харесах една кола да купувам, но има на едно две места обелен лак около 2-3 см диаметър
лошото е, че е преден капак и таван.
Та искам обективни мнения, има ли начин да се мине без пребоядисване , ама така че да е хубаво
и ако се остави така, какви са последствията
щото иначе колата ме кефи, но едно пребоядисване ще ми стъпи на 500-600 лева поне

обелен лак, само пребоядисване ли го оправя?
- vassilplp
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 16:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Положението е следното. Неможе да минеш без бояжия за съжаление.
Но най-вероятно ще се разминеш само с лакирване, което е в пъти по-евтино от пребоядисването.
Горния изгорял слой на лака се матира, след което се залива с лак и си ОК. Според мен тази процедура не би трябвало да ти излезе повече от 100-ина лева за двата детайла.
А за колата щом те кефи я взимай, това е най-малкия проблем.
Успех.
Но най-вероятно ще се разминеш само с лакирване, което е в пъти по-евтино от пребоядисването.
Горния изгорял слой на лака се матира, след което се залива с лак и си ОК. Според мен тази процедура не би трябвало да ти излезе повече от 100-ина лева за двата детайла.
А за колата щом те кефи я взимай, това е най-малкия проблем.
Успех.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами според мен има начин да се прекара с водна шкурка и да се пръсне само с лак,щом има начин и да се отцепва боята примерно да се боядиса само даден участък на капака да речем и аз съм го виждал това и не вярвах че става и наистина нищо не си личи и не можеш да видиш каде е снадката на боята.Така че мисля че не е проблем това,но имай в предвид че щом има такива участъци 100% ще се появят и нови,просто е въпрос на време.А ако за цялостно боядисване минеш с 500лв вдигай банкет 

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
vassilplp написа:Защото тези детайли са изложени на пряко слънчево въздействие.
Тоест най-много се нагряват => лака прегаря най-бързо точно там.
Не е задължително -> на моята таратайка по-същия начин е олющен лака на две места - на тавана и на задния капак ...... след миене на автомивката на фитнесцентъра в Дружба(да им изсъхнат емотиконките) .
по темата->Пребоядисване на детаил. Цени разни, може и със сто лв. да се оправиш
- teneketo
- Мнения: 442
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
айде и аз да напиша нещо по въпроса
Значи има неколко варианта, но всеки си има предимства и недостатъци . имай предвид , че цена , качество и време(бързина) никога не са и трите съвместими.
Може да се пръсне само петно става що годе добре не много скъпо и не за много време (качеството зависи от подготовката може да се направи направо перфектно) , може само прелакиране - най-лошия вариант , защото петното след това ще си личи а и ако първия лак не ти е здраво хванат за базата ще се одлюпи заедно с новия . И най-добрия и най-скъпия е да се изтрие целия стар лак да се сложи шприц кит или т.н. основа да се напръска нова бази и после да се лакира
Значи има неколко варианта, но всеки си има предимства и недостатъци . имай предвид , че цена , качество и време(бързина) никога не са и трите съвместими.
Може да се пръсне само петно става що годе добре не много скъпо и не за много време (качеството зависи от подготовката може да се направи направо перфектно) , може само прелакиране - най-лошия вариант , защото петното след това ще си личи а и ако първия лак не ти е здраво хванат за базата ще се одлюпи заедно с новия . И най-добрия и най-скъпия е да се изтрие целия стар лак да се сложи шприц кит или т.н. основа да се напръска нова бази и после да се лакира
- vassilplp
- Мнения: 161
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 16:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
teneketo написа:айде и аз да напиша нещо по въпроса
Значи има неколко варианта, но всеки си има предимства и недостатъци . имай предвид , че цена , качество и време(бързина) никога не са и трите съвместими.
Може да се пръсне само петно става що годе добре не много скъпо и не за много време (качеството зависи от подготовката може да се направи направо перфектно) , може само прелакиране - най-лошия вариант , защото петното след това ще си личи а и ако първия лак не ти е здраво хванат за базата ще се одлюпи заедно с новия . И най-добрия и най-скъпия е да се изтрие целия стар лак да се сложи шприц кит или т.н. основа да се напръска нова бази и после да се лакира
Само да те попитам защо ще пръскаш шприц-кит(филер) фърху металика, нещо невиждам смисъл, освем ако не свалиш всичко до метал.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта