Кой е най-лошия двигател слаган на автомобилите VW?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ако въпроса трябва да се разбира кой е най-лошя мотор в смисъл с ясно изразени конструктивни недостатъци и постоянно проявяващи се дефекти мисля,че почти няма такъв мотор произведен от VW.Това почти е заради прословутия G-Lader споменат и от колегите преди мен. Eстествено,че имат двигатели в които използват технически решения със съмнителна техническа ефективност и са насочени по-скоро към постигане на по-ниска производствена цена-примерно трицилиндровия 1.2 на поло,1.4 TDi и предполагам,че тези два мотора ще се издънят на по-късен етап /а вероятно и Г5 GT-модела с 1.4TFSI/като дойде ред ние да ги купуваме на старо .Иначе не особено удачен е и алуминиевия 1.4 -16 V използван в Г4- за него пишеше,че имало случаи на замръзнали маслени магистрали поради конструкцията на алуминиевия блок.Иначе като цяло в една статия на аутобилд по повод пасат Б3 ,за използваните двигатели пишеше,че бензиновите четирицилндрови двигатели на фолксваген са на практика вечни и спокойно можели да достигнат 1 милион км,стига да не останат без вода и масло.Иначе ако въпроса е кой е най-лошия мотор ,в смисъл на неудачна комбинация с купе,тогава според мен са :1.6 Mi /1.6AEK-/айде сега ще ми скочат как бягал повече от ABS /и изобщо всякакви 1.6 дори ина най-новите модели в комбинация с пасат,иначе в по-лекото купе на голфа си стоят добре ;1.4 Mi в Г3,1.6/1.9 Д-в пасат;-като критерия по който ги определям са лошите динамични характеристики ,а не че сами по себе си са лоши мотори или ненадеждни.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Споменатите трицилиндрови мотори са такива с цел ниски емисии и разход на гориво.Няма начин малък мотор да има сигурноста и спокоиния ход на голям,но и няма начин голям мотор да е по-икономичен от малък в градско каране.Поради това не мога да ги определя като конструктивно лоши мотори същото се отнася и за новото ГТ-лично аз предпочитам големите мотори с добър въртящ момент,но с характеристиките си 1.4 ГТ на Г5 си е постижение.Споменатото за алуминиевия блок и замръзващите магистрали вече си е наистина излагация.А за G-Lader ако ми посочиш фирма която по добре се е справила с задачата през 83 година да направи ДВГ в малкия клас с 160 к.с. ще го приема за пропуск.А за лошите съчетания купе/мотор не е виновен производителя а копувача-просто хората търсят коли за малко пари и не разбират или нямат изисквания към мотори.Извода при тях е просто да не си ги копуваш.Удачен пример е споменатия 1.6(аз също винаги бих предпочел ABS особено пред AEE),но мотора си е ефективен и върши работа ,а ако не му слагаш газ също си е "дълговечен".
Благодаря на колегата Rabbit TDi за обстойния анализ на поста ми по темата,въпреки,че ако го прочете още веднъж ще установи,че никъде не става въпрос че три цилиндровите мотори са конструктивно лоши,а относно това дали са по-икономични от четирицилиндровите със същия-1.2 работен обем/не по-големи мотори,а с един цилиндър повече/въпроса е доста спорен,има немалко четирицилиндрови 1.2 мотори,които са по-икономични от споменатите на фолксваген,а 1.4 ГТ вярно е постижение като литрова мощност,но доколко ще се окаже надежден ще покаже времето.Ще си позволя едно леко уточнение със скромните си познания,ако колегата позволи, мисля,че 1.8 G-60 /PG/се произвежда от 1988-91 г.,а не от 83 г.,а през 88 г. доста производители правят двигатели с принудително пълнене с не по-лоши характеристики от G-60,да не говорим,че и около 83 г. се намират такива.VW далеч не са пионерите и откривателите на двигателя с принудително пълнене.Конкретно ще посоча само няколко модела:Mitsubishi Starion 2.0 Т-170 к.с.,същия мотор се монтира от 85 г.и в галант с намалена на 150 к.с. мощност ;Ланча Делта 1.6 Т -84 г. 130 к.с./нелошо за малък мотор /,а от 86 2.0 Т-185 к.с.;Алфа 75 1.8 Т - 154 к.с.-86 г. и още много други има които постигат сходни ,че и по-добри показатели,ако става въпрос за това колко коня може да се извадят от мотор със същата или сходна кубатура,но в случая става въпрос за надежност,а G-60 за съжаление не може да се похвали с такава.Изводите и поученията няма да коментирам въобще,всеки сам си ги прави за себе си и си има мнение по въпроса,аз не налагам своето на никой,само го изказвам.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Трицилиндровите мотори са по-икономични заради по малкото триещи части и по-високо КПД и са конструктивно по-лоши от 4 цилиндровите защото имат по неуравновесен ход с всичките му последици(разбрах че не го твърдиш ,но аз го твърдя ).Това че има по-икономични коли от ФВ с такъв мотор си зависи и от колата а не от мотора,но все пак не ми е извистно по икономичен автомобил от Лупо 3Л или най-вече Ауди А2 1.4 ТДИ.Друг е въпроса тази икономичност струва ли си парите и проблемите,но това е много субективно.Отново казвам че текъв род мотори не ми допадат,но те си имат пазарна ниша за хора които им вършат работа.1.4 ГТ е постижение не само като литрова мощност но и като разход на гориво за дадено мощност и всичко това сложено в сериина кола.Освен това че като всеки малак(съответно с малак въртящ момент) мотор собственици те му ще го карат на по-високи обороти не виждам какъв проблем с дълговечноста ще има спрямо конкурентните мотори които също се се насочили към множество турбини малак обем и висока мощност-целта е високо мощност и ниски разходи за сметка на добра поддръжка(консумативи и прегледи през определен период) каквито в БГ няма.Просто това е тенденция при автопроизводителите от няколко години насам.За Г60 имам спомен 83-84,а ГТИ 16 клапана е по-нов като модел(които според мен е по-добър).Посочените от теб модели според мен също не могат да се похвалят с някяква надеждност защото когато са правени не се е търсило това.Иначе първото сериино турбо мисля е БМВ 2002.
- milkinis
- Мнения: 380
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.vwclub.bg/vin.php
Добре дошъл колега, пробвай тук
Добре дошъл колега, пробвай тук
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
angell написа:абе незнам дали са лоши двигателите на vw ама 1.6 д слаган на пасат е ебати кенефа. имаме служебно такова и в баир ако не засили просто няма качване. как са могли на толкова тежко купе толкова слаб мтор незнам. иначе на някой голф сиг. ще заспи
Скоро продадох Голф 2 1.6 Д 84та година. По преценки беше повече от 400 000 а да не кажа и половин милион километра. Ремонт разбирасе имаше преди много време. 160 си ги лепеше без проблем. На ускорението беше добър колкото турбодизеловите. старите опели 1.4 или 1.6 безнин ги папах за закуска. Мотора е ЧУДЕН и знаете ли каква ще е колата която сега пак търся да си взема......точно така голф 2 дизел. (вероятно с турбо обаче)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта