Понеже голфа ми се явява втора кола и не го карам много често ,чат-пат го припалвам....Но от известно време акумулатора може да завърти само един-два пъти и после -тц...не става....Сега го свалих пак да го зареждам - показва 12,1 волта ...Та може ли хем да показва такъв волтаж , хем хич да го няма, когато му е време да палне колата....Между другото е на 4 години-дали трябва да се хвърля вече ...?
Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
- Senior GR
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 8:38
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: София
Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
Здравейте!
Понеже голфа ми се явява втора кола и не го карам много често ,чат-пат го припалвам....Но от известно време акумулатора може да завърти само един-два пъти и после -тц...не става....Сега го свалих пак да го зареждам - показва 12,1 волта ...Та може ли хем да показва такъв волтаж , хем хич да го няма, когато му е време да палне колата....Между другото е на 4 години-дали трябва да се хвърля вече ...?
Понеже голфа ми се явява втора кола и не го карам много често ,чат-пат го припалвам....Но от известно време акумулатора може да завърти само един-два пъти и после -тц...не става....Сега го свалих пак да го зареждам - показва 12,1 волта ...Та може ли хем да показва такъв волтаж , хем хич да го няма, когато му е време да палне колата....Между другото е на 4 години-дали трябва да се хвърля вече ...?
напрежението под товар може да се измери с най-обикновен мултицет. и това нещо като гледам с какви дебели кабели е, сигурно трчбва да мери и ток.
Ама ток не може да мери защото се свързва паралелно към източника, затова това за мен е стартова станция с функция за измерване на напрежението
Ама ток не може да мери защото се свързва паралелно към източника, затова това за мен е стартова станция с функция за измерване на напрежението
Последна промяна от cosmo на Съб 10 яну 2009 11:46, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
cosmo написа:напрежението под товар може да се измери с най-обикновен мултицет. и това нещо като гледам с какви дебели кабели е, сигурно трчбва да мери и ток.
Ама ток не може да мери защото се свързва паралелно към източника, затова това за мен е стартова станция с функция за измерване на напрежението
Знаеш ли изобщо как работи "товарна вилка" ?
П.П Ето ти и един жокер-мери ток
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Може да показва 12.1 волта ама като завъртиш ключа като падне на 5 примерно няма как. Имаш 2 варианта:
1. Слагаш друг акумулатор на голфа и ако заварти хубаво значи е от него. Ако не, търсиш друго (стартер и т.н.)
2. Слагаш този акумулатор на друга кола и ако там върти както трябва значи пак проблема е другаде, ако не, значи си купуваш нов акумулатор и си караш!
1. Слагаш друг акумулатор на голфа и ако заварти хубаво значи е от него. Ако не, търсиш друго (стартер и т.н.)
2. Слагаш този акумулатор на друга кола и ако там върти както трябва значи пак проблема е другаде, ако не, значи си купуваш нов акумулатор и си караш!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 312 госта

