Golf 4 1.9TDi

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Mr.Senko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 4 1.9TDi

Мнениеот Mr.Senko » Вто 07 ное 2006 18:24


Здравейте ! Мисля да си купувам Golf IV интересуваме двигателя ,който е 90 к.с..Слабости ,вървеж и т.н.
Колата съм я избрал само това 90к.с. ме притеснява!!
"98год и климатроник ,борд.комп.,ел пакет и т.н.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 07 ное 2006 18:30


Можеше малко да потърсиш в темите, които са изписани до тук. Иначе изборът ти е добър, двигателя е достатъчен за нормално придвижване, има си достатъчно мощност. Няма да си най големия състезател, но за сметка на това е доста икономичен. Успех :да:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 07 ное 2006 18:44


210 NM това бута колата няма да се плашиш става като мощност.


Потребителски аватар
Mr.Senko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mr.Senko » Вто 07 ное 2006 18:58


Можеше малко да потърсиш в темите, които са изписани до тук

Помислих ,че е по-лесно да получа конкретни отговори отколкото да изчета целият форум :idea: [url=Можеше малко да потърсиш в темите, които са изписани до тук]ТЪРСЕНЕ[/url]


Иначе изборът ти е добър, двигателя е достатъчен за нормално придвижване, има си достатъчно мощност

При пускане на климатроника ,ще се усеща ли загуба на мощост???!!?


. Няма да си най големия състезател, но за сметка на това е доста икономичен

Аз и не искам да съм състезател ,просто не искам и да мисли колата преди да тръгне! Предполага 120-140км/ч е нормална скорост!? Въпросът е да не ги ускорява за 30мин. по байр надолу :lol: с пълна газ :lol: :lol:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 07 ное 2006 19:00


Това е доста съвременен дизел.Ускорява по-добре и от бензин.За наклони да не говорим как се справя-повече от отлично.А този двигател се "чипира" лесно до 110 к.с. ако това ти е проблема.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 07 ное 2006 19:04


120-140 не са никакъв проблем на тях коата даже си е съвсем еластична щото е на 2500-300 оборота.Аз карам Г3 90 к.с. ,а на Г4 въпреки същите коне мотора е една идея по-добър и пъргав.Климатика както и климатроника влияе доста слабо на мощнвоста и разхода в сравнение с бензина,но все пак леко ще го усетиш :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 07 ное 2006 19:10


Mr.Senko написа:Помислих ,че е по-лесно да получа конкретни отговори отколкото да изчета целият форум :idea:

3. Ползвайте ТЪРСАЧКАТА преди да пуснете тема - нека избегнем дублиране на теми.

Точка 3 от правилата за постване :wink:


Потребителски аватар
Mr.Senko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mr.Senko » Вто 07 ное 2006 19:14


А този двигател се "чипира" лесно до 110 к.с. ако това ти е проблема.

Aми продавача ми спомена ,че ако това ми бил проблема щял да го направи 110 к.с.
Твърди ,че двигателят е един и същ просто този ,който е 110к.с. имал фабричен чип!??!


Точка 3 от правилата за постване

Ок sorry!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 07 ное 2006 19:19


Колега, аз съм с Пасат Б5, със същия двигател. Ясно ти е колко е по-тежка колата. За мен двигателя е с повече от достатъчна мощност /е, вярно, че колкото повече, толкова повече, както казва Мечо Пух/. Ама и ти каза, че няма да си състезател. Но при добро желание, и с този двигател може почти да не остане кола пред теб - само трябва да му свикнеш на особеностите /не се кара като бензин, ако си карал такова до този момент/. Относно скоростта 120-140 - ами това е най-подходящата - не ти препоръчвам нито по-ниска /освен ако не искаш да поставяш рекорди по икономичност/, нито по-висока /гълта не само нафта, ами и масло/. Оптимални обороти - 2000-3000. Аз съм с климатик, но едва ли разликата е голяма - усеща се само лека промяна в тона на двигателя при включване-изключване. Възможно е и да има разлика в разхода, но аз за 1,5 години не смея да кажа, че съм я усетил /сигурно има, но не е съществена - много по-голяма е от стила на каране напр./ За вървенето просто няма как да влияе. Ако колата ти харесва, вземай & не се чуди - на кола с двигател 90 к.с. данъка му е повече от 4 пъти по-нисък от данъка на кола с 100+ к.с. Вярно, че става въпрос за 60-ина лева веднъж годишно, ама все пак ...

Последна промяна от gr_kanev на Съб 11 ное 2006 10:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 07 ное 2006 19:20


Тц продавача лъжоти разлики/90-110/: :idea:
-ЕКУ
-Дюзи
-Турбо с променлива геометрия. :


Потребителски аватар
Mr.Senko
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mr.Senko » Вто 07 ное 2006 20:29


Тц продавача лъжоти разлики/90-110/:
-ЕКУ
-Дюзи
-Турбо с променлива геометрия. :

Обясни ми по-подробно ,моля!!
Когато имаш време и желание разбира се!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 07 ное 2006 22:33


Аз може ли да ти разясня ?
Разликата между двигател 90 к.с. и 110 к.с. е турбото - на 110 е с променлива геометрия /движат се лопатките - управляват се/; налягането му е по-високо; друг е "компютъра" /ECU-то/ - т.е. програмата, по която се управлява двигателя; колегата казва че са други и дюзите /възможно е, не споря/.
Та ако продавача ти може да ти направи двигателя /надявам се, не само на хартия/ от 90 на 110 к.с., виж колко не ЕВТИНИ неща трябва да смени. Има и вариант за чип-тунинг, но и там също има измами /чети темите из форума/, а "читавия" струва също не малко.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 07 ное 2006 23:22


L&R написа:Тц продавача лъжоти разлики/90-110/: :idea:
-ЕКУ
-Дюзи
-Турбо с променлива геометрия. :

И това е само върха на айсберга :D


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Вто 07 ное 2006 23:34


Но нищо не пречи да смениш софта на еку и пак да стане 110к.с.
В по-горните мнения са прави за турбото и еку-то,но за дюзите не съм сигурен и не спора.Но ако нямаш достатачно ресурси вземи 90 к.с и се обарни към брезел и ще стане 110 без проблем.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDi

Мнениеот madcap » Сря 08 ное 2006 0:08


Mr.Senko написа:Здравейте ! Мисля да си купувам Golf IV интересуваме двигателя ,който е 90 к.с...


Колега аз карам такава, колата се движи иделано, с тоя двг харчи много малко, просто ще се родиш :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта