Phaeton Lounge- първата в света издължена 4х4 лимузина

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
loshoto
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 18 юли 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Phaeton Lounge- първата в света издължена 4х4 лимузина

Мнениеот loshoto » Пет 11 авг 2006 11:11


Част от представената преди няколко дни програма Volkswagen Individual на германския гигант даде ново измерение на луксозния автомобилен превоз. Тази част със сигурност представлява най- големия модел в портфолиото на VW. Освен това, Phaeton Lounge е първата суперлимузина със задвижване на четирите колела.

Преди всичко, Phaeton Lounge дава ясна представа за това докъде могат да стигнат инженерите и дизайнерите на програмата Volkswagen Individual. Като цяло, колата е с 1.8 метра по- дълъг от и без това внушителния сериен Phaeton. Цялата държина на Phaeton Lounge, достигаща внушителните 6.8 метра, е получена в резултат от сглобяването на три отделни автомобилни корпуса.

В резултат на издължаването на конструкцията и нейното подсилване, Phaeton Lounge тежи внушителните 3.5 тона. Задвижването се осигурява с помощта на W-образен, дванадесетцилиндров двигател, гарантиращ максимална мощност от 331 кВт или 420 конски сили. Предавателната кутия е шестстепенна роботизирана Tiptronic, задвижването е на четирите колела, а максималната скорост на движение е електронно ограничена на 180 км/ч.

В интериора на Phaeton Lounge, където могат да се поберат шестима пътника. Всеки един от тях може да се наслади на впечатляващато комбинация от естествена кожа и естествени дъбови апликации. В средната конзола на задната седалка са интегрирани хладилник с вместимост 12 литра, минибар с две чаши и овлажнител за пури, направен от дъб и кедър.

В тавана на Phaeton Lounge са интегрирани два 17-инчови монитора, които се освобождават с натискането на един единствен бутон. В багажника е монтиран DVD ченджър, а във вътрешността има отделен DVD плейър. При необходимост, комуникацията и работният процес никога няма да бъдат прекратени благодарение на интегрирания в багажника компютър. Мишката и клавиатурата са свързани към него посредством Bluetooth. Сърфирането в интернет и проверяването на електронната поща не са проблем, благодарение на UMTS интернет връзката.

http://auto-press.net/index.php?cat=3&sub=1936




Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пет 11 авг 2006 13:05


Наистина ли има W-образен двигател или е печатна грешка??
Иначе, погледнат отпред, прилича на разбойник...


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Пет 11 авг 2006 13:20


leavon написа:Наистина ли има W-образен двигател или е печатна грешка??


Не е печатна грешка.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 11 авг 2006 13:42


Мдаа, 3 реда по 4 цилиндъра - W. Представи си за какъв ДВГ става дума - колянов вал, охлаждане, ремъци, главите, впръскването и т.н. - часовникарски работи...


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Пет 11 авг 2006 13:59


:shock има ли такъв двигател пуснат в други автомобили или vw са първите Б*х мааму , колко мозък е събран във VW


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 11 авг 2006 14:21


Доколкото знам е първият сериен, май го използват и за Бугати Вейрон - турбо, 1001 к.с. Не помня компресорите дали са 3 бр. - по един за всеки ред цилиндри?


Потребителски аватар
valvolin
Мнения: 67
Регистриран на: Нед 31 юли 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valvolin » Пет 11 авг 2006 16:19


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение[/img]


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Пет 11 авг 2006 16:54


W - двигатели 12 цилиндъра отдавна има при Ауди...при ФВ незнам...


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 11 авг 2006 18:16


W12 представлява 2 VR6-ци, а не 3 реда по 4 цилиндъра. От своя страна W12 няма нищо общо с двигателя на вейрон, който е 16-цилиндров с 4 турбота.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 11 авг 2006 18:28


Имам странното чуство че нашите хора се опитват да надскочат Майбах : vw fen



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта