madmen каза:
Примерно при мен, само задното гърне е останало оригиналдъ. Колата е от Австрия, всичко отдолу е ръжда, но все още се държи геройски! Карам на газ трета година в Бг и е на 270 хиляди
Все си мислех че 270к.км. са твърде много за едно гърне
Pichaga каза:
корсата е на 158 000, взех я на 140 000, гърнето задното никога не е сменяно, има си годинка на производство и тя е 1995...тргнало е вече де...
Е това по-вероятно ми се струва да издържи едно гърне до 200к.км. примерно...

Stivi каза:
Колега иди на врачка да ти хвърли един боб и да ти каже километрите на колата,това за сега е най-достоверния начин да ги разбереш
Това не бях се сетил

ама те сиганките много пари вземат
Иначе за интериора това го гледах като я купувах - тя е**на че отървана вече

квот съм гледал гледал

- просто ми е интересно дали има някакъв начин да я рзбера дали е на 150 или на 350К. Не че се притеснявам и да е на 350К. Това все пак е VW! Имал съм голф до преди две год. и знам възможностите на VW мотор!
А иначе интериора вътре всичко е много запазено с изключение на волана-доста изгорял е! Направо е грозен без обръч около него-аз за това и му сложих де...
