:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

обелен лак, само пребоядисване ли го оправя?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

обелен лак, само пребоядисване ли го оправя?

Мнениеот dude » Сря 01 ное 2006 0:56


харесах една кола да купувам, но има на едно две места обелен лак около 2-3 см диаметър
лошото е, че е преден капак и таван.
Та искам обективни мнения, има ли начин да се мине без пребоядисване , ама така че да е хубаво
и ако се остави така, какви са последствията
щото иначе колата ме кефи, но едно пребоядисване ще ми стъпи на 500-600 лева поне




Потребителски аватар
vassilplp
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vassilplp » Сря 01 ное 2006 1:02


Положението е следното. Неможе да минеш без бояжия за съжаление.
Но най-вероятно ще се разминеш само с лакирване, което е в пъти по-евтино от пребоядисването.

Горния изгорял слой на лака се матира, след което се залива с лак и си ОК. Според мен тази процедура не би трябвало да ти излезе повече от 100-ина лева за двата детайла.

А за колата щом те кефи я взимай, това е най-малкия проблем.
Успех.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 01 ное 2006 1:06


Ами според мен има начин да се прекара с водна шкурка и да се пръсне само с лак,щом има начин и да се отцепва боята примерно да се боядиса само даден участък на капака да речем и аз съм го виждал това и не вярвах че става и наистина нищо не си личи и не можеш да видиш каде е снадката на боята.Така че мисля че не е проблем това,но имай в предвид че щом има такива участъци 100% ще се появят и нови,просто е въпрос на време.А ако за цялостно боядисване минеш с 500лв вдигай банкет :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Сря 01 ное 2006 1:11


абе то за взимане хубаво, ама и без това ми е на горна граница за такава кола, та не ми влиза в сметките едно боядисване
айде ако е 100-ина лева ок, ма както разбирам шансът е малък само с това да се размина, така ли?


Потребителски аватар
vassilplp
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vassilplp » Сря 01 ное 2006 1:16


Това е често срещан проблем и то точно на тия места(сети се защо)
Предполагам лака по калниците и вратите ти е наред - нали?
Преди като бачках в автосервиза доста коли сме оправяли с твоя проблем. А за частично прелакирване просто няма смисъл- лака не е толкова скъп.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Сря 01 ное 2006 1:32


хмм, не се сещам защо, честно казано, може би ако беше нормално време на деня щех да имам некакъв шанс, но защо не ме просветлиш :lol:


Потребителски аватар
vassilplp
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vassilplp » Сря 01 ное 2006 1:37


Защото тези детайли са изложени на пряко слънчево въздействие.
Тоест най-много се нагряват => лака прегаря най-бързо точно там.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 01 ное 2006 9:01


vassilplp написа:Защото тези детайли са изложени на пряко слънчево въздействие.
Тоест най-много се нагряват => лака прегаря най-бързо точно там.

Не е задължително -> на моята таратайка по-същия начин е олющен лака на две места - на тавана и на задния капак ...... след миене на автомивката на фитнесцентъра в Дружба(да им изсъхнат емотиконките) .

по темата->Пребоядисване на детаил. Цени разни, може и със сто лв. да се оправиш


Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот teneketo » Сря 01 ное 2006 19:14


айде и аз да напиша нещо по въпроса
Значи има неколко варианта, но всеки си има предимства и недостатъци . имай предвид , че цена , качество и време(бързина) никога не са и трите съвместими.
Може да се пръсне само петно става що годе добре не много скъпо и не за много време (качеството зависи от подготовката може да се направи направо перфектно) , може само прелакиране - най-лошия вариант , защото петното след това ще си личи а и ако първия лак не ти е здраво хванат за базата ще се одлюпи заедно с новия . И най-добрия и най-скъпия е да се изтрие целия стар лак да се сложи шприц кит или т.н. основа да се напръска нова бази и после да се лакира


Потребителски аватар
vassilplp
Мнения: 161
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vassilplp » Чет 02 ное 2006 1:18


teneketo написа:айде и аз да напиша нещо по въпроса
Значи има неколко варианта, но всеки си има предимства и недостатъци . имай предвид , че цена , качество и време(бързина) никога не са и трите съвместими.
Може да се пръсне само петно става що годе добре не много скъпо и не за много време (качеството зависи от подготовката може да се направи направо перфектно) , може само прелакиране - най-лошия вариант , защото петното след това ще си личи а и ако първия лак не ти е здраво хванат за базата ще се одлюпи заедно с новия . И най-добрия и най-скъпия е да се изтрие целия стар лак да се сложи шприц кит или т.н. основа да се напръска нова бази и после да се лакира


Само да те попитам защо ще пръскаш шприц-кит(филер) фърху металика, нещо невиждам смисъл, освем ако не свалиш всичко до метал.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта