Монтаж на АГУ и възм. за "гърмене".
Монтаж на АГУ и възм. за "гърмене".
Здравейте:) От около година и половина имам VW Golf 2 1.8 16V PL. Тъй като имам известни неудачи с горивната система и поради финансови причини желая да поставя газова уредба. Това което ме притеснява е т.нар. "гърмене" в смукателния колектор. Може ли да споделите опит и мнения по отношение на това явление. От интернет чух две причини за това - неизправна запалителна уредба или обеднена смес. За съжаление не разполагам с много пари които да хвърля за цялостен ремонт на запалителната уредба (която на бензин работи перф.) или за скъпа газова уредба. 10Х предварително!
- La4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с ВОЛТРОН, турски лиценз на LOVATO , двигателя ми е 1,8 с DIGIFAN система, 8V. Карм я вече 4 месеца и нямам проблеми , не съм усещал за сега да гърми в колектора, но и да гръмне, нашите колектори са метални и няма проблеми за тях, но задължително трябва да сложиш взривозащитена клапа след дебитомера. Ако монтираш в спесиализиран сервиз задължително ще ти я калкулират към сметката, понеже при тези мотори е задължително, при 16 V , не съм сигурен как стои въпроса с дебитомера , но май е същото горе долу.
Още малко...
В сервизите и магазините в които попитах ми казаха, че на моята кола нямало къде да се монтира подобна клапа - "кихавица". Red_Jetta може ли да ми обясниш къде си я поставил точно? Иначе обмислях варианта да си купя обратен клапан на 1" и да му направя присъединаване някъде с щуцер към колектора.
Не ме притеснява да не се повреди колектора, а да не изкриви или счупи дроселклапата. Къде точно ми се намира дебитомера? Това не е ли стъпковия двигател които е свързан с маркуч към смукателната тръба между филтъра и дроселклапата и към колектора при петата дюза?
И един по-принципен въпрос - като му се спре горивото на инжекциона по какво толкова се различава от карбуратора та "гърми" (освен отклонението за този стъпков двигател)?
Може ли да ми кажете кога си правите срещи в София. Ако нямате нищо против искам да дойда и погледна поне един мотор като моя. Как е изпълнена газовата, както искам да науча някои неща и за инжекциона които при мен не са ми много ясни.
Не ме притеснява да не се повреди колектора, а да не изкриви или счупи дроселклапата. Къде точно ми се намира дебитомера? Това не е ли стъпковия двигател които е свързан с маркуч към смукателната тръба между филтъра и дроселклапата и към колектора при петата дюза?
И един по-принципен въпрос - като му се спре горивото на инжекциона по какво толкова се различава от карбуратора та "гърми" (освен отклонението за този стъпков двигател)?
Може ли да ми кажете кога си правите срещи в София. Ако нямате нищо против искам да дойда и погледна поне един мотор като моя. Как е изпълнена газовата, както искам да науча някои неща и за инжекциона които при мен не са ми много ясни.

- gti
- Мнения: 1793
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
- Автомобил: MK4 R32
- Двигател: BFH 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
За предстоящата среща виж тук http://vw.noxis.net/forum/viewtopic.php?t=3803
- Dodi_Dogg
- Мнения: 420
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз карам с LOVATO и си ги имах тия гърмежи ама за са ве4е е пазя.Съветвам те най-малкото да си купиш нови свещи и да отидеш да е регулира некой по-реномиран сервиз 4е да не ти е бедна сместа 6тото аз за малко да фърля дебитомера заради това.Добре,4е майстора се оказа майстор и го оправи.Без за6титна клапа изоб6то не слагай газова.Ина4е о6те при първия гърмеж и заминава6:))
Аи успех
Аи успех
Mai ste triabva da doida na srestata da pogledna niakoia...
...kola kade e montirana klapata. Garmejite w plastmasovata cast li stavat ili sled neia v zaddroselnoto prostranstvo. Debitomera mi e swarzan direktno v kolektora i ne znam dali ako gramne i ima klapa v plastmasovata cast dali pak niama da go povredi?10X mnogo!
Благодаря на всички за мненията.
Вече съм на етап изпълнение. Нямам много време, та затова нещата се движат бавно. Наумил съм следното:
На маркуча съединяващ моторчето за въздуха с колектора ще сложа тройник (предполагам 12 или 15мм) и към него ще присъединя обратен (възвратен) клапан 1/2" който ще играе ролята на малка спомагателна клапа. Ако в магазина има клапи (кихалки) за моя двигател ще купя и монтирам една, ако няма ще присъединя още един такъв клапан към пластмасовата тръба точно след дебитомера. После отивам да ми сложат газта. Няма да правя кабели и свещи на първо време.
Благодаря за помощта!:)
Ще пиша за резултати:)
На маркуча съединяващ моторчето за въздуха с колектора ще сложа тройник (предполагам 12 или 15мм) и към него ще присъединя обратен (възвратен) клапан 1/2" който ще играе ролята на малка спомагателна клапа. Ако в магазина има клапи (кихалки) за моя двигател ще купя и монтирам една, ако няма ще присъединя още един такъв клапан към пластмасовата тръба точно след дебитомера. После отивам да ми сложат газта. Няма да правя кабели и свещи на първо време.
Благодаря за помощта!:)
Ще пиша за резултати:)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта