Вибрации след смяна на тампон на двигателя

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
hhh
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Вибрации след смяна на тампон на двигателя

Мнениеот hhh » Сря 24 яну 2007 8:39


Дясния заден тампон на двигателя имаше доста голям ход, смених го с topran но се появиха доста силни вибрации в купето при ниски обороти под 900 (на кръстовищата имам безплатен масажьор:))
Някой имал ли е подобен проблем и какво е решението?
Майстора който ми сменя тампона предлага да сменя и останалите два за проба.
Каква е разликата в каучука с така наречените оригинални тампони по меки ли са?




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 24 яну 2007 9:52


Ми взимаш си хубав маслен тампон струва около 50-60лв,а твоя сигурно е гумен и затова се получава така :wink: Оригиналния ти е маслен и новия трябва да е такъв :wink:
Хубаво е като сменяш единия да смениш и др.два,но не е задължително ако сега нямаш възможност смени ги по-нататък :wink: Не го слушай майстора :wink:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 24 яну 2007 11:48


dxd написа:Ми взимаш си хубав маслен тампон струва около 50-60лв,а твоя сигурно е гумен и затова се получава така :wink: Оригиналния ти е маслен и новия трябва да е такъв :wink:
Хубаво е като сменяш единия да смениш и др.два,но не е задължително ако сега нямаш възможност смени ги по-нататък :wink: Не го слушай майстора :wink:



Маслените тампони се препоръчват предимно за дизеловите мотори, няма смисъл на бензинов мотор да даваш излишни пари за маслени тампони, като същата работа ще ти свършат и калчуковите :lol:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 24 яну 2007 11:51


Ми досега всеки с гумен тампон се е оплаквал :wink: Разликата е около20-25лв няма смисъл да се циганиш,защото евтиното излиза скъпо :wink: При колегата май ще излезне така :wink:

Като купиш един два гумени и не стане работата ще стигнеш сам да извода какъв трябва-но на малко по-палава цифра :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 24 яну 2007 11:56


dxd написа:Ми досега всеки с гумен тампон се е оплаквал :wink:

И аз съм сред тях! :да:
И тъй като нямах кинти за нов, си върнах стария, уморен, но здрав!
Причината: Същата като на колегата! Ужасяващи вибрации!
Сега на пролет ще сменям и трите. С маслени!


Потребителски аватар
_WV_
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _WV_ » Сря 24 яну 2007 13:04


първият път сложих топран и трите-беше тих 10 дена и до там!
после сложих феби -пълен боклук!
истината е лемфьордер :idea:
ако си пасат 1.8ми без клима,само този на скоростната кутия ти е маслен!големия отпред и задния са ти гумени :idea:
с клима,предния голям вече е маслен.
ако си с друг мотор,се поинтересувай кои са точните тампони за теб!


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Сря 24 яну 2007 13:13


dxd написа:Ми досега всеки с гумен тампон се е оплаквал :wink: Разликата е около20-25лв няма смисъл да се циганиш,защото евтиното излиза скъпо :wink: При колегата май ще излезне така :wink:

Като купиш един два гумени и не стане работата ще стигнеш сам да извода какъв трябва-но на малко по-палава цифра :lol:


Привет, колега!

Виждам, че имаш опит с тези маслени тампони. Можеш ли да дадеш повече инфо. За всички модели ФВ ли има такива? Аз за моето дизелово Поло дали ще намеря? Къде се продават? Колко струват?

Мерси!


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 24 яну 2007 14:05


dxd написа:Ми досега всеки с гумен тампон се е оплаквал :wink: Разликата е около20-25лв няма смисъл да се циганиш,защото евтиното излиза скъпо :wink: При колегата май ще излезне така :wink:

Като купиш един два гумени и не стане работата ще стигнеш сам да извода какъв трябва-но на малко по-палава цифра :lol:


Ами на моята кола отпред си беше гумен тампона и с такъв го смених ;)
И пак си клати, ама ме вози:)


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Сря 24 яну 2007 14:42


radotom написа:
dxd написа:Ми досега всеки с гумен тампон се е оплаквал :wink:

И аз съм сред тях! :да:
И тъй като нямах кинти за нов, си върнах стария, уморен, но здрав!
Причината: Същата като на колегата! Ужасяващи вибрации!
Сега на пролет ще сменям и трите. С маслени!

И при мен се получи същата работа още карам с гумения ама скоро и аз ще го сменям


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 24 яну 2007 14:49


Аз пък смених предния гумен(оригиналния) с маслен-разлика няма,вибраций колкото щеш :evil:


hhh
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот hhh » Сря 24 яну 2007 15:23


Този който го свалих също беше гумен, а по маркировката личеше че е оригиналния и не е сменян досега.
От каталозите също излизат гумени тампони за двигателя 1.4 АЕХ с изключениена този на скоростната кутия.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 24 яну 2007 15:42


hhh написа:Този който го свалих също беше гумен, а по маркировката личеше че е оригиналния и не е сменян досега.
От каталозите също излизат гумени тампони за двигателя 1.4 АЕХ с изключениена този на скоростната кутия.


Ако е гумен взимай на Лемф.гумен и си готов :wink: Аз съм с клима и моят отпред е маслен и не мога да сложа гумен,защото ще има инфекция :wink:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 24 яну 2007 16:12


Колеги като продължава да ви тресе, сменяите ги компект всичките, то и така трябва да се прави де, ама пусти му и пари!
Може би много хора си мислят че масления тампон поема вибрациите по добре от гумения, няма такива работи, просто хидравличните БИ ТРЯБВАЛО да са по-издръжливи!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 24 яну 2007 16:28


Не е до маслен или гумен според мен! Сменях преден на опела когато карах това недоразумение и продавача дето ми е приятел каза че това е оригинален за вграждане. Да ама като го монтираха и тая кола направо се тресеше като вибратор. Покарах малко така уж да улегнел ама файда-йок ! Взех после някакво италянско менте от немайкъде и О Чудо-вибрацийте изчезнаха :shock Според мен някой тампони ги правят от някаква много твърда гума и се получава почти като твърда връзка а това при дизела си е е......о мам.....а :wink:


hhh
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот hhh » Сря 24 яну 2007 18:17


Смених и предния тампон с нов топран но нямаше никакво подобрение и си вънах стария. Единствения вариант който остана е както казаха колегите от форума да взема Лемфьордер.
И като бонус ми останаха пари време и нерви на вятъра :(



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта