трябва да сменям маслото и беще лесно
мислех да взема ликимоли 15-40 -с мос
но днес в една масларна до нас внасят некакво немско китенкиолер
което като гледах в германя мого го хвалят
а и като цена е 28лв тубата
осхте повече има наливно 10в40 по 6 лв литара само че с присадка супер трак но ми казаха че ставало за коли
даите повече инфо за това масло дали си струва
спред немците в WV клуб го харесват ама тука нищто незнам
даите съвет за масло
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не подценявай маслото, аз вече ядох пръчката с ОМВи бяха ми го подарили за реклама, аз си го "Турих" в буквалния смисъл на костенура........лятото бе добре...... до морето -нагоре-надолу, но при първия студ около 0 градуса стана на мармалад и от там айде и основни лагери, то не е че са скъпи, но труда и разправията......
Иначе Пасата съм го карал с все хубави масла, най съм доволен от Мотул 10/50, преди да го сложа него около 5 г. карах всичките си коли само с Кастрол и то ми харесва, мотора работи тихо, при палене на студено почти не причуква хидравликата на клапаните, като подгониш колата не си променя параметрите ...... но вече 1 г. слагам Мотул и май-е по-добро. На картинга слагам Мотул, но гледам колегите много хвалят Е еР Джи в интерес на истината като разглобиш цилиндъра по буталото няма и грам нагар от това масло, но честно незнам как е за 4-тактов мотор
Иначе Пасата съм го карал с все хубави масла, най съм доволен от Мотул 10/50, преди да го сложа него около 5 г. карах всичките си коли само с Кастрол и то ми харесва, мотора работи тихо, при палене на студено почти не причуква хидравликата на клапаните, като подгониш колата не си променя параметрите ...... но вече 1 г. слагам Мотул и май-е по-добро. На картинга слагам Мотул, но гледам колегите много хвалят Е еР Джи в интерес на истината като разглобиш цилиндъра по буталото няма и грам нагар от това масло, но честно незнам как е за 4-тактов мотор
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Маслото почти няма значение какво е (за стара кола), стига да е съобразено с ТРИ много важни изисквания:
1. Да е съобразено със състоянието на двигателя - да му отговаря по вискозитет и изисквания на производителя на двигателя (примерно 15W-40 VW NORM 502)
2. Да е оригинално, а не менте
И да не е българско
3. Да е съобразено с климатичните условия на експлоатация
На екватора и на северния полюс една и съща машина се кара с различни масла, нали се сещате 
1. Да е съобразено със състоянието на двигателя - да му отговаря по вискозитет и изисквания на производителя на двигателя (примерно 15W-40 VW NORM 502)

2. Да е оригинално, а не менте


3. Да е съобразено с климатичните условия на експлоатация


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта