че си евало майката с тоя бензин, ама пък колата ми си я обичам много
та освен двигател, скорости, кво друго трябва
електроники разни, знам ли
нов комп?
цялото удоволствие какво би струвало
и само от тройка ТДИ ли става,
че lud_dj продава едно 110 коня ТДИ от ибиза 2001
и ме осени тая мисъл
а и друго, моя двигател предполагам ще е хипер трудно да го продам
щото нито е голема бегачка, а па не е и като да е икономичен много
Колко пара ще ми излезне да сложа ТДИ в моя голф
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20271
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer написа:метан?
Метан в голф. Стига си вкарвл еретични мисли.
Dude, мисля много пъти е дискутирано във форума, яе подобни конверсии винаги излизат повече, отколкото да вземеш, автомобил в подобно или по-добро състояние като твоя.
Единственият начин да не се прецакаш, е ако имаш сервиз и случайно ти изпадне добра оферта и си го направиш сам, бес за плащаш.
Според мен - оглеждай се за някоя печка, купивай и продавай...
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
dude написа:а вървенето при газов инцекцион как е
кефи ме примерно как се развърта АФТто след 3500 оборота
а на газовия инжекцион за под 1300 не съм чувал
Колегата ми в момента си монтира газов инжекцион за около 1100 лева. Мога да проверя за каква марка иде реч, но определено това е решението. Карах няколко седмици една лагуна 2.0 16в с такава уредба и не можах да усетя никаква разлика между вървеж на газ и на бензин, обаче кефа да заредиш "догоре" за 35 лева е голям:). Отделно в момента газта е много по-евтина от дизела, а разхода на газ ще ти бъде приблизително същия като на бензин (около 10 градско).
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
мисля че си заслужава интервенцията, поне според мен, а ти трябва да си направиш преценката: по колко км правиш на година, занимава ли ти се с газ, колко пари ще намериш ТДИ мотора, сам ли ще си го монтираш...тогава си мисля, че ще се обърнеш към газта, по-лесно е, макар че аз бих избрал другия вариант....а за колегите, които те съветват да продаваш и после да купуваш, да кажат според тях колко месеца ще минат докато стане работата?тази кауза е обречена на сериозна финансова загуба...и накрая каквото и да решиш, важното е да не съжаляваш после. успех 

- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Колега, според мен газ решава болката ти. Това с присаждане на мотор, ако не си автомонтьор с мноооооого свободно време, нерви и ПАРИ си е куца работа. Според мен, или хубав газов инжекцион - 1500лв. мисля, или продаваш твоята, слагаш едни 5-7000 лв. отгоре и се молиш да се падне читаво Г4 ТДИ, щото Г3 ТДИ ще е на мноооого години (мноооого карано). Но мисля, че газ е решението на твоя проблем, ако проблема е в разход/финанси. Ако е в това, че ти се кара дизел........ като решиш да продаваш, пиши цена 

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
shr написа:Продай си голфа и си купи TDI най-добре щом искаш дизел , почнеш ли да преправяш нищо няма да стане има много електроника и верочтноста въобще да не запали е 98%.!!!!!!!!
Заповядай на срещата в Неделя да видиш в действие Г2 с 1.9 TDI мотор.
Електрониката е най-най-малкия проблем, а ощв по-малко щом ще е от 3-ка на 3-ка.
П.С. При мен се получи следното: след като всичко беше събрано и т.н. /някой го видяха и знаят за какво иде реч/, дойде време да го паля и се бях подготвил да не завъри или нещо да изпуши или в най-добрия случай да повъртя доста.......... най-големия ужас беша като врътнах ключа, подгря за около 2-3 сек. и запали на половин оборот, така че с тия 2% е смешно направо, особенно ако знаеш какво правиш шанса за успех е 100%.
Цялата процедура ми отне 20 дни, като около 15 бяха по-плътно /другите бях или за част или нещо друго/. Освен мотора, беше прехвърлено и таблото от 3-ката и седалките /и те 2 дни ме мъчиха докато ги пасна/, цялата ел. инсталяция, преден мост, генерация, и т.н. и т.н., педали, скоростем лост,
За сега не мога да кажа колко ми излезе, но скоро ще има специално тема за трансплантацията с подробности.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта