
Дубликат или замяна на оригиналните ключове
- redOne
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Дубликат или замяна на оригиналните ключове
Колеги, наскоро си купихме Пасат 1,6 (1999г.) от Германия. Като се зачетох в документацията се оказа, че е трябвало да ни дадат/потърсим
и резервен ключ, освен двата оригинални. Това определено ни притеснява. Някой има ли информация, какво трябва/може да се направи за да се подменят оригиналните ключове на един VW с нови? Това вероятно ще включва и подмяна на кода. Дали Юнитрейд има такава практика?

Последна промяна от redOne на Пон 12 юни 2006 14:28, променено общо 1 път.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
И аз за мерцедеса получих 2 ключа + 1 сервизен, но пък пасата и ибизата си бяха с по два.
Не виждам проблем в това да са два.
Колкото и ключа да ти дадат, винаги има вероятност да съществува още един дубликат. Не се хвърляй да сменяш ключалки, защото е скъпо удоволствие. За пренареждане при ключар не ставаш, заради чиповете в ключовете ти. Най-добре си е каско и да не се занимаваш с други глупости.
Ама и какво се притесняваш, нали от Германия си я докарал? Да не мислиш че ще дойдат от немско да ти крадат колата?
Не виждам проблем в това да са два.
Колкото и ключа да ти дадат, винаги има вероятност да съществува още един дубликат. Не се хвърляй да сменяш ключалки, защото е скъпо удоволствие. За пренареждане при ключар не ставаш, заради чиповете в ключовете ти. Най-добре си е каско и да не се занимаваш с други глупости.
Ама и какво се притесняваш, нали от Германия си я докарал? Да не мислиш че ще дойдат от немско да ти крадат колата?
- Golf3User
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2005 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vlad777 написа: + още един пластмасов ключ, който бил някаква мостра
един приятел който кара чисто нови коли от германия казва че тези пластмасови ключове били колкото колата да се качи на автовоза, оригиналите отивали в българия по куриер при шефа на фирмата за която работи.това било мярка за сигурност че няма да направят дубликат или няма да духнат с някоя нова кола...
Колегите общо взето са казали и препоръчали всичко, което може а и трябва да се направи. Единствено мога да споделя с теб моя опит, защото преди година проучих подобна ситуациа (само че колега от офиса си беше загубил ключа и ... не помнеше дали го е загубил като имаше опция за открадаване). Нашите Passat-и са 1999, което по нищо не ги различава от твоя (по отношение на ключовете). Колите се продават с 2 "сгъваеми" ключа с чип и един пласмасов с пласмасово етикетче с кодове. Последните се използват когато си поръчаш нов ключ той да бъде "привързан" (т.е. запрограмиран) за твоята си кола.. От Юнито/Sakar ни беше обяснено, че без пласмасовия ключ с кодовете неможе да се прави поръчка на друг "сгъваем" ключ с чип. Самият "сгъваем" ключ с чип в Юнито/Sakar струва около 200лв. (без ДДС) като цената включва и запрограмирането му към автомобила ти. Както предполагам внимателно си прочел тук казвам какво сме научили при разговор с официалния сервиз. Не казвам че е невъзможно проблема да се реши и по друг начин, а и както видях тук има колега, който се занимава с подобни неща и цените му са направо поносими с тези на UNITRADE/Sakar Auto. Присъединявам се обаче към всеобщото мнение да си оправиш (или направиш) застраховката и да си се радваш на новата си придобивка.
Успех !
Успех !
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта