Golf 3 GL може ли да се преобърне ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Golf 3 GL може ли да се преобърне ?

Мнениеот stypkata » Вто 01 май 2007 18:48


Първо сори за глупавия въпрос но ме интересува ,а ако не тук къде да питам :oops: Та снощи ми се наложи да взема един 90градуса завой малко по-бързо и ми се стори че едва ли не ще се обърне колата. До сега карах БМВ 3-ка и съм свикнал с нея.На завоите стои доста по-стабилно и примерно с 80км ако взема остър завой имам чувството че колата ще поднесе но няма да се обърне ,докато с голфа усещам как двете гуми ще се отлепят. Прави ми впечатление ,че предницата доста пътъва като се подпре човек на нея.Може и амортисьорите да са тръгнали да изтърват,знам ли. Но ,нормално ли е това за Голф ? Не говоря за ГТИ ( не е със спортно окачване).




Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Вто 01 май 2007 19:03


Според мед устойчивоста на автомобила зависи от ред неща - окачване амортисиори, гуми, пътна настилка и други
Според мен не е нормално това, което ти се е случило, но имай впредвит, че БМВ-то попринцип си е по устойчива кола за завои :)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 01 май 2007 19:22


3-ката на БМВ е един клас нагоре...имай предвид че е и серийно спортна кола...имай предвид и окачването...обърни внимание предните гуми на bmw как се накланят странно....ако сравняваш поне с голф ГТИ има някъв шанс да се достига еднакво качество при стабилността...ся се стих че не съм виждал е36 с по тънки от 195 гуми...


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Мнениеот stypkata » Вто 01 май 2007 19:40


Абе хора,не съм се изразил правилно ... Не исках да сравнявам БМВ с Голф. Повече от ясно е че БМВ-то е по-спортно ориентирана кола с много по-твърда возия от Голфа .Просто казах че съм свикнал с нея и ми прави голямо впечатление,че Голфа се накланя. Въпроса ми беше дали ще се преобърне голфа при малко по-висока скорост примерно или по-скоро ще поднесе и накланянето не означава ,че следва търкаляне през таван..


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 01 май 2007 19:44


Oригиналното окачване е доста високо и в завой се накланя колата,смени пружините със спортни или ако имаш възможност цялото окачване със спортно и ще усетиш огромна разлика :wink:


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Мнениеот stypkata » Вто 01 май 2007 19:47


Нене,на мен не ми пречи чак толкова накланянето,че чак да сменям окачването.Точно това беше и причината да мина от БМВ на Голф.Така и не можах да свикна с тресенето и усещането на всяко камъче по пътя :) Возията на Голфа много повече ми допада,пък нека да е по-бавна кола. Просто ми беше интересно дали ще се обърне или ще поднесе при малко по-"екстремна" ситуация :) :!:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 01 май 2007 20:06


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 01 май 2007 20:32


vw_golf_2_Memphis написа:няма да се обърнеш брат спокойно :D
проверено е :wink:

по-скоро ще поднесеш.....проверено е ;)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 01 май 2007 20:49


на завойте където Гунди катастрофира и аз се мъчих да го направя ама не успях колкото и да се старая :lol: - дърпах се с едно ауди а8 в завойте - по голяма простотия не бях правил и като влязох в завоя установих че е по голям отколкото очаквах, голфа даже не поднесе :!:
вярно бях с бриджстоун, ама все пак,
изненадан съм от стабилността му приятно :!:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 01 май 2007 20:56


lyubobg написа:на завойте където Гунди катастрофира и аз се мъчих да го направя ама не успях колкото и да се старая :lol: - дърпах се с едно ауди а8 в завойте - по голяма простотия не бях правил и като влязох в завоя установих че е по голям отколкото очаквах, голфа даже не поднесе :!:
вярно бях с бриджстоун, ама все пак,
изненадан съм от стабилността му приятно :!:

абе ти не лежи на тая страна.....ако е имало пясък, щеше другояче да се изненадаш.....


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Вто 01 май 2007 21:41


Спокойно няма да се обърне, аз от ония дни в един 90 градуса завой сигурно с 50 влезнах и даже мн яко занесе :wink:


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 01 май 2007 22:20


Ludia написа:
lyubobg написа:на завойте където Гунди катастрофира и аз се мъчих да го направя ама не успях колкото и да се старая :lol: - дърпах се с едно ауди а8 в завойте - по голяма простотия не бях правил и като влязох в завоя установих че е по голям отколкото очаквах, голфа даже не поднесе :!:
вярно бях с бриджстоун, ама все пак,
изненадан съм от стабилността му приятно :!:

абе ти не лежи на тая страна.....ако е имало пясък, щеше другояче да се изненадаш.....
:lol:


Колега ако подобни изпълнения са ти в кръвта слагай едно спортно окачване и ги прави на воля без никакви притеснения :wink:


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Вто 01 май 2007 22:58


аз имам такъв въпрос, при остро влизане в завой и газ, гумите започват да превъртат, това в каква степен може да "прецака" колата? В смисъл - до колко такива псевно-спортни изпълнения се отразяват на окачване и прочие елементи на колата. За голф 3 става въпрос.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 01 май 2007 23:00


Според мен в степен износване на гумите и малко товарене на съединителя,също и повишен разход...ако греша нека колегите ме поправят :)


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 01 май 2007 23:33


аз имах вектра и сега голф,абе голфа(да по нисък клас е -сравнява се с астрата)направо ме изплаши в началото!!!значи по един и същ път с опела влизам с 90км/ч а с голфа просто не става(едвам 60км/ч)!!!обръщам внимание на амортисьорите на опела бяха по зле от на голфа(перфектни са на голфа)!!за това се замислих дали си е до колата като замисъл!!значи и астра съм карал е по стабилна си е (не като вектрата де)но не изкам да се спори кое е по-добро като цяло,щом съм сменил опела за голф значи голфа е по-добър(най-вече корозията)!!и нямам в предвит спорти модели или окачвания на марките опел и VW!! за мен това са си факти изпитани на мой гръб!!!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта