Мнениеот Quottzot » Чет 23 фев 2012 9:03
Еми, то Крафтъра, май го има само с 5-цилиндров, 2.5-литров, дизелов двигател, с различни мощности - 109к.с.,и 280Nm, 136к.с. и 320Nm, 163к.с. и 350Nm, като и при трите версии и конските сили, и въртящият момент се постигат при едни и същи обороти - съответно 3500 и 2000. Щом си се ориентирал към най-дългата база, повечето мощност е за предпочитане, та по-добре избора ти да е между двете по-мощни версии. Ако редовно ще го товариш на максимума - най-мощната версия, за да имаш запаси от мощност при всяка ситуация, а не да цедиш по-маломощните двигатели, като така ще им се съкращава ресурса. Този двигател, като цяло май е с общи корени с двигателя, слаган в първото поколение на Туарег и Транспортер Т5 преди фейс-лифта, но изцяло преработен за да работи с последно поколение Комън-рейл система. Малко ме притесняват тези пиезоелектрически дюзи, които може да са капризни към българската нафта, но това са само предположения, а може и да са по-непретенциозни, защото все пак са предназначени за товарни автомобили.
Към каква скоростна кутия си се насочил? - гледам имат някаква - ShiftMatic, която не се среща при другите модели на марката, или към ръчна?
Като цяло мисля че двигателят е добър за подобен род автомобили, като обема играе важна роля - за здравината, и ресурса. Буса е добър и не би трябвало да ти създава някакви проблеми.
Успех при покупката!