Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за маркуча от въздушния филтър

Мнениеот pakumba » Пон 04 сеп 2006 9:12


Здравейте, понеже знам, че тук ще получа най-бърз и качествен отговор ще питам вас, нищо че стаа въпрос за фиат. липсва ми маркуча от въздушния филтър до зад фара, т.е. в момента колата смуче само топъл въздух от над двигателя, а не както си трябва студен от зад фара. чудя се дали ще усетя разлика във вървенето ако взема та го потърся и купя тоа скапан маркуч? възможно е и да е махнат нарочно, заради газта, въпреки че мястото откъдето трябва да смуче по принцип е точно зад фара закътано от въздушна струя. как мислите има ли сми да се занимавам да го слагам?




pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 04 сеп 2006 11:36




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 04 сеп 2006 11:38


точно защо си на газ ти е махнат от там.
Така се прави - маха се и за да не ти загасва колата , не си прави труда да търсиш и слагаш.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 04 сеп 2006 11:53


One написа:точно защо си на газ ти е махнат от там.
Така се прави - маха се и за да не ти загасва колата , не си прави труда да търсиш и слагаш.


вярно е и знам, че понякога се маха, но то е само като ти набива директно в маркуча въздух и преобеднява сместта. в моя случай няма ка да го прави. а според вас дали има сериозна разлика ако колата смуче студен или топъл въздух, то е чсно, че е по-добре студен, но усезаема ли е разликата във вървенето


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 04 сеп 2006 14:51


това с махането на маркуча са майсторски легенди :roll:
Сложих АГУ на моя Пасат и нищо не съм махал, върви си като змей след като подмених всички консумативни детайли-свещи,делко бензинов филтър :lol:


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 04 сеп 2006 16:07


студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност. твоят проблем се решава много лесно, като вземеш една 30-40 см. гофрирана хартиена тръба за въздушни съединения и я сложиш на другия изход (зад фара), като я завиеш малко настрани, така че въздухът да не влиза директно в нея. идеята е да смуче въздух отстрани, за да не ти гасне колата, като караш по инерция.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 04 сеп 2006 16:16


emils написа:студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност

=повече цапане на въздушния филтър.....


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 04 сеп 2006 16:50


emils написа:студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност. твоят проблем се решава много лесно, като вземеш една 30-40 см. гофрирана хартиена тръба за въздушни съединения и я сложиш на другия изход (зад фара), като я завиеш малко настрани, така че въздухът да не влиза директно в нея. идеята е да смуче въздух отстрани, за да не ти гасне колата, като караш по инерция.


ако знаеш колко търся точно такава. има гофрирани за въздуховоди има и такива хартиени, дето са гофрирани само отвън, ама не мога да намеря тука из квартала. да знаеш къде има? по железарии не видях, виждал съм в авто части


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Пон 04 сеп 2006 17:11


Ако си сложиш тръба няма да усетиш разлика във вървелика.Изборът е твои.Ако решиш да си сложиш евтино гофре то ще ти свърши работа и не би трябвало да ти гасне.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 04 сеп 2006 18:36


еми вече я сложих не знам още дали ефекта не е само психологически:)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 04 сеп 2006 23:00


emils написа:студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност. твоят проблем се решава много лесно, като вземеш една 30-40 см. гофрирана хартиена тръба за въздушни съединения и я сложиш на другия изход (зад фара), като я завиеш малко настрани, така че въздухът да не влиза директно в нея. идеята е да смуче въздух отстрани, за да не ти гасне колата, като караш по инерция.


На газ задължително студен въздух. От топлият въздух пада мощността .Това го пише в книгата за "АГУ" на 1 /май - вече е професор/.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта