


Най-доброто Гти?
Най-доброто Гти?
Любимата тактика на Фаг-много коли един двигател 2,0тфси.Но коя всъщност е най-добрата-оригинала Голф Гти,американката Бора,чешкия вариант Шкода или испанския Сеат,а може би неприлично скъпото А3.А дали има разлика между двигателя на юбилейния Голф и този на нормалния му събрат и между този на Леон Фр и Купра освен електрониката.Шкода Рс-най-добри показатели на хартия,560литра багажник,а даже и комби.Сеат леон Купра-определено най-спортния автомобил-най-добър двигател,спирачки,но най-ниска надеждност.Или просто оригинала
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Не мога нещо да схвана въпроса? По какво показатели Шкода РС е най-добре на хартия и коя точно Шкода? Бора не е американка, има си я в Европа само, зад океана е Джета. А разлика между юбилейния и нормалния Голф ГТИ е 30 кончета в полза на юбилейката, като как вече са извадени е друг въпрос. VW изпозват много еднакви компоненти в много различни мотори и това им позволява хем по-добро качество на тези компоненти, хем по-добра цена на крайния продукт.
За октавия РС става въпрос.А относно хартията в Бг е най-леката кола,с най-доброто въздушно съпротивление и разпределение на тежестта.Може би и с най-доброто ускорение,поради факта,че е с 70кг по-лека от германския си вариянт.А иначе въпроса е какво бихте избрали-име(голф),супер качество(ауди),спорт(сеат) или просто цена и практичност(шкода).
Тъй като се коментира надеждноста на SEAT конкретно за моята може да се спори по написаното.
Виж тук http://www.avtomarket.ru/scripts/info/r ... model=7802
А и съответното Поло го правят в същия завод, иначе е ясно кое е по марково.
Виж тук http://www.avtomarket.ru/scripts/info/r ... model=7802
А и съответното Поло го правят в същия завод, иначе е ясно кое е по марково.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи за 2.0ФСИ мотора мога да споделя някой неща, които съм прочел и знам, който са валидни и за 2.0ТФСИ.
Значи коляновия вал при ФСИ-то е алуминиев, има променливи фази на газоразпределението и променлив всмукателен колектор. И не на последно място директно впръскване на гориво.
Прави ми впечатление изключително плавната и гладка крива на конете и въртящия момент, и двете нямат падове.
Според мен това е един от най-добрите, а може и най-добрия 2.0литров 16клапанов двувалов мотор на пазара като разход диманика, технологии и цялостен баланс.
И не на последно място има 200Нм въртяш момент.
Много скоро се надявам да покарам една колична с такъв мотор и да споделя инфо от първа ръка, как го осещам.
А оносно моделите, който са споменати по-горе бих ги наредил така.
МК5 Голф ГТИ
Леон ФР
Октавия РС
Леон Купра е вече 240коня и отива малко по-нагоре от изброените автомобили.
Leon FR го дават 7.2 от 0-100км/ч, а Октавията за 7.3сек. Единствено максималната скорост на октавията е малко по-висока, но това е се определя от каросерията и челното.
А това за надежноста да коментираме е глупаво, всичките автомобили всички от изброените автомобили са един дол дренки.
Като се погледнат от долу всичко до последното болтче е еднакво. Единствената разлика е външния вид, интериоара и излъчването, а новия Леон много радва даже се кантари по моя вкус с МК5
Значи коляновия вал при ФСИ-то е алуминиев, има променливи фази на газоразпределението и променлив всмукателен колектор. И не на последно място директно впръскване на гориво.
Прави ми впечатление изключително плавната и гладка крива на конете и въртящия момент, и двете нямат падове.
Според мен това е един от най-добрите, а може и най-добрия 2.0литров 16клапанов двувалов мотор на пазара като разход диманика, технологии и цялостен баланс.
И не на последно място има 200Нм въртяш момент.
Много скоро се надявам да покарам една колична с такъв мотор и да споделя инфо от първа ръка, как го осещам.
А оносно моделите, който са споменати по-горе бих ги наредил така.
МК5 Голф ГТИ
Леон ФР
Октавия РС
Леон Купра е вече 240коня и отива малко по-нагоре от изброените автомобили.
Leon FR го дават 7.2 от 0-100км/ч, а Октавията за 7.3сек. Единствено максималната скорост на октавията е малко по-висока, но това е се определя от каросерията и челното.
А това за надежноста да коментираме е глупаво, всичките автомобили всички от изброените автомобили са един дол дренки.
Като се погледнат от долу всичко до последното болтче е еднакво. Единствената разлика е външния вид, интериоара и излъчването, а новия Леон много радва даже се кантари по моя вкус с МК5
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
niikoo_1 написа:....Единствената разлика е външния вид, интериоара и излъчването, а новия Леон много радва даже се кантари по моя вкус с МК5
Ники, единствената разлика е, че като купиш Голфа знаеш, че и след доста години той ще държи цена на старо поне 30% над другите два модела при всички други равни условия за състоянието на колите.
Сега по въпроса. Тъй като обожавам комби, а твърдя, че новата Октавия RS комби е уникално красива, това е моя избор.

Той е такъв тъй като аз никога не купувам кола с мисълта за колко ще мога да я продам след време.
След това е Голфа и после Сеата.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
4ep написа:Да Шкодата от снимката е кола мечта. Преди време обаче четох и то във форума на Шкода за съмнения, е колите продавани у нас се правят като за България, т.е. некачественно, което не важи за другите цитирани. Това ми се вижда мнооого лошо.Шкода внесена отвън може би е по-добрият избор.
Това, което си чел съм на 100% сигурен, че са пълни глупости.

Подобни коментари по форуми съм чел за много марки и предполагам няма нищо вярно.
А и цените на Шкода в Б-я са срашно добри, комбито от снимката много радва, доста добър и бърз начин да си караш бурканите или канапето.
Разлика в Шкодите за Италия и България може да има в owners manual-a. Някой автомобили, които се внасят в Б-я знам, че имат промени по-ходовата част заради нашите пътища, но това не съм сигурен и не мога да го коментирам.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта