Проверка на съединител?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проверка на съединител?

Мнениеот Immortal » Сря 05 юли 2006 16:47


Как се проверяваше дали съединителя е за смяна?Имаше нещо включване на трета на бордюр и т.н....




Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот holy_man » Сря 05 юли 2006 17:00


Аз лично такива проверки не ти препоръчвам ,ианче съм чувал включваш на 4 та и ако започне леко да върви значи ти се е скапал съединителя,ако е читав колата ще подскочи и ще загасне.
Това е непотвърдена информация и не ти препоръчвам да правиш такива неща.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 05 юли 2006 17:11


Може и на ръчна.Дърпаш я,включваш трета и плавно започваш да отпускаш съединителя.Ако започне да придърпва и да се опитва да загасне,означава,че все още има живот в него.Ако не придърпва и не се опитва да загасва(буксува съединителя) знаеш какво е решението :wink:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 05 юли 2006 18:21


Със саморегулиращо жило съм и ако е заминало може ли да ме подведе :roll:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 05 юли 2006 19:58


Ако е натегнато и постоянно натиска аксиалния ми се струва че може.Аз сменях съединител комплект преди месец.На 5та с дръпната пъчна изгасваше ,обаче при продължително каране в града на трета и нагоре като дадеш рязко газ почваше да боксува и го смених ,освен това и задната много хъркаше независимо че спирах напълно и изчаквах.Оказа се че притескателя беше заминал,диска имаше още хляб.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 05 юли 2006 21:23


Achim Lauritzen написа:Ако е натегнато .

Кой да го натегне?Нали е саморегулиращо?Как да го нормализирам,оправя ли се че е скъпо :cry:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 06 юли 2006 12:57


Пробваи да го смениш с обикновено от някоя морга и виж резултата ако не се оправи начи не е от жилото.


Потребителски аватар
Dobermansp
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dobermansp » Чет 06 юли 2006 18:22


Това с бордюра беще следното. Тествах го на моя Голф и наистина работи:). Предните колела опираш в по височък бордюр. Включваш на 3-та и подаваш газ и пускаш леко съединителя и накрая ако вече си го пуснал целия и не е изгаснала колата е за смяна. Отделно ти имаш наблюдения къде отделя съединителя като тръгваш. Ако отделя много горе значи е тръгнал...


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Чет 06 юли 2006 18:43


ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Чет 06 юли 2006 20:41


Що ли ми се струва че така (с бордюра) се тества само износване на феродовия диск, но не и на лагера, демпферните пружини или помпата. А и самият тест е доста вреден за съединителя.

Ако греша, моля поправете ме.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 07 юли 2006 8:55


jgmec написа: , но не и на лагера, демпферните пружини

Дай тест за тях :roll:


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 07 юли 2006 9:21


Караш на трета с малко газ докато достигне към 3000 оборота и тогава подаваш рязко до ламарината ако набира обороти като автоматик начи е заминал притискателя.Аксиалния лагер ако е заминал като натиснеш педала на съединителя почва да вие.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 07 юли 2006 9:28


Achim Lauritzen написа: .Аксиалния лагер ако е заминал като натиснеш педала на съединителя почва да вие.

При мен е обратното Изображение


Потребителски аватар
Bumer
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G-wo

Мнениеот Bumer » Съб 08 юли 2006 19:11


може някой вал на ск. кутия да е!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 08 юли 2006 19:41


Като нож в масло влизат :roll:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта