Монтаж на АГУ и възм. за "гърмене".

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Torque
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:

Монтаж на АГУ и възм. за "гърмене".

Мнениеот Torque » Сря 23 фев 2005 18:15


Здравейте:) От около година и половина имам VW Golf 2 1.8 16V PL. Тъй като имам известни неудачи с горивната система и поради финансови причини желая да поставя газова уредба. Това което ме притеснява е т.нар. "гърмене" в смукателния колектор. Може ли да споделите опит и мнения по отношение на това явление. От интернет чух две причини за това - неизправна запалителна уредба или обеднена смес. За съжаление не разполагам с много пари които да хвърля за цялостен ремонт на запалителната уредба (която на бензин работи перф.) или за скъпа газова уредба. 10Х предварително!




Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Сря 23 фев 2005 19:56


Аз съм с ВОЛТРОН, турски лиценз на LOVATO , двигателя ми е 1,8 с DIGIFAN система, 8V. Карм я вече 4 месеца и нямам проблеми , не съм усещал за сега да гърми в колектора, но и да гръмне, нашите колектори са метални и няма проблеми за тях, но задължително трябва да сложиш взривозащитена клапа след дебитомера. Ако монтираш в спесиализиран сервиз задължително ще ти я калкулират към сметката, понеже при тези мотори е задължително, при 16 V , не съм сигурен как стои въпроса с дебитомера , но май е същото горе долу.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Чет 24 фев 2005 0:47


Red_Jetta написа:допълнително съм си монтирал една клапа, за предпазване дебитомера от гърмежите


Кихавица май му викаха на това.


Torque
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:

Още малко...

Мнениеот Torque » Чет 24 фев 2005 9:42


В сервизите и магазините в които попитах ми казаха, че на моята кола нямало къде да се монтира подобна клапа - "кихавица". Red_Jetta може ли да ми обясниш къде си я поставил точно? Иначе обмислях варианта да си купя обратен клапан на 1" и да му направя присъединаване някъде с щуцер към колектора.
Не ме притеснява да не се повреди колектора, а да не изкриви или счупи дроселклапата. Къде точно ми се намира дебитомера? Това не е ли стъпковия двигател които е свързан с маркуч към смукателната тръба между филтъра и дроселклапата и към колектора при петата дюза?
И един по-принципен въпрос - като му се спре горивото на инжекциона по какво толкова се различава от карбуратора та "гърми" (освен отклонението за този стъпков двигател)?
Може ли да ми кажете кога си правите срещи в София. Ако нямате нищо против искам да дойда и погледна поне един мотор като моя. Как е изпълнена газовата, както искам да науча някои неща и за инжекциона които при мен не са ми много ясни.:(


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Чет 24 фев 2005 12:53


За предстоящата среща виж тук http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=3803


Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Чет 24 фев 2005 23:54


И аз карам с LOVATO и си ги имах тия гърмежи ама за са ве4е е пазя.Съветвам те най-малкото да си купиш нови свещи и да отидеш да е регулира некой по-реномиран сервиз 4е да не ти е бедна сместа 6тото аз за малко да фърля дебитомера заради това.Добре,4е майстора се оказа майстор и го оправи.Без за6титна клапа изоб6то не слагай газова.Ина4е о6те при първия гърмеж и заминава6:))
Аи успех


Torque
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:

Mai ste triabva da doida na srestata da pogledna niakoia...

Мнениеот Torque » Пет 25 фев 2005 7:30


...kola kade e montirana klapata. Garmejite w plastmasovata cast li stavat ili sled neia v zaddroselnoto prostranstvo. Debitomera mi e swarzan direktno v kolektora i ne znam dali ako gramne i ima klapa v plastmasovata cast dali pak niama da go povredi?10X mnogo!


Потребителски аватар
Dodi_Dogg
Мнения: 420
Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dodi_Dogg » Пет 25 фев 2005 9:11


Еми мойта клапа е поставена точно след кутията на въздушния филтър, а дебитомера ми е в горната 4аст на кутията. Незнам при теб как е.


Torque
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Torque » Пон 28 фев 2005 15:36


Благодаря! Идвах на сбирката в неделя, но трябваше да тръгвам по-рано. Може ли само да ми опишеш къде се намира магазина на Ловато в София?


Torque
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:

Благодаря на всички за мненията.

Мнениеот Torque » Пон 07 мар 2005 14:49


Вече съм на етап изпълнение. Нямам много време, та затова нещата се движат бавно. Наумил съм следното:
На маркуча съединяващ моторчето за въздуха с колектора ще сложа тройник (предполагам 12 или 15мм) и към него ще присъединя обратен (възвратен) клапан 1/2" който ще играе ролята на малка спомагателна клапа. Ако в магазина има клапи (кихалки) за моя двигател ще купя и монтирам една, ако няма ще присъединя още един такъв клапан към пластмасовата тръба точно след дебитомера. После отивам да ми сложат газта. Няма да правя кабели и свещи на първо време.
Благодаря за помощта!:)
Ще пиша за резултати:)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта