Някой може ли да ми каже при каква температура трябва да ми се включва 1-ва степен на вентилатора и при каква 2-ра степен.
Щом термостата ми отваря на 87 гр. колко е работната температура на двигателя?
температурен датчик - за охлаждането на радиатора
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
icohristov,
виж в този .pdf файл какво пише (на английски е).
виж в този .pdf файл какво пише (на английски е).
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако вентилатора се вкл. на 92-97 и изключва на 84-91 гр. значи колко е нормалната работа на двигателя?
вземаме средното между (91 и 97 гр.) да речем 94 гр. - не е ли малко висока тази температура?
казахте, че термостата отваря на 85 (на моя пишеше 87)-нека да е 90 но щом той се отваря значи на двигателя вече му е топло не е ли така?
а как ще ги понесе 105 гр. (където водата вече ще ври) за да се включи 2-рата скорост на вентилатора?
и аз до вчера си мислех, че е нормално от време на време да ми показва 100 гр., но когато перката не се включи и на 110 ми стана доста притеснено.
вземаме средното между (91 и 97 гр.) да речем 94 гр. - не е ли малко висока тази температура?
казахте, че термостата отваря на 85 (на моя пишеше 87)-нека да е 90 но щом той се отваря значи на двигателя вече му е топло не е ли така?
а как ще ги понесе 105 гр. (където водата вече ще ври) за да се включи 2-рата скорост на вентилатора?
и аз до вчера си мислех, че е нормално от време на време да ми показва 100 гр., но когато перката не се включи и на 110 ми стана доста притеснено.
- icohristov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз на моята съм виждал да доближава 110.Ама бяхме 5 човека и пълен багажник и се качвахме на Трещеник, т.е. 1-2 макс.3 скорост. И аз се изплаших и после гледах дали не съм преебал гарнитурата ама в крайна сметка нищо и няма.
За да се стигне до издухване на гарнитурата мисля че трябва да караш без вода или водна помпа, или пък буквално да я завриш а това пак ще стане при неизрядност - я на помпа, я на вентилатор или липса на вода.
За радяторчето на парното ако се спука (лично при мене не е ставало) доколкото знам се сваля цялото табло за да се смени.
Ако всичко е изрядно, при повишено налягане в охладителната система мисля че има клапи който затварят и прекъсват потока на вода през него точно с тази цел да не гръмне и да те попари.
За да се стигне до издухване на гарнитурата мисля че трябва да караш без вода или водна помпа, или пък буквално да я завриш а това пак ще стане при неизрядност - я на помпа, я на вентилатор или липса на вода.
За радяторчето на парното ако се спука (лично при мене не е ставало) доколкото знам се сваля цялото табло за да се смени.
Ако всичко е изрядно, при повишено налягане в охладителната система мисля че има клапи който затварят и прекъсват потока на вода през него точно с тази цел да не гръмне и да те попари.
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги да запитам и аз.
Онзи ден смених термо датчик . Преди смяната колата рядко качваше по отчитане на уреда над 70. В задрустванията за 40 минути ми направи 100 градуса и нямаше пусната перка. Пуснах парното да духа студено и отиде на 90 градуса след 5 мин. Когато се прибрах и не бях изгасил още колата с баща ми я отворихме и нито беше загряла нищо. Възможно ли е от това, че е бил развален предишния и стрелката в момента да не отчита като хората или новия да отваря на 110 примерно.
Онзи ден смених термо датчик . Преди смяната колата рядко качваше по отчитане на уреда над 70. В задрустванията за 40 минути ми направи 100 градуса и нямаше пусната перка. Пуснах парното да духа студено и отиде на 90 градуса след 5 мин. Когато се прибрах и не бях изгасил още колата с баща ми я отворихме и нито беше загряла нищо. Възможно ли е от това, че е бил развален предишния и стрелката в момента да не отчита като хората или новия да отваря на 110 примерно.
wili98 написа:dxd написа:87-90 градуса
това може да е работната температура..
Ми аз за работната температура имам предвид,но забравих да уточня




Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта