Издишат ли ми цилиндрите:) ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Издишат ли ми цилиндрите:) ?
Значи какво забелязах - там кадето трябва да е тръбата за картерните газове, която влиза горе ми седи дупка...седи си дупка щото пустата тръба е 100 лева и не ми се дават, пък и Ваското каза че не е проблем. Та за какво става дума - от това място когато двигателя седи на празен ход - 800-900 оборота от изхода за картерните газове духа, и то доста, прави прилично течение. Обаче като подам газ от там спира да духа, ама съвсем спира. Не знам от каде другаде може да дойде това духане освен от цилиндрите, обаче и не знам защо като подам газ това изчезва. Някой дали ще ми даде жокер?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
когато буталото се движи нагоре във втория такт (тактовете са 4: 1. пълнене 2. сгъстяване 3. работен 4. изпразване ) то избутва готовата горивовъздушна смес за да я свие в по малък обем и да и придаде повече сила при изгарянето или работния такт. при това движение уплътнението на цилиндъра се осигурява от сегментите на буталото. те обаче не са никога 100% херметични поради ред причини-да не се отклоняваме-и винаги пропускат някаква част от готовата смес да мине под буталото. това се наричат картерни газове и заради това винаги смърдят на сурово гориво.
колкото по бавно се движи буталото (празен ход) толкова повече време имат газовете да бягат. затова на празен ход мотора духа а като го изфорсираш-спира.
а поради наличието на гориво в тези газове те се връщат в горивната камера за доизгаряне чрез маркучи или тръби които всички знаят.
когато се поизноси мотора вече на всички стана май ясно какъв ще е ефекта -> повече духане на празен ход ->картерните газове почват да носят повече масло ->почва се духане и на по високи обороти. и ред други неща.
а дано съм ви отворил очето малко.
колкото по бавно се движи буталото (празен ход) толкова повече време имат газовете да бягат. затова на празен ход мотора духа а като го изфорсираш-спира.
а поради наличието на гориво в тези газове те се връщат в горивната камера за доизгаряне чрез маркучи или тръби които всички знаят.
когато се поизноси мотора вече на всички стана май ясно какъв ще е ефекта -> повече духане на празен ход ->картерните газове почват да носят повече масло ->почва се духане и на по високи обороти. и ред други неща.
а дано съм ви отворил очето малко.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта