плътно с 1,8 125кс... на 2ра - печката обаче губи от 0-50км/ч 



Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Виждам, че и тук освен Ауди форума си пуснал тема :]
Според мен по-скоро не е имало много прилика
AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.
Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.
Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!
Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят
makaron написа:имаше разлика и то не малка
Според мен по-скоро не е имало много прилика

AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.
Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.
Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!
Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят

- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Не е точно по темата, ама ако изминаваш по 6-7 хил. километра годишно едва ли ще трябва да изпреварваш много ТИРове.
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 15 май 2009 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Аз карам Б5 АФН от много години.Понеже си го купих нов от магазин.110 коня са ти достатъчни ,за да си изпреварваш спокойно.Но има момент ,в който ако му сложиш чип,смениш разспръсквачи и още дребни ,но значими хитринки с около 600 лева инвестиция колата става много приличен автомобил,който не го е ''страх'' от резки изпреварвания ,било то и при изкачване.За мен 110 коня АФН е твоя мотор.Последният доказан боец 1.9 на ВАГ,който не се плаши от нафта на черно и е милионник от към километри.Колегите с ПД мотори веднага ще побързат да се нахвърлят на мнението ми като сравнят ПД с роторната помпа.Но ги призовавам да не сравняват по-нова технология с по-стара.И ако все пак не се сдържат да ги настъпя по мазола с две думи.Common rail.
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Според мен не може да бъде критерии изпреварването на ТИР-ове за изобр на автомобил.
За 1,9 ТДИ - по-нов двигател, сигурно дизела е добър, щом навлиза така масово, но... Има и друга страна монетата и тя е разход, части, ремонти, подръжка.
Има доста мнения, че под ХХ ХХХкм годишно(има различни теории, не знам коя е вярна, но тези километри са доста под теориите) не си струва дизел.
Парите са твои сам си избираш. Склонен съм да вярвам, че ще се намери човек да ти напише, че за тези километри годишно само бензин и дори ГИ е безсмислен.
До сега с моето 1,8 МИ на газ с пуснат клтр, не съм имал особенни проблеми с изпреварвания. След като един ТИР се движи със 100-110 не виждам смисъл да се изпреварва. Ако обаче, ти се иска да гониш 130- и горница, то определно трябва да смениш. Ако наистина си доволен от колата си не виждам причина за смяната и. Не се знае после на какво може да налетиш.
Ако и той ти дойде малък тогава вече не знам.
За 1,9 ТДИ - по-нов двигател, сигурно дизела е добър, щом навлиза така масово, но... Има и друга страна монетата и тя е разход, части, ремонти, подръжка.
Има доста мнения, че под ХХ ХХХкм годишно(има различни теории, не знам коя е вярна, но тези километри са доста под теориите) не си струва дизел.
Парите са твои сам си избираш. Склонен съм да вярвам, че ще се намери човек да ти напише, че за тези километри годишно само бензин и дори ГИ е безсмислен.
До сега с моето 1,8 МИ на газ с пуснат клтр, не съм имал особенни проблеми с изпреварвания. След като един ТИР се движи със 100-110 не виждам смисъл да се изпреварва. Ако обаче, ти се иска да гониш 130- и горница, то определно трябва да смениш. Ако наистина си доволен от колата си не виждам причина за смяната и. Не се знае после на какво може да налетиш.
Ако и той ти дойде малък тогава вече не знам.
Последна промяна от velinsl на Сря 07 юли 2010 9:57, променено общо 2 пъти.
- makaron
- Мнения: 205
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- Контакти:
Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване
Wizi написа:Виждам, че и тук освен Ауди форума си пуснал тема :]makaron написа:имаше разлика и то не малка
Според мен по-скоро не е имало много прилика![]()
AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.
Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.
Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!
Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят
Евала колега не ми се рискуваше да пиша подобни на твоите изказвания защото просто ми липса компетентност и щеше да се получи нещо доста жалко и смешно!
Мн точно обяснено!

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта