
golf III или corrado
- Polo 1.9 SDI / Touareg
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 01 мар 2007 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
golf III или corrado
Искам да пусна изцяло любителско запитване кое според вас колеги е по-доброто от гледна точка на мощност и поведение на пътя. В една друга тема имах неблагоразумието да подкрепя corradoto и се интересувам дали някой подкрепя моето мнение по въпроса. Много ще се радвам ако се получи една приятелска дискусия без грубости и простотии. 

- group®
- Темерут
- Мнения: 10078
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
ети 2 линка, които ще са от полза
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E4%EE
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E4%EE
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E4%EE
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E4%EE
- VALENTINO_ROSSI
- Мнения: 199
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 0:48
- Автомобил: MK3 GTI 16V 20YAHRE
- Двигател: ABF 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
- group®
- Темерут
- Мнения: 10078
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
VW GOLF MK2 GTI PB написа:Иначе чисто технически нямам представа кой от двата автомобила е по добър
чисто технически корадото има няколко мотора и те са:
G60 - 8 клапанов мотор с 160к.с. Личното ми мнение е, че е форсиран и не е от здравите мотори. Компресора се подържа трудно/скъпо. Няма читави вече - особенно в БГ. Невърви достатъчно(поне за мен) - все пак е двигател с принудително пълнене и съотношението цена/подръжка/вървеж не ми харесва. Няма и потенциал в него.
КР и 9А мотори - единия 1.8 и другия 2.0 кубика по около 136-9 кончета. И двата са с механични инжекциони, което си е бъгаво и за да се оптимизират моторите се нуждаят от подобаваща инвестиция за МС, инжектори и т.н. Абе остаряла работа. Невървят моторите на това купе. За не тръгне спор ще кажа, че за голф2 КР си е перфектен, но там тежеста си играе ролята. КР си е екстра мотор, но на корадото не му отива

Има един пак 2000 к.с., но 115 коня 8 клапана. Здрав мотор, но там съвсем е умряла работата откъм вървеж.
Има и VR6 но там е дебело. Екзотичен мотор, скъп тунинг, а без него само харчи, но на вървеж не е нещо изключително. За тунинга му иначе е класика битурбото и излиташ, но ... мечти

Тези мотори, искам да подчертая, ги разглеждам от гледна точка за вървеж/цена подръжка/цена гориво/евентуален тунинг. Малко несъвместимо да се говори за туниг и евтино в едно, но все пак живеем в БГ.
Та да обобщя: поне за мен моторите на корадото не се отличават със спортност. Здрави са (все пак са VW), но невърви корадото без да се пипне. Изключително красива кола. Спортен вид. Само за манияци!!! За да върви корадо, според мен е нужна трансплантация на друг мотор

На голф3 моторите са по-усъвършенствани, но докато са сток астрите пак си бият

Много време прекарах да търся корадо, но уви ненамерих подходящото за мен. Попаднах дори на такова, което го караха по някакви ниви и беше вдигнато като джип


В крайна сметка си взех голф3 и съм много доволен и грам несъжалявам, но корадото си остава една непостигната засега мечта ...
Polo 1.9 SDI / Touareg написа:Много ще се радвам ако се получи една приятелска дискусия без грубости и простотии. Very Happy
На мен само ми дай да говоря за корадо и ми гледай сеира

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Бих избрал Г3. По-нова и масова /вкл. във вариант 2000 куб. см. 8V и 16V/ с всички положителни за поддръжката в БГ последствия. Причините са мн. изчерпателно изброени от колегата по-горе. При желание /и средства...
/ Г3 АБФ може да се "насъска" страшно - филтри, чипове, запалване, гърнета, стаб. щанга м/у тампоните на макферсоните, "Кони", "Брембо" и т.н. в този дух...
А ако при това го оставиш със "сток" външност ще имаш истински "вълк в овча кожа" - стара идея на ФВ, която винаги ми е харесвала...


- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
първо искам да кажа,че това за подръжката на компресора е мит ,цялостех рмонт на един компресор излиза околу 450лв. питаите колегата 1bar ,вярно е ,че купето на Корадото е малко по тежко от на Голфа обче удоволствието да караш Корадо е много по голямо,имал съм и голф но все пак тази кола не е за всеки и има нужда от добри грижи
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
group® написа:Има и VR6 но там е дебело. ..... но на вървеж не е нещо изключително.![]()
Карал ли си за да твърдиш така смело че не е?
Имам предвид, не да го натиснеш за няколко минути....
А системно, редовно каране, което да ти отгърне потенциала
на тоя мотор?
За оп-а - БЕГИ БЕГИ БЕГИ с тоо Голф. Имал съм 3 различни. БЕГИ.
Това си е лично предпочитание все пак де.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10078
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
izzo написа:group® написа:Има и VR6 но там е дебело. ..... но на вървеж не е нещо изключително.![]()
Карал ли си за да твърдиш така смело че не е?
Имам предвид, не да го натиснеш за няколко минути....
А системно, редовно каране, което да ти отгърне потенциала
на тоя мотор?
За оп-а - БЕГИ БЕГИ БЕГИ с тоо Голф. Имал съм 3 различни. БЕГИ.
Това си е лично предпочитание все пак де.
Карал съм да

По твоите стандарти едва ли е системно, но все пак имам някакви впечатления. Карал съм го на голф3 и тъй като имам такъв но с АБФ не останах много очарован. Тежък е доста. За вървежа му, си личи и по времената на 400м и 0-100 (сега немога да ровя да ги търся, но не са много добри). За щатите този мотор си е ОК, но за БГ си е доста егзотичен. Харчи много, скъпа подръжка и много много скъп тунинг.
Пак казвам - това е мотор с много потенциал, но се искат много пари.
И АБФ-а си е спънат мотор, но се отпушва с/у доста по-малка сума

Искам пак да кажа, че говоря за съотношението пари/вървеж

- The Corrupt
- Мнения: 498
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта