Въпрос за маркуча от въздушния филтър
Въпрос за маркуча от въздушния филтър
Здравейте, понеже знам, че тук ще получа най-бърз и качествен отговор ще питам вас, нищо че стаа въпрос за фиат. липсва ми маркуча от въздушния филтър до зад фара, т.е. в момента колата смуче само топъл въздух от над двигателя, а не както си трябва студен от зад фара. чудя се дали ще усетя разлика във вървенето ако взема та го потърся и купя тоа скапан маркуч? възможно е и да е махнат нарочно, заради газта, въпреки че мястото откъдето трябва да смуче по принцип е точно зад фара закътано от въздушна струя. как мислите има ли сми да се занимавам да го слагам?
One написа:точно защо си на газ ти е махнат от там.
Така се прави - маха се и за да не ти загасва колата , не си прави труда да търсиш и слагаш.
вярно е и знам, че понякога се маха, но то е само като ти набива директно в маркуча въздух и преобеднява сместта. в моя случай няма ка да го прави. а според вас дали има сериозна разлика ако колата смуче студен или топъл въздух, то е чсно, че е по-добре студен, но усезаема ли е разликата във вървенето
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност. твоят проблем се решава много лесно, като вземеш една 30-40 см. гофрирана хартиена тръба за въздушни съединения и я сложиш на другия изход (зад фара), като я завиеш малко настрани, така че въздухът да не влиза директно в нея. идеята е да смуче въздух отстрани, за да не ти гасне колата, като караш по инерция.
emils написа:студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност. твоят проблем се решава много лесно, като вземеш една 30-40 см. гофрирана хартиена тръба за въздушни съединения и я сложиш на другия изход (зад фара), като я завиеш малко настрани, така че въздухът да не влиза директно в нея. идеята е да смуче въздух отстрани, за да не ти гасне колата, като караш по инерция.
ако знаеш колко търся точно такава. има гофрирани за въздуховоди има и такива хартиени, дето са гофрирани само отвън, ама не мога да намеря тука из квартала. да знаеш къде има? по железарии не видях, виждал съм в авто части
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
emils написа:студен въздух = повече кислород = по-добро изгаряне = малко повече мощност. твоят проблем се решава много лесно, като вземеш една 30-40 см. гофрирана хартиена тръба за въздушни съединения и я сложиш на другия изход (зад фара), като я завиеш малко настрани, така че въздухът да не влиза директно в нея. идеята е да смуче въздух отстрани, за да не ти гасне колата, като караш по инерция.
На газ задължително студен въздух. От топлият въздух пада мощността .Това го пише в книгата за "АГУ" на 1 /май - вече е професор/.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта