Колеги нормално ли е при работещ двигател да се усеща намаляне на интензитета на светене на фаровете , когато натискаш копчето за ел. стъклото и то когато спре вече мотора ( от защитата).
Карам си на фарове и без да искам обърках посоките за отваряне затваряне, а фаровете в синхрон намаляха осезаемо.
Някой забелязал ли е такова чудо.
Ел. стъкла, светлини и пад на напрежение;)
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Vasseto написа:Начални симптоми за смяна на четки на алтернатора.
А вероятност за акумулатора....старичък е на 5г. ?
Pichagа написа:на МН ли, щото там и аз го имах тоя "проблем", на новото кулуло не знам
На Бората , но въпроса мисля е принципен за това и не съм уточнил

Последна промяна от L&R на Вто 20 юни 2006 13:39, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами да ти кажа при мен веднъж като бях изключил двигателя и бях пуснал радиото натиснах нагоре и двете копчета за джамците при условие, че бяха затворени, и радиото спря да работи
Така че напълно е възможно да има по - голяма консумация, когато натиснеш в посока, в която не могат да отидат ел. стъклата и да ти намалее светлината от фаровете. Но да не е много, че си мисля и аз за това дето колегата го каза с четките
. Успех. 



- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
L&R написа:Довечера ще измеря в стойности
Измери наистина за да видиш, че стойностите са огромни и намаляването на интензитета на фаровете е нормално. Дори има и моментен спад в оборотите на двигателя, заради натоварването на алтернатора.
Наблюдавал съм го на всички коли и също се стрясках в началото, дори съм мерил зареждането как е.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Тва с четките го забравете. Аз съм по същия начин, веднъж го забелязах като обърках посоката на копчето без да искам за стъклото, съответно се тормози ел-моторчето и от там идват тия гимнастики с токовете. А и това за оборотите е нормално, особено сега в жегите като пусна климата на 4, музика силно, и разни други консуматори и на ел. инсталацията и става жега 

- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Sunny написа:L&R написа:Довечера ще измеря в стойности
Измери наистина за да видиш, че стойностите са огромни и намаляването на интензитета на фаровете е нормално. Дори има и моментен спад в оборотите на двигателя, заради натоварването на алтернатора.
Наблюдавал съм го на всички коли и също се стрясках в началото, дори съм мерил зареждането как е.

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
измерих всички напрежения :
в покой 12,38 V
въртящ стартер 10,5 V
Работещ двигател/празен ход/ 14,40 V
Работещ двигател + дълги светлини 13,32 V
и + натиснат бутон за ел стъкла 13,10 V
Май всичко е наред пада не е толкова голям и се получава само за кратко, докато сработи защитата.
Само акуто като че ли е за смяна с тези 10,5 V на стартер.
На VW му трябва каране не мерене
е извода.
в покой 12,38 V
въртящ стартер 10,5 V
Работещ двигател/празен ход/ 14,40 V
Работещ двигател + дълги светлини 13,32 V
и + натиснат бутон за ел стъкла 13,10 V
Май всичко е наред пада не е толкова голям и се получава само за кратко, докато сработи защитата.
Само акуто като че ли е за смяна с тези 10,5 V на стартер.
На VW му трябва каране не мерене

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Алфа върхът на самолетостроенето
малко харчи, много върви, с тия 1500 копчета по конзолите няма проблеми, не се разтропват, не им се преебват ел системките, двигателя изкарва 2 000 000 километра без проблем ..... даже не е нужно да се сменя маслото защото има рафинерия в багажника и си го сменя само .... отказали са се да се движи с водород защото е била нестабилна при преминаване на звуковата бариера...... ефтина е ........ абе мечта ....... и изглежда перфектно...... факт обаче като мине покрай тебе със 600 км в час кой ще види ????
Крис баце ние не сме пасли трева изминалите 2 000 000 години ... знаем че си има хубави страни Алфата ... но спести ми WS TELESHOPA

Крис баце ние не сме пасли трева изминалите 2 000 000 години ... знаем че си има хубави страни Алфата ... но спести ми WS TELESHOPA

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 101 госта