Акумулатор.. Какъв и от къде?:)
- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
Акумулатор.. Какъв и от къде?:)
Ам днеска разбрах че май ми е прекъснат (квото и да значи) акумулатора и ми трябва нов, ама нямам представа какъв да търся , от къде да го търся и така.. Може ли да ме посъветвате нещо?
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Трудно е да се каже еднозначно. Акумулаторът, с който Дежатата ми беше внесена, в БГ изкара 6 години. А съвсем не беше нов - т. е. и в Германия е изкарал поне 2-3 години. При това беше "само" 44Ач. "Multistart" - някаква световно неизвестна НЕМСКА фирма.
В БГ т.нар. западни акумулатори са със съмнителен произход и има вероятност от попадане на ментета. По тази причина реших да се доверя на българския Монбат. Вече малко над 6 месеца - нямам проблеми.
Успех при избора и късмет.
PS. Един съвет при експлоатацията на акумулатора. Препоръчва се да поддържате чиста повърността му. Ако е обслужваем - доливайте своевременно дестилирано вода до необходимото ниво ( особена сега, в летните жеги ). Особено през зимата - полезно е поне веднъж месечно да го дозареждата със зарядно устройство, а не да разчитате само на алтернатора на автомобила. Това съществено повишава живота на акумулатора.
В БГ т.нар. западни акумулатори са със съмнителен произход и има вероятност от попадане на ментета. По тази причина реших да се доверя на българския Монбат. Вече малко над 6 месеца - нямам проблеми.
Успех при избора и късмет.
PS. Един съвет при експлоатацията на акумулатора. Препоръчва се да поддържате чиста повърността му. Ако е обслужваем - доливайте своевременно дестилирано вода до необходимото ниво ( особена сега, в летните жеги ). Особено през зимата - полезно е поне веднъж месечно да го дозареждата със зарядно устройство, а не да разчитате само на алтернатора на автомобила. Това съществено повишава живота на акумулатора.
Последна промяна от zdr_spasov на Пет 30 юни 2006 12:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
аз съм с една Varta вече 3 години.С нея си дойде колата от Германия. Въпреки че е само 36Ah а мотора ми е 1.8 до сега не съм имал никакви проблеми с нея. Преди около година акумулатора на колата на баща ми издъхна и взехме нов като моя но 44Ah от БГ. Преди да го поставят провериха ел.инсталацията за да важи гаранцията. Миналата седмица се предаде нацяло и замина за акумулаторното небитие
Та моя съвет е вземи си един български без значение каква марка и карай. Всичко е късмет 


Re: Акумулатор.. Какъв и от къде?:)
Tishku написа:Ам днеска разбрах че май ми е прекъснат (квото и да значи) акумулатора и ми трябва нов, ама нямам представа какъв да търся , от къде да го търся и така.. Може ли да ме посъветвате нещо?
С Монбат съм на Г2 1.6EZ.
4- или 5-годишен 44Ач.
Преди беше на трабанта.

Ядове съм имал само заради стартера(бяха ми отишли втулките и се заклинваше ротора, пък и стържеше и от статора).
След лека интервенция, сега върти, та се къса.
Миналата зима на -24 градуса никакви ядове, тази само веднъж ме остави(всеки ден пътувам с колата), но причината както казах беше отстранена.
Един колега смени 5 Монбат-а за година - две, на 1.3-литровата версия на същата каручка. Според мен проблема е с колата, но ...
Във всеки случай не му правиха проблем с гаранцията за никоя от замените.
А скоро бях свидетел как същия Монбат(най-евтиния, дори без повишен стартов ток), търкаляше повече от седмица една дизеларка Октавия 1.9 TDI, която доста въртеше за да запали и нямаше никакъв проблем.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта