Акумулатор.. Какъв и от къде?:)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Акумулатор.. Какъв и от къде?:)

Мнениеот Tishku » Пет 30 юни 2006 11:47


Ам днеска разбрах че май ми е прекъснат (квото и да значи) акумулатора и ми трябва нов, ама нямам представа какъв да търся , от къде да го търся и така.. Може ли да ме посъветвате нещо?




Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пет 30 юни 2006 11:52


пали колата и ходи на сточна гара посока към дирекция на полицията:)има от дясно по сливница магазин "при графа"той ще ти даде подходящия даже и ще ти го сложат.заредени са и газ:)български са и са ок:)ще си избереш има различни зависи според цифрите с който разполагаш:)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 30 юни 2006 11:55


Ама колата е в Гаража а той е с голям баир, немога да я избутам :(


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 30 юни 2006 11:56


Аз съм доста доволен от моя Монбат Необслужваем. Вече 2-ра или 3-та зима. Не бях палил колата 1 месец, въртя и о чудо запали от раз. 8) Стига да не се оставят включени консуматори са супер. :wink:


marinskikt
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот marinskikt » Пет 30 юни 2006 11:58


Искра - 62 Аh, необслужваем, с повишен стартов ток (или там както се казва). Доволен съм.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 30 юни 2006 11:58


Tishku написа:Ама колата е в Гаража а той е с голям баир, немога да я избутам :(

вземи от някой назаем аку и газ към магазина


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 30 юни 2006 11:58


още един глас за монбат


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 30 юни 2006 11:59


И да ти измерят напреженията, да не умре и новия.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 30 юни 2006 12:05


marinskikt написа:Искра - 62 Аh, необслужваем, с повишен стартов ток (или там както се казва). Доволен съм.

Моя дето умря беше такъв.

madmen написа:И да ти измерят напреженията, да не умре и новия.

Да след това ще ходя да я гледат дали тъпя алтернатор зарежда.. :evil:


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пет 30 юни 2006 12:29


На място ще ти измерят, иначе няма да ти дадат гаранцията на батерията ако не ти зарежда добре.
Още един глас за Монбат. от същото място дето спомена колегата. По-евтино е от други.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пет 30 юни 2006 12:32


Трудно е да се каже еднозначно. Акумулаторът, с който Дежатата ми беше внесена, в БГ изкара 6 години. А съвсем не беше нов - т. е. и в Германия е изкарал поне 2-3 години. При това беше "само" 44Ач. "Multistart" - някаква световно неизвестна НЕМСКА фирма.
В БГ т.нар. западни акумулатори са със съмнителен произход и има вероятност от попадане на ментета. По тази причина реших да се доверя на българския Монбат. Вече малко над 6 месеца - нямам проблеми.
Успех при избора и късмет.

PS. Един съвет при експлоатацията на акумулатора. Препоръчва се да поддържате чиста повърността му. Ако е обслужваем - доливайте своевременно дестилирано вода до необходимото ниво ( особена сега, в летните жеги ). Особено през зимата - полезно е поне веднъж месечно да го дозареждата със зарядно устройство, а не да разчитате само на алтернатора на автомобила. Това съществено повишава живота на акумулатора.

Последна промяна от zdr_spasov на Пет 30 юни 2006 12:39, променено общо 1 път.


marinskikt
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот marinskikt » Пет 30 юни 2006 12:39


За МОМБАТ ще кажа само, че са собственост на "Приста ойл". Баща ми смени 3 за 5 години. Майсторите казаха, че няма проблем с ел. инсталацията. :dontknow:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 30 юни 2006 12:52


Потърси си промоцията воден пистолет,ако има такава тази година. spam


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Пет 30 юни 2006 13:09


аз съм с една Varta вече 3 години.С нея си дойде колата от Германия. Въпреки че е само 36Ah а мотора ми е 1.8 до сега не съм имал никакви проблеми с нея. Преди около година акумулатора на колата на баща ми издъхна и взехме нов като моя но 44Ah от БГ. Преди да го поставят провериха ел.инсталацията за да важи гаранцията. Миналата седмица се предаде нацяло и замина за акумулаторното небитие :roll: Та моя съвет е вземи си един български без значение каква марка и карай. Всичко е късмет :)


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Акумулатор.. Какъв и от къде?:)

Мнениеот feb » Пет 30 юни 2006 13:20


Tishku написа:Ам днеска разбрах че май ми е прекъснат (квото и да значи) акумулатора и ми трябва нов, ама нямам представа какъв да търся , от къде да го търся и така.. Може ли да ме посъветвате нещо?

С Монбат съм на Г2 1.6EZ.
4- или 5-годишен 44Ач.
Преди беше на трабанта. :)
Ядове съм имал само заради стартера(бяха ми отишли втулките и се заклинваше ротора, пък и стържеше и от статора).
След лека интервенция, сега върти, та се къса.
Миналата зима на -24 градуса никакви ядове, тази само веднъж ме остави(всеки ден пътувам с колата), но причината както казах беше отстранена.
Един колега смени 5 Монбат-а за година - две, на 1.3-литровата версия на същата каручка. Според мен проблема е с колата, но ...
Във всеки случай не му правиха проблем с гаранцията за никоя от замените.
А скоро бях свидетел как същия Монбат(най-евтиния, дори без повишен стартов ток), търкаляше повече от седмица една дизеларка Октавия 1.9 TDI, която доста въртеше за да запали и нямаше никакъв проблем.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта