
Проверка на агренажен ремък
Проверка на агренажен ремък
Колеги дали е задължителна проверка на натягането на ангренажен ремък на ХХХХ км след смяната му. Сменена е и ролката, знам че има някакво саморегулиране, но все пак е в граници. Четох в разни сервизни документи за белези и т.н., но принципно не ми е ясна процедурата. В смисъл отиваш в сервиз, сменят ти ремъка и после какво - спокоен си за 50,000 или след 10,000 проверяваш натягането му пак. Е аз го прегледах уж ама ...къде е истината? 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако е сменен по правилата-не би трябвало да се пипа повече. ангренажния ремък не отдава и не приплъзва по ролки, както и не се вклинява. така че няма причина да е нужно дообтягане...
но ако си тома неверни (като мене
) може да свалиш капака на ангренажа и да опиташ в най дългата му част да го завъртиш на 90 град. ако го завъртиш повече-хлабав е. ако не успееш-стегнат е. но това е от монтажа още-не е пост фактум получено. 
но ако си тома неверни (като мене


-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз забелязах и нещо друго: сутрин когато е студено ремъка е направо хлабав,може да се издърпа спокойно и се върти на повече от 90 грд. но на топъл двг. е като струна ,тогава ми се струва стегнат повече от нормалното,не може да се завърти на 90 грд.,значи трябва да има значение обтягането на топъл или на студен мотор се прави.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта