Здравейте ! Мисля да си купувам Golf IV интересуваме двигателя ,който е 90 к.с..Слабости ,вървеж и т.н.
Колата съм я избрал само това 90к.с. ме притеснява!!
"98год и климатроник ,борд.комп.,ел пакет и т.н.



Golf 4 1.9TDi
Можеше малко да потърсиш в темите, които са изписани до тук
Помислих ,че е по-лесно да получа конкретни отговори отколкото да изчета целият форум

Иначе изборът ти е добър, двигателя е достатъчен за нормално придвижване, има си достатъчно мощност
При пускане на климатроника ,ще се усеща ли загуба на мощост???!!?
. Няма да си най големия състезател, но за сметка на това е доста икономичен
Аз и не искам да съм състезател ,просто не искам и да мисли колата преди да тръгне! Предполага 120-140км/ч е нормална скорост!? Въпросът е да не ги ускорява за 30мин. по байр надолу



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
120-140 не са никакъв проблем на тях коата даже си е съвсем еластична щото е на 2500-300 оборота.Аз карам Г3 90 к.с. ,а на Г4 въпреки същите коне мотора е една идея по-добър и пъргав.Климатика както и климатроника влияе доста слабо на мощнвоста и разхода в сравнение с бензина,но все пак леко ще го усетиш 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колега, аз съм с Пасат Б5, със същия двигател. Ясно ти е колко е по-тежка колата. За мен двигателя е с повече от достатъчна мощност /е, вярно, че колкото повече, толкова повече, както казва Мечо Пух/. Ама и ти каза, че няма да си състезател. Но при добро желание, и с този двигател може почти да не остане кола пред теб - само трябва да му свикнеш на особеностите /не се кара като бензин, ако си карал такова до този момент/. Относно скоростта 120-140 - ами това е най-подходящата - не ти препоръчвам нито по-ниска /освен ако не искаш да поставяш рекорди по икономичност/, нито по-висока /гълта не само нафта, ами и масло/. Оптимални обороти - 2000-3000. Аз съм с климатик, но едва ли разликата е голяма - усеща се само лека промяна в тона на двигателя при включване-изключване. Възможно е и да има разлика в разхода, но аз за 1,5 години не смея да кажа, че съм я усетил /сигурно има, но не е съществена - много по-голяма е от стила на каране напр./ За вървенето просто няма как да влияе. Ако колата ти харесва, вземай & не се чуди - на кола с двигател 90 к.с. данъка му е повече от 4 пъти по-нисък от данъка на кола с 100+ к.с. Вярно, че става въпрос за 60-ина лева веднъж годишно, ама все пак ...
Последна промяна от gr_kanev на Съб 11 ное 2006 10:45, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Аз може ли да ти разясня ?
Разликата между двигател 90 к.с. и 110 к.с. е турбото - на 110 е с променлива геометрия /движат се лопатките - управляват се/; налягането му е по-високо; друг е "компютъра" /ECU-то/ - т.е. програмата, по която се управлява двигателя; колегата казва че са други и дюзите /възможно е, не споря/.
Та ако продавача ти може да ти направи двигателя /надявам се, не само на хартия/ от 90 на 110 к.с., виж колко не ЕВТИНИ неща трябва да смени. Има и вариант за чип-тунинг, но и там също има измами /чети темите из форума/, а "читавия" струва също не малко.
Разликата между двигател 90 к.с. и 110 к.с. е турбото - на 110 е с променлива геометрия /движат се лопатките - управляват се/; налягането му е по-високо; друг е "компютъра" /ECU-то/ - т.е. програмата, по която се управлява двигателя; колегата казва че са други и дюзите /възможно е, не споря/.
Та ако продавача ти може да ти направи двигателя /надявам се, не само на хартия/ от 90 на 110 к.с., виж колко не ЕВТИНИ неща трябва да смени. Има и вариант за чип-тунинг, но и там също има измами /чети темите из форума/, а "читавия" струва също не малко.
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDi
Mr.Senko написа:Здравейте ! Мисля да си купувам Golf IV интересуваме двигателя ,който е 90 к.с...
Колега аз карам такава, колата се движи иделано, с тоя двг харчи много малко, просто ще се родиш

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта