Проверка на агренажен ремък

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Проверка на агренажен ремък

Мнениеот 4ep » Нед 12 ное 2006 17:57


Колеги дали е задължителна проверка на натягането на ангренажен ремък на ХХХХ км след смяната му. Сменена е и ролката, знам че има някакво саморегулиране, но все пак е в граници. Четох в разни сервизни документи за белези и т.н., но принципно не ми е ясна процедурата. В смисъл отиваш в сервиз, сменят ти ремъка и после какво - спокоен си за 50,000 или след 10,000 проверяваш натягането му пак. Е аз го прегледах уж ама ...къде е истината? :roll:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 12 ное 2006 18:01


ако е сменен по правилата-не би трябвало да се пипа повече. ангренажния ремък не отдава и не приплъзва по ролки, както и не се вклинява. така че няма причина да е нужно дообтягане...
но ако си тома неверни (като мене mhihi) може да свалиш капака на ангренажа и да опиташ в най дългата му част да го завъртиш на 90 град. ако го завъртиш повече-хлабав е. ако не успееш-стегнат е. но това е от монтажа още-не е пост фактум получено. :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 12 ное 2006 18:04


За 50000 си спокоен - ако е зацепен правилно!После смяна нов и ролка/и/Скоро и аз съм за смяна-мисля да търся новите ремъци на Continental-Contitech със стъклокерамични нишки в каучука вместо текстилни - според производителя се сменя на 200000 км. :shock :D


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Нед 12 ное 2006 18:11


Аз забелязах и нещо друго: сутрин когато е студено ремъка е направо хлабав,може да се издърпа спокойно и се върти на повече от 90 грд. но на топъл двг. е като струна ,тогава ми се струва стегнат повече от нормалното,не може да се завърти на 90 грд.,значи трябва да има значение обтягането на топъл или на студен мотор се прави.


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Нед 12 ное 2006 18:19


Благодаря за бързите и компетентни отговори! А иначе Тома Неверни бледнее спрямо мен де ... :lol: Просто се усъмних и четох разни неща, пък не ги разбрах докрай. :cry: Сега ще разглобя старата ролка да видя като как се саморегулира пущината. :roll: В краен случай посещение при Vaskoto1 няма да ме изгони я. :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта