Неизправна работа на рециркулацията на въздуха в купето(Б4)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Неизправна работа на рециркулацията на въздуха в купето(Б4)

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 01 сеп 2006 11:49


Колеги пускам темата в основен защото и при пасатБ4 и голф3/венто копчетата са същите и затова мисля, че и инсталацията на тази система е еднаква....
Ето за какво иде реч....
Колата е Пасат Б4 95-тас климатик.Та на конзолата под врътките на парното си имам копче за AC и още едно на което е нарисувана обратна стрелка - т.е. рециркулацията.Дотук добре.
Изключвам/включвам климатика с AC - работи перфектно.Обаче като натисна рециркулацията ПАК се чува как се включва климата и се ЗАТВАРЯ тази клапа дето се намирала под джабката.Ненормално е, че пуска климатика :roll: а не би трябвало, трябва само клапата да затваря.И двете копчета не могат да се натиснат заедно, т.е. да затвори притока на въздух и да духа климата.
На мой познат същия пасат си е както трябва.И двете му коп4енца си се натискат заедно.

Някой дали знае за какво може да става въпрос, или пък сервиз да го погледнат - гаранция има нещо сбъркано.

П.С Ето сега разглеждам книгата за експлоатация на Вентото и си пише, че може да се натиснат двете коп4ета AC и другото за да охлади максимално бързо.А символите на коп4етата са то4но като моите!




Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Неизправна работа на рециркулацията на въздуха в купето(

Мнениеот Huse » Пет 01 сеп 2006 14:51


WasteLand_TD написа:Изключвам/включвам климатика с AC - работи перфектно.Обаче като натисна рециркулацията ПАК се чува как се включва климата и се ЗАТВАРЯ тази клапа дето се намирала под джабката.
Сигурен ли си, че включва климатика - духа ли студено след повече време, защото ако е работил извесно време климатика има инерция и духа все още студен въздух. Клапата се намира под филтъра на купето и се управлява с вакум и също при включването му може да чуеш еднократно хлопане и да се объркваш с това на включването на ел. съединителя на климатика което също прищраква.
WasteLand_TD написа:И двете копчета не могат да се натиснат заедно, т.е. да затвори притока на въздух и да духа климата.
Някаква контра ли има или взаимно се изключват?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 01 сеп 2006 15:27


определно се включва климата.Даже и мощността си спада.Той Ваското1 е видя набързо на едно бензиностанция и сам се увери, че се включва климата, а не би трябвало.
А за двете коп4ета - взаимно си се изключват, няма контра....
:dontknow:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8310
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 01 сеп 2006 17:56


Не е много по темата но да отбележа че скоро открих че не може да се включи вътрешната циркулация докато работи климата /а и без нея/ ако струята е насочена към предното стъкло. Тоест при обдухване на стъклото винаги смуче външен въздух!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 04 сеп 2006 7:54


На моя климатик компресора върти винаги-и на топло и на студено!!
Чудя се кяк да га изключа за през хладното време?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 51 госта