Покрай скандала с дизелите на ВАГ някой попита „а дали като сме толкова загрижени за екологията имаме катализатори?“. Та, да видим тая работа. Имате възможност за избор на 2 опции.
Интересно би било и на какви километри/години е автомобила, т.е. катализатора върши ли реално някаква работа. Отделно и как биха процедирали собствениците, когато настъпи реално момента за подмяна(премахване) на катализатора/ите - все пак не може да се използва вечно. Иначе и аз съм с оригиналните катализатори и LPG. При ГТП-то попитах за количеството изгорели газове (да, мериха ги) и казаха, че спокойно си покривам Euro4 и да не се притеснявам за генерацията - имало още доста живот в нея. Което ми се видя странно за 12 годишен автомобил ...
Колата е произведена на 7 ноември(светла дата)1995 г. , регистрирана февруари 1996 г. В момента по табло е на 278к километра. Освен със задното гърне, което е за смяна, проблеми с генерацията няма.
уау, гледам че двама човека са си сменили катализаторите с нови. По данни на ... не помня коя преса, след запитване до вносителите на такова оборудване се оказало, че за последните незнам си колко години бил продаден само 1 катализатор. Излиза, че VW собствениците са сред най-загрижените за екологията :)
На мой приятел му откраднаха катализатора на вторият ден след като си взе колата от магазина.Иначе моя ДПФ влиза отговор 2,два пъти свалян за чистене,един път успешна проба с Бардал (резултата беше краткотраен,но то и на опаковката си пише че за оптимален резултат е хубаво процедурата да се повтори) и десетки пъти ходене на магистралата да го отпушвам.ДПФ лампата спря да ми светва откакто спрях да въртя по 1000 км. градско на седмица.Наближава момента в който искам или не искам трябва да го сменя.Километрите са 175 хил.