Вижте също: G60
двигател ID код
PY
на двигателя и конфигурацията на двигателя
1272 кубически сантиметра (77.6 куб.м в ) инлайн и четири двигателя (R4/I4); отвор х инсулт ( мм ): 75,0 х 72,0, 318,0 куб.см. на цилиндър Степен на сгъстяване : 8.0:1
цилиндровия блок и картера
сив чугун , пет основни лагери , умират - кована стомана колянов вал , бутала на гласове с увеличаване на размера щифтове кротушка
цилиндрова глава и valvetrain
гласове алуминиеви сплави с пост-продукция лечение на топлина; два клапана на цилиндър с две концентрични вентил извори , колан задвижване ковано желязо, един разпределителен вал ( SOHC)
аспирация
двойна V колан задвижване G-Lader превъртане тип компресор с 40 мм диаметър на входа, странично монтирани интеркулер
горивната система и управление на двигателя
Common Rail многоточково електронни последователно косвени впръскване на горивото с четири всмукателен колектор разположени инжектори за гориво , Bosch Digifant блок за управление на двигателя
Движеща сила и въртящ момент изход DIN -висок рейтинг
85 киловата (116 к.с. , 114 к.с. ) @ 5500 оборота в минута , 150 нютон метра (111 фута · lbf ) @ 3500 оборота в минута
прилагане
Volkswagen Polo MK2 GT G40 (08/86-07/94)
справка
Хитър, Джеймс (януари / февруари 1990 г.). "Развитие на G-60" VW и Porsche списание: pg.52/53.
Понеже изтрихме темата!!!
Та да видим и да мислим сега

Накарахте ме да си купя кола за да ви обяснявам има ли или не такова животно!