
Търся съвет за избор на гуми 205/50/16 или 205/55/16
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Търся съвет за избор на гуми 205/50/16 или 205/55/16
Ще ми се да е втория размер, защото първия излиза доста по-скъп, а и е нисичък. Не съм сигурен обаче дали ще може да ги носи
Колата е форд мондео 99г. комби. Незнам как са НОКИАН, Йокахома и т.н. Гледам Вредещайн тъй като си ползвам такива от край време на всички коли и съм доволен. Но е към 190лв. гумата... Ако имате идей за друг добър вариант и разумна цена ще съм благодарен да споделите. Поздрави!

- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
GodLike написа:GodLike написа:Днес се оборудвах с 4бр. FULDA CARAT EXELERO 205/55 ZR16 91W цена: 167лв броя
Покарах цяла седмица и съм много доволен. На дъжд се държат перфектно. Сравнявам ги с VREDESTEIN Quatrac 2 с които бях досега. На мокро на 2-ра предавка при рязко набиване на газта с VREDESTEIN-а волана олекваше докато с FULDA-та изобщо не превърта. При рязко спиране при същите условия с VREDESTEIN-а често ми притропваше ABS-a докато с FULDA-та такова нещо не забелязах.
Извод: FULDA CARAT EXELERO са по-добри VREDESTEIN Quatrac 2 (поне на дъжд)
П.С. Трябва да се отбележи че VREDESTEIN Quatrac 2 се води всесезонна гума
Виж в гаража

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
GodLike написа:GodLike написа:GodLike написа:Днес се оборудвах с 4бр. FULDA CARAT EXELERO 205/55 ZR16 91W цена: 167лв броя
Покарах цяла седмица и съм много доволен. На дъжд се държат перфектно. Сравнявам ги с VREDESTEIN Quatrac 2 с които бях досега. На мокро на 2-ра предавка при рязко набиване на газта с VREDESTEIN-а волана олекваше докато с FULDA-та изобщо не превърта. При рязко спиране при същите условия с VREDESTEIN-а често ми притропваше ABS-a докато с FULDA-та такова нещо не забелязах.
Извод: FULDA CARAT EXELERO са по-добри VREDESTEIN Quatrac 2 (поне на дъжд)
П.С. Трябва да се отбележи че VREDESTEIN Quatrac 2 се води всесезонна гума
Виж в гаража
Вредщайн Куатрак 2 наистина си е всесезонна гума и е компромис и зимата и лятото. Карах такаива гуми 3 години и /8 гуми-два чифта/ на астрата ми преди време и имам същите наблюдения като при теб. На сухо доста мека и се поклаща, на морко компромис, сякаш най-добре зимата се държеше...
Фулдата ще я имам в предвид! Сега ще проверя цените на пирели как са.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Много странно 55ките да са по евтини от 50китете!!!!!
Сметни си радиусите на двата варианта и си виж в кножката на колата какво ти дават, 55ките могат дойдат малко високи, поне при повечето Голфеве е така, ма има и такива дето ги носят без опиране...
йоко и Тойо ще дойдат скъпи, но са ми лично предпочитание особено TOYO Proxes T1R.
Сметни си радиусите на двата варианта и си виж в кножката на колата какво ти дават, 55ките могат дойдат малко високи, поне при повечето Голфеве е така, ма има и такива дето ги носят без опиране...
йоко и Тойо ще дойдат скъпи, но са ми лично предпочитание особено TOYO Proxes T1R.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
абе щом е форт какви и да сложиш се ще е добре
no comment
55ките сложи
ОСНОВЕН ФОРУМ
Това е главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Беше в офтопик, но модовете я преместиха тук
Не се коси:) Колкото до форда, карам две Мондео Комби - едната е 98г. производство и я купихме на 140 000 а сега е на 240 000, само в бг, почти само градско, често се товари много и ремонтите извършени до сега са само по подръжка - масло, ремъци и ролки и един кабел
Другото е по-лачено и е 99г. него взех на 100 000 и сега е на около 170 000 при него е сменено цяло каре и бобина
+ масло, ремъци, ролки и свещи
Мисля доста доволно. Ти какво ще каже? Мога да ти кажа и на голфа какво съм му сменил за 20 000, но ще ми отнеме повече време
Поздрави и нека се съсредоточим върху въпроса ми
no comment

55ките сложи
ОСНОВЕН ФОРУМ
Това е главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Беше в офтопик, но модовете я преместиха тук

Не се коси:) Колкото до форда, карам две Мондео Комби - едната е 98г. производство и я купихме на 140 000 а сега е на 240 000, само в бг, почти само градско, често се товари много и ремонтите извършени до сега са само по подръжка - масло, ремъци и ролки и един кабел




Поздрави и нека се съсредоточим върху въпроса ми

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
prj57 написа:Много странно 55ките да са по евтини от 50китете!!!!!
Сметни си радиусите на двата варианта и си виж в кножката на колата какво ти дават, 55ките могат дойдат малко високи, поне при повечето Голфеве е така, ма има и такива дето ги носят без опиране...
йоко и Тойо ще дойдат скъпи, но са ми лично предпочитание особено TOYO Proxes T1R.
Toyo кой ги внасяше?
Иначе вероятно се пада някакъв по-нестандартен размер, защото 50 ките на всички марки са малко по-скъпи.
По въпроса за Малоята, говорих с Иван Шопов, спбственика на Делина, то се състезава професионално и твърди, че малоята е доста добра и общо взето в ценовия си клас превъзхождал и фулда....
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Не знам кой внася TOYO за БГ.
/55 излезе на на новите коли и имайки предвид че профила е +5% по-висок от /50 то за да се направи гумата е необходим повече материал => гумата е по-скъпа... Поне из Европа /55 са винаги по-скъпи от /50, ма в БГ се случват винаги ненормални неща. /50 е по-разпространен вариант и няма да се учудя че цените са им нарочно по-високи защото се продават повече
/55 излезе на на новите коли и имайки предвид че профила е +5% по-висок от /50 то за да се направи гумата е необходим повече материал => гумата е по-скъпа... Поне из Европа /55 са винаги по-скъпи от /50, ма в БГ се случват винаги ненормални неща. /50 е по-разпространен вариант и няма да се учудя че цените са им нарочно по-високи защото се продават повече

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта