golf III или corrado

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Polo 1.9 SDI / Touareg
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

golf III или corrado

Мнениеот Polo 1.9 SDI / Touareg » Пон 14 май 2007 23:36


Искам да пусна изцяло любителско запитване кое според вас колеги е по-доброто от гледна точка на мощност и поведение на пътя. В една друга тема имах неблагоразумието да подкрепя corradoto и се интересувам дали някой подкрепя моето мнение по въпроса. Много ще се радвам ако се получи една приятелска дискусия без грубости и простотии. :D




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10078
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 14 май 2007 23:50




Потребителски аватар
VALENTINO_ROSSI
Мнения: 199
Регистриран на: Сря 21 фев 2007 0:48
Автомобил: MK3 GTI 16V 20YAHRE
Двигател: ABF 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот VALENTINO_ROSSI » Пон 14 май 2007 23:56


Според мен корадото е по добро.Това мое мнение се дължи само и единствено на симпатиите ми към корадото като цяло.Иначе чисто технически нямам представа кой от двата автомобила е по добър :D


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10078
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 15 май 2007 1:10


VW GOLF MK2 GTI PB написа:Иначе чисто технически нямам представа кой от двата автомобила е по добър :D

чисто технически корадото има няколко мотора и те са:
G60 - 8 клапанов мотор с 160к.с. Личното ми мнение е, че е форсиран и не е от здравите мотори. Компресора се подържа трудно/скъпо. Няма читави вече - особенно в БГ. Невърви достатъчно(поне за мен) - все пак е двигател с принудително пълнене и съотношението цена/подръжка/вървеж не ми харесва. Няма и потенциал в него.
КР и 9А мотори - единия 1.8 и другия 2.0 кубика по около 136-9 кончета. И двата са с механични инжекциони, което си е бъгаво и за да се оптимизират моторите се нуждаят от подобаваща инвестиция за МС, инжектори и т.н. Абе остаряла работа. Невървят моторите на това купе. За не тръгне спор ще кажа, че за голф2 КР си е перфектен, но там тежеста си играе ролята. КР си е екстра мотор, но на корадото не му отива ;)
Има един пак 2000 к.с., но 115 коня 8 клапана. Здрав мотор, но там съвсем е умряла работата откъм вървеж.
Има и VR6 но там е дебело. Екзотичен мотор, скъп тунинг, а без него само харчи, но на вървеж не е нещо изключително. За тунинга му иначе е класика битурбото и излиташ, но ... мечти :lol:

Тези мотори, искам да подчертая, ги разглеждам от гледна точка за вървеж/цена подръжка/цена гориво/евентуален тунинг. Малко несъвместимо да се говори за туниг и евтино в едно, но все пак живеем в БГ.

Та да обобщя: поне за мен моторите на корадото не се отличават със спортност. Здрави са (все пак са VW), но невърви корадото без да се пипне. Изключително красива кола. Спортен вид. Само за манияци!!! За да върви корадо, според мен е нужна трансплантация на друг мотор :idea:

На голф3 моторите са по-усъвършенствани, но докато са сток астрите пак си бият ;) По-малко пари са нужни за да тръгнат от тези на корадото (говоря за 2000к.с. 115 и 150 коня).

Много време прекарах да търся корадо, но уви ненамерих подходящото за мен. Попаднах дори на такова, което го караха по някакви ниви и беше вдигнато като джип :shock Няма да ти казвам в какво състояние беше - и Егзибит от Pimp my ride неможеше да му помогне :evil:
В крайна сметка си взех голф3 и съм много доволен и грам несъжалявам, но корадото си остава една непостигната засега мечта ...


Polo 1.9 SDI / Touareg написа:Много ще се радвам ако се получи една приятелска дискусия без грубости и простотии. Very Happy

На мен само ми дай да говоря за корадо и ми гледай сеира ;)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Вто 15 май 2007 7:24


Карал сам G60 и неможа да ме впечатли с вървежа си. Иначе всичко друго в него е просто перфект :shock


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 15 май 2007 7:52


Бих избрал Г3. По-нова и масова /вкл. във вариант 2000 куб. см. 8V и 16V/ с всички положителни за поддръжката в БГ последствия. Причините са мн. изчерпателно изброени от колегата по-горе. При желание /и средства... :) / Г3 АБФ може да се "насъска" страшно - филтри, чипове, запалване, гърнета, стаб. щанга м/у тампоните на макферсоните, "Кони", "Брембо" и т.н. в този дух... :lol: А ако при това го оставиш със "сток" външност ще имаш истински "вълк в овча кожа" - стара идея на ФВ, която винаги ми е харесвала...


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Вто 15 май 2007 10:42


първо искам да кажа,че това за подръжката на компресора е мит ,цялостех рмонт на един компресор излиза околу 450лв. питаите колегата 1bar ,вярно е ,че купето на Корадото е малко по тежко от на Голфа обче удоволствието да караш Корадо е много по голямо,имал съм и голф но все пак тази кола не е за всеки и има нужда от добри грижи


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пет 25 май 2007 7:48


корадо :blueeye: :a boi de :blow job


Потребителски аватар
shr
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 25 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Костинброд

Мнениеот shr » Пет 25 май 2007 11:11


:?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 25 май 2007 11:51


мисля колегата груп е изчерпал темата нацяло :)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 27 май 2007 22:52


group® написа:Има и VR6 но там е дебело. ..... но на вървеж не е нещо изключително. :lol:


Карал ли си за да твърдиш така смело че не е?
Имам предвид, не да го натиснеш за няколко минути....
А системно, редовно каране, което да ти отгърне потенциала
на тоя мотор?

За оп-а - БЕГИ БЕГИ БЕГИ с тоо Голф. Имал съм 3 различни. БЕГИ.
Това си е лично предпочитание все пак де.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10078
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 28 май 2007 16:31


izzo написа:
group® написа:Има и VR6 но там е дебело. ..... но на вървеж не е нещо изключително. :lol:


Карал ли си за да твърдиш така смело че не е?
Имам предвид, не да го натиснеш за няколко минути....
А системно, редовно каране, което да ти отгърне потенциала
на тоя мотор?

За оп-а - БЕГИ БЕГИ БЕГИ с тоо Голф. Имал съм 3 различни. БЕГИ.
Това си е лично предпочитание все пак де.


Карал съм да ;)
По твоите стандарти едва ли е системно, но все пак имам някакви впечатления. Карал съм го на голф3 и тъй като имам такъв но с АБФ не останах много очарован. Тежък е доста. За вървежа му, си личи и по времената на 400м и 0-100 (сега немога да ровя да ги търся, но не са много добри). За щатите този мотор си е ОК, но за БГ си е доста егзотичен. Харчи много, скъпа подръжка и много много скъп тунинг.
Пак казвам - това е мотор с много потенциал, но се искат много пари.
И АБФ-а си е спънат мотор, но се отпушва с/у доста по-малка сума ;)
Искам пак да кажа, че говоря за съотношението пари/вървеж ;)


Потребителски аватар
The Corrupt
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The Corrupt » Пон 28 май 2007 17:06


Голям съм фен на Голф, но мисля, че Корадото е по-добро :wink:


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пон 28 май 2007 19:38


За мен сравнение не става-Корадото си е по-гъзарска кола.А,че "не вървят" в сравнение с разни Астри,Хонди и не знам какви още,си го обяснявам с това,че може би Фолксвагените не са измислени и направени за 400 метра,а за 400 000 километра!


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 28 май 2007 20:23


И друг път съм го споменавал в този форум : имал съм късмета да се возя (нямах книжка тогава :x ) на перфектно Г60 :!: Корадото беше маниякално със лек тунинг на 180 коня по спомен.Убииствено вървене за градска кола :twisted: Мисля че сегашният собственик (незнам кой подред е вече) е от Горна Оряховица :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта