Даите мнения
Двукамерен карбуратор + Газ
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Двукамерен карбуратор + Газ
Такаа.... значи след тройника нали газта се разклонява по две тръбички които влизат в плочката. Интересно ми е не трябва ли тройник с две врътки за да се регулира количеството на газта за първа и втора камера. При мен е с една врътка и си мисля че с две ще е по фин реглажа.
Даите мнения
:
Даите мнения
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1 врътка.
На моя е една централна и за двата изхода. Което маи е логично само за еднокамерен карбуратор.
Re: Двукамерен карбуратор + Газ
maniak написа:Такаа.... значи след тройника нали газта се разклонява по две тръбички които влизат в плочката. Интересно ми е не трябва ли тройник с две врътки за да се регулира количеството на газта за първа и втора камера. При мен е с една врътка и си мисля че с две ще е по фин реглажа.
Даите мнения:
Моя газаджия казва че от този тройник с 2 врътки няма абсолютно никъкъв смисъл. Така или иначе когато колата е на газ карбуратора действа като кюнец и от него нищо не зависи - газта все си отива на едно място. С оглед на това, тройник с 2 врътки прави настройката на газ само по трудна и не носи къкаква полза.
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трбва да има
Абе трябва да има значение. Втора клапа се отваря при газ до края а като подаваш леко газ би трябвало само към първа да подава. Иначе става богата сместа.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kikacha и 36 госта