Кой е най-лошия двигател слаган на автомобилите VW?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Сря 13 сеп 2006 19:19


абе незнам дали са лоши двигателите на vw ама 1.6 д слаган на пасат е ебати кенефа. имаме служебно такова и в баир ако не засили просто няма качване. как са могли на толкова тежко купе толкова слаб мтор незнам. иначе на някой голф сиг. ще заспи




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 сеп 2006 19:39


Еми в службата ти що са си зели Пасат 1.6Д да питам.Иначе аз наи се дивя на БМВ718 и то на акулките


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2014
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Сря 13 сеп 2006 20:22


Rabbit_TDI написа:Еми в службата ти що са си зели Пасат 1.6Д да питам.Иначе аз наи се дивя на БМВ718 и то на акулките

Бате има 518 акула, но 718 няма със сигурност. Най-малката акула е 728 по-малка още не се е родила, а е трудно ще се роди.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 сеп 2006 20:24


Не сам сигурен акула или след тях генерацията.Надписа беше недвосмислен 718i.Не ми се е случвало да го видя само веднъж.Едно от тези БМВ паркера на графа редовно.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 13 сеп 2006 21:32


Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 13 сеп 2006 21:50


пускаш един сърч на гугъла за "BMW 718i" и излизат доста странички, така че няма да се очудя да има такъв "звяр" :) специално изработен за Холандия - те там хем са скръндзи, хем нямат баири и спазват всички ограничения, така че ще им дойде екстра :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 сеп 2006 22:03


Има си ги и то доста.Друг е вапроса за къв х.и ша го вземеш пак и на старо.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 14 сеп 2006 10:23


Ако въпроса трябва да се разбира кой е най-лошя мотор в смисъл с ясно изразени конструктивни недостатъци и постоянно проявяващи се дефекти мисля,че почти няма такъв мотор произведен от VW.Това почти е заради прословутия G-Lader споменат и от колегите преди мен. Eстествено,че имат двигатели в които използват технически решения със съмнителна техническа ефективност и са насочени по-скоро към постигане на по-ниска производствена цена-примерно трицилиндровия 1.2 на поло,1.4 TDi и предполагам,че тези два мотора ще се издънят на по-късен етап /а вероятно и Г5 GT-модела с 1.4TFSI/като дойде ред ние да ги купуваме на старо :wink: .Иначе не особено удачен е и алуминиевия 1.4 -16 V използван в Г4- за него пишеше,че имало случаи на замръзнали маслени магистрали поради конструкцията на алуминиевия блок.Иначе като цяло в една статия на аутобилд по повод пасат Б3 :D ,за използваните двигатели пишеше,че бензиновите четирицилндрови двигатели на фолксваген са на практика вечни и спокойно можели да достигнат 1 милион км,стига да не останат без вода и масло.Иначе ако въпроса е кой е най-лошия мотор ,в смисъл на неудачна комбинация с купе,тогава според мен са :1.6 Mi /1.6AEK-/айде сега ще ми скочат как бягал повече от ABS :wink: /и изобщо всякакви 1.6 дори ина най-новите модели в комбинация с пасат,иначе в по-лекото купе на голфа си стоят добре ;1.4 Mi в Г3,1.6/1.9 Д-в пасат;-като критерия по който ги определям са лошите динамични характеристики ,а не че сами по себе си са лоши мотори или ненадеждни.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 14 сеп 2006 10:41


Споменатите трицилиндрови мотори са такива с цел ниски емисии и разход на гориво.Няма начин малък мотор да има сигурноста и спокоиния ход на голям,но и няма начин голям мотор да е по-икономичен от малък в градско каране.Поради това не мога да ги определя като конструктивно лоши мотори същото се отнася и за новото ГТ-лично аз предпочитам големите мотори с добър въртящ момент,но с характеристиките си 1.4 ГТ на Г5 си е постижение.Споменатото за алуминиевия блок и замръзващите магистрали вече си е наистина излагация.А за G-Lader ако ми посочиш фирма която по добре се е справила с задачата през 83 година да направи ДВГ в малкия клас с 160 к.с. ще го приема за пропуск.А за лошите съчетания купе/мотор не е виновен производителя а копувача-просто хората търсят коли за малко пари и не разбират или нямат изисквания към мотори.Извода при тях е просто да не си ги копуваш.Удачен пример е споменатия 1.6(аз също винаги бих предпочел ABS особено пред AEE),но мотора си е ефективен и върши работа ,а ако не му слагаш газ също си е "дълговечен".


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 14 сеп 2006 12:31


Благодаря на колегата Rabbit TDi за обстойния анализ на поста ми по темата,въпреки,че ако го прочете още веднъж ще установи,че никъде не става въпрос че три цилиндровите мотори са конструктивно лоши,а относно това дали са по-икономични от четирицилиндровите със същия-1.2 работен обем/не по-големи мотори,а с един цилиндър повече/въпроса е доста спорен,има немалко четирицилиндрови 1.2 мотори,които са по-икономични от споменатите на фолксваген,а 1.4 ГТ вярно е постижение като литрова мощност,но доколко ще се окаже надежден ще покаже времето.Ще си позволя едно леко уточнение със скромните си познания,ако колегата позволи, мисля,че 1.8 G-60 /PG/се произвежда от 1988-91 г.,а не от 83 г.,а през 88 г. доста производители правят двигатели с принудително пълнене с не по-лоши характеристики от G-60,да не говорим,че и около 83 г. се намират такива.VW далеч не са пионерите и откривателите на двигателя с принудително пълнене.Конкретно ще посоча само няколко модела:Mitsubishi Starion 2.0 Т-170 к.с.,същия мотор се монтира от 85 г.и в галант с намалена на 150 к.с. мощност ;Ланча Делта 1.6 Т -84 г. 130 к.с./нелошо за малък мотор /,а от 86 2.0 Т-185 к.с.;Алфа 75 1.8 Т - 154 к.с.-86 г. и още много други има които постигат сходни ,че и по-добри показатели,ако става въпрос за това колко коня може да се извадят от мотор със същата или сходна кубатура,но в случая става въпрос за надежност,а G-60 за съжаление не може да се похвали с такава.Изводите и поученията няма да коментирам въобще,всеки сам си ги прави за себе си и си има мнение по въпроса,аз не налагам своето на никой,само го изказвам. :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 14 сеп 2006 16:18


Трицилиндровите мотори са по-икономични заради по малкото триещи части и по-високо КПД и са конструктивно по-лоши от 4 цилиндровите защото имат по неуравновесен ход с всичките му последици(разбрах че не го твърдиш ,но аз го твърдя :lol: ).Това че има по-икономични коли от ФВ с такъв мотор си зависи и от колата а не от мотора,но все пак не ми е извистно по икономичен автомобил от Лупо 3Л или най-вече Ауди А2 1.4 ТДИ.Друг е въпроса тази икономичност струва ли си парите и проблемите,но това е много субективно.Отново казвам че текъв род мотори не ми допадат,но те си имат пазарна ниша за хора които им вършат работа.1.4 ГТ е постижение не само като литрова мощност но и като разход на гориво за дадено мощност и всичко това сложено в сериина кола.Освен това че като всеки малак(съответно с малак въртящ момент) мотор собственици те му ще го карат на по-високи обороти не виждам какъв проблем с дълговечноста ще има спрямо конкурентните мотори които също се се насочили към множество турбини малак обем и висока мощност-целта е високо мощност и ниски разходи за сметка на добра поддръжка(консумативи и прегледи през определен период) каквито в БГ няма.Просто това е тенденция при автопроизводителите от няколко години насам.За Г60 имам спомен 83-84,а ГТИ 16 клапана е по-нов като модел(които според мен е по-добър).Посочените от теб модели според мен също не могат да се похвалят с някяква надеждност защото когато са правени не се е търсило това.Иначе първото сериино турбо мисля е БМВ 2002.


Потребителски аватар
<KrIs>
Мнения: 126
Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот <KrIs> » Чет 14 сеп 2006 22:01


Не съм много запознат с инициалите на двигателите ... аз имам точно такъв - 1.6(102коня) сложен на Пасат Б5, че и комби :oops: Та, някой може ли да каже какво е обозначението на този двигател ?

ПП - Може да е 1.6, ама върви като 2.6 :Mr Green Fun


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Чет 14 сеп 2006 22:05


http://www.vwclub.bg/vin.php
Добре дошъл колега, пробвай тук


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Чет 14 сеп 2006 22:33


не знам кой е лош но знам кой е здрав-2Е!!!! :wink:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 15 сеп 2006 0:12


angell написа:абе незнам дали са лоши двигателите на vw ама 1.6 д слаган на пасат е ебати кенефа. имаме служебно такова и в баир ако не засили просто няма качване. как са могли на толкова тежко купе толкова слаб мтор незнам. иначе на някой голф сиг. ще заспи


Скоро продадох Голф 2 1.6 Д 84та година. По преценки беше повече от 400 000 а да не кажа и половин милион километра. Ремонт разбирасе имаше преди много време. 160 си ги лепеше без проблем. На ускорението беше добър колкото турбодизеловите. старите опели 1.4 или 1.6 безнин ги папах за закуска. Мотора е ЧУДЕН и знаете ли каква ще е колата която сега пак търся да си взема......точно така голф 2 дизел. (вероятно с турбо обаче)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта