Здравейте,
някой може ли да ми обясни какво е това комутатор и къде се намира? а как изглежда и какво по дяволите прави? обясниха ми че ми бил заминал моя и новия бил 70 лева, та се зачудих да поогледам моргите...
комутатор - що е то?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
комутатора се намира под пластмасата пред предното стъкло върху ЕКУ-то/в твоя случай/.представлява черна кутийка с алуминиева основа и букса с кабели.
не ми се обяснява нашироко функцията му ,но той е основното звено в системата на запалване.
в 99% от случаите когато комутатора се скапе то е от раз и завинаги.
дай инфо какво прави колата и защо са ти сложили тази диагноза?
не ми се обяснява нашироко функцията му ,но той е основното звено в системата на запалване.

в 99% от случаите когато комутатора се скапе то е от раз и завинаги.
дай инфо какво прави колата и защо са ти сложили тази диагноза?
- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
когато се опитваш да запалиш пали и като пуснеш ключа все едно я гасиш. отвреме на време като даваш контакт таблото не светва. мислех че е пружина на ключа, ама казват че е това нещо. в момента паля като връщам на ръка ключа до едно положение ~1 см назад след точката в която пали колата.
п.с. дали е добра идея да се купува на старо?
п.с. дали е добра идея да се купува на старо?
- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
GOLFER написа:в контактния ключ ти е проблема.
спомням си,че някъде и преди беше писал за проблем с контактния ключ!нещо с потъркване и пр.което ме озадачи доста!
писах. с времето проблема се задълбочи до това положение сега...
поне никой освен мен не успява да запали колата - супер защита срещу кражба, мани-мани.
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
Аз имах подобен проблем и го разреших ето така:
Проблема беше:
Когато вкараш ключа има ток и ти свети таблото, ама като го завъртиш из4езват тоците и ни6то не свети а стартера си върти.
Голям зор видях докато открия от какво не пали колата.
Решението:
Отидох в един сервиз и ми казаха 4е проблема е в контактната клема.
Въпросната клема струвала около
25 - 30 лв / ментето /
и 52 лв / оригинална / за Г3 .
Попитах разни познати каква е разликата между двете клеми и те ми казаха 4е разликата е вътре в самите пъпки на клемата т.е. на оригинала са по здрави и няма да ти се наложи да я сменяш скоро.
Смяната струва 20 лв. /ама на г3 е пълен ужас така 4е си струва/.
Сега вече я смених и нямам никакви ядове.
Ако се интересуваш 6те ти дам координати на магазина за часта
и на сервиза кадето 6те ти я сменят.
Дано съм ти помогнал
))
Когато вкараш ключа има ток и ти свети таблото, ама като го завъртиш из4езват тоците и ни6то не свети а стартера си върти.
Голям зор видях докато открия от какво не пали колата.
Решението:
Отидох в един сервиз и ми казаха 4е проблема е в контактната клема.
Въпросната клема струвала около
25 - 30 лв / ментето /
и 52 лв / оригинална / за Г3 .
Попитах разни познати каква е разликата между двете клеми и те ми казаха 4е разликата е вътре в самите пъпки на клемата т.е. на оригинала са по здрави и няма да ти се наложи да я сменяш скоро.
Смяната струва 20 лв. /ама на г3 е пълен ужас така 4е си струва/.
Сега вече я смених и нямам никакви ядове.
Ако се интересуваш 6те ти дам координати на магазина за часта
и на сервиза кадето 6те ти я сменят.
Дано съм ти помогнал

Последна промяна от CellNet ™ на Нед 21 ное 2004 21:31, променено общо 1 път.
- warrior
- Мнения: 471
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Slick написа:да нямаш ампула ?? един вид имобилайзер ? преди слагаха такива точно при ключа и като врътнеш - се активира от магнита който е в кожено калъфче на закачен на клочовете - ефекта е същия
не.
някой може ли да ми даде техническа схема на клемореда? мисля да се пробвам с малко помощ да го сменям довечера (виж продължението в тема сервизи)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта