Пак за биодизела.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Genesis
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пак за биодизела.

Мнениеот Genesis » Сря 20 юли 2005 14:09


Вчера видях обява в дира, че един човек продава (1.25лв/л).
Говорих с него по телефона и ми каза, че нямало проблеми да се ползва за леки коли.
Правел го от отпадачно олио и си имал сертификат от лаборатория за качеството.
От предишната тема изчетох всичките линкове но тъка и не ми стана ясно дали може дирекно да се сипва в колата и да се кара. Там имаше и някакви врътки с горивния филтър и гумените уплатнения.
Има ли вече някой да кара с това олио, та да светне малко невежите как е точно на практика.




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 20 юли 2005 14:33


Ами така като гледам май ти ще си първия :D
И ще чакаме отзиви.
Според мен обаче цена от 1.25 за литър е мноооооого висока за нещо което се прави от "отпадачно олио" :cry:
При тази цена предпочитам да си наливам по 1.60 от бензиностанцията и да си нямам грижи.
Ако реши да продава под 80 стотинки може и да се замисля ...


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Сря 20 юли 2005 14:37


Само да добавя че от биодизел до пречистено олио има известна разлика :lol:
А иначе с олио няма да имаш никакви проблеми докато не дойде зимата.
За биодизела се отнася тоя проблем с уплътненията, не за олиото.


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Съб 23 юли 2005 9:40


Писах преди време във форума на БМВ и го пействам директно:

Това, което съм видял като резултат, е че след продължителна експлоатация с биодизел, нагара в горивната камера и най-вече по главите на клапаните се увеличава неимоверно много - разглобения двигател не прилича на нищо. Оттам намалява пълненето и съответно мощността, но става дума все пак за продължителна упортеба. Опасност за помпата няма ако биодизела е качесвен. Ако не е достатъчно качествен, поради големия си вискозитет налягането в помпения елемент при студен старт става прекалено голямо и той става на парчета. В по-късните модели помпи са взети предвид тези проблеми и те вече могат да работят с биодизел.
Проблеми може да има през студените месеци, защото горивото е малко по-вискозно и "температрата му на замръзване" е малко по-висока - оттам проблеми с напълването на помпата докато загрее
Има чести случаи и на запушване от нагар на част от отворите на разпръсквача поради коксуване на горивото - това при директно впръскване и многоотворов разпръсквач, при вихрокамерни дизелови двигатели няма как да се получи заради щифта на иглата и големия отвор, който се почиства непрекъснато.
С една дума, мисля си че не е подходящ, особено ако човек го е грижа за двигателя, защото гаранцията за качеството на горивото колкото и сертификати да има, ми се струва малко спорна...


Потребителски аватар
dionick
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 15 май 2006 0:36
Автомобил: VW Bora 2003
Двигател: ASZ
Местоположение: UK

Мнениеот dionick » Нед 25 юни 2006 23:25


Ей голям си докторе(Postman), от едно време ги разбира6 тия двигатели. В МИ-то беше най-добрия и такъв си остана. Peace....


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пон 26 юни 2006 8:42


StreetThug16V написа:Само да добавя че от биодизел до пречистено олио има известна разлика :lol:
А иначе с олио няма да имаш никакви проблеми докато не дойде зимата.
За биодизела се отнася тоя проблем с уплътненията, не за олиото.


Пак не четете! Точно обратното. проблема с олиото е по-голям. Биодизела се получава при трансестерификация на олиото. Има 2 теми по 10 страници и пак си пишете глупости. Точно олиото разтваря уплътненията. Някой да е виждал биодизел наистина? колко е течен и колко голяма разлика има с обикновеното олио. Карам вече 5000 км с Б100 следя си всички капризни детайли по колата. За момента се движи страхотно , работи също така и харчи под 5/100. няма и помен от някаква интервенция по двигателя. Пробвал съм и от Темпо и от други места.

Това което Postman е написал, сигурно е така. Аз се престраших и пробвах. Всички проблеми се появяват след продължително каране. (няколко десетки хиляди км) на доста места пише че новите двигатели са доста по пригодени за биодизел. Мен лично много ми харесва как работи колата, а и фкта че отзад не излиза никакъв дим страшно ме радва.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта