Ел. стъкла, светлини и пад на напрежение;)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Ел. стъкла, светлини и пад на напрежение;)

Мнениеот L&R » Вто 20 юни 2006 13:33


Колеги нормално ли е при работещ двигател да се усеща намаляне на интензитета на светене на фаровете , когато натискаш копчето за ел. стъклото и то когато спре вече мотора ( от защитата).
Карам си на фарове и без да искам обърках посоките за отваряне затваряне, а фаровете в синхрон намаляха осезаемо.
Някой забелязал ли е такова чудо.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 20 юни 2006 13:37


Начални симптоми за смяна на четки на алтернатора.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 20 юни 2006 13:37


на МН ли, щото там и аз го имах тоя "проблем", на новото кулуло не знам :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 20 юни 2006 13:38


Vasseto написа:Начални симптоми за смяна на четки на алтернатора.

А вероятност за акумулатора....старичък е на 5г. ?
Pichagа написа:на МН ли, щото там и аз го имах тоя "проблем", на новото кулуло не знам :wink:

На Бората , но въпроса мисля е принципен за това и не съм уточнил :wink:

Последна промяна от L&R на Вто 20 юни 2006 13:39, променено общо 1 път.


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Вто 20 юни 2006 13:41


Vasseto написа:
Начални симптоми за смяна на четки на алтернатора.


:да:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 20 юни 2006 13:45


Ами да ти кажа при мен веднъж като бях изключил двигателя и бях пуснал радиото натиснах нагоре и двете копчета за джамците при условие, че бяха затворени, и радиото спря да работи :??? Така че напълно е възможно да има по - голяма консумация, когато натиснеш в посока, в която не могат да отидат ел. стъклата и да ти намалее светлината от фаровете. Но да не е много, че си мисля и аз за това дето колегата го каза с четките :wink: . Успех. :да:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 20 юни 2006 13:49


Довечера ще измеря в стойности :D


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 20 юни 2006 14:07


L&R написа:Довечера ще измеря в стойности :D

Измери наистина за да видиш, че стойностите са огромни и намаляването на интензитета на фаровете е нормално. Дори има и моментен спад в оборотите на двигателя, заради натоварването на алтернатора.
Наблюдавал съм го на всички коли и също се стрясках в началото, дори съм мерил зареждането как е.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 20 юни 2006 14:25


Тва с четките го забравете. Аз съм по същия начин, веднъж го забелязах като обърках посоката на копчето без да искам за стъклото, съответно се тормози ел-моторчето и от там идват тия гимнастики с токовете. А и това за оборотите е нормално, особено сега в жегите като пусна климата на 4, музика силно, и разни други консуматори и на ел. инсталацията и става жега :twisted:


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 20 юни 2006 14:59


При мен се получава при пускане на халогените :lol:
но си мисля че е нормално :D


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 20 юни 2006 15:03


Sunny написа:
L&R написа:Довечера ще измеря в стойности :D

Измери наистина за да видиш, че стойностите са огромни и намаляването на интензитета на фаровете е нормално. Дори има и моментен спад в оборотите на двигателя, заради натоварването на алтернатора.
Наблюдавал съм го на всички коли и също се стрясках в началото, дори съм мерил зареждането как е.

:да:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 20 юни 2006 15:17


мдам...
на фаровете не го усещам,но спадат оборотите.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 20 юни 2006 16:35


измерих всички напрежения :

в покой 12,38 V
въртящ стартер 10,5 V
Работещ двигател/празен ход/ 14,40 V
Работещ двигател + дълги светлини 13,32 V
и + натиснат бутон за ел стъкла 13,10 V

Май всичко е наред пада не е толкова голям и се получава само за кратко, докато сработи защитата.
Само акуто като че ли е за смяна с тези 10,5 V на стартер.


На VW му трябва каране не мерене :lol: е извода.


Потребителски аватар
neocom
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 22:44
Автомобил: B9
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот neocom » Вто 20 юни 2006 17:10


На VW му трябва каране не мерене :lol: е извода.


Много правилен извод колега :D :D :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 27 юни 2006 6:53


Алфа върхът на самолетостроенето :) малко харчи, много върви, с тия 1500 копчета по конзолите няма проблеми, не се разтропват, не им се преебват ел системките, двигателя изкарва 2 000 000 километра без проблем ..... даже не е нужно да се сменя маслото защото има рафинерия в багажника и си го сменя само .... отказали са се да се движи с водород защото е била нестабилна при преминаване на звуковата бариера...... ефтина е ........ абе мечта ....... и изглежда перфектно...... факт обаче като мине покрай тебе със 600 км в час кой ще види ????

Крис баце ние не сме пасли трева изминалите 2 000 000 години ... знаем че си има хубави страни Алфата ... но спести ми WS TELESHOPA :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 101 госта