а сега ми кажете кой какво предпочита.......
щото аз карам сега дизел (служебното де), ама бензина си е бензин, (нема пушене, особенно прословутото тракане)
а и нали все пишем за горивата, та кажете кой за какво се бори
БЕНЗИН или ДИЗЕЛ
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:04, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
новите дизели са си яки, но от случките които имам с "качествена" нафта, предпочитам бензин.
Дизела е за хора които пътуват минимум 30 000 км на година, иначе реално няма икономия.
Миналата година при един проливен дъжд се наводнихме с един приятел - той с фиеста 1.8Д, аз със Голф2 1.6 бензин
На него му смениха полвината двигател, а аз се разминах с "додсушаване" 
Дизела е за хора които пътуват минимум 30 000 км на година, иначе реално няма икономия.
Миналата година при един проливен дъжд се наводнихме с един приятел - той с фиеста 1.8Д, аз със Голф2 1.6 бензин


Ами аз пък съм на дизел - 1.9 TD (AAZ). Това, че дизелите пушели, направо го забрави. Може да пуши някой издухал и неподдържан двигател (снощи една такава червена Астра комби караше пред мен - димът се стелеше просто на талази
:), но читав такъв не пропушва. Мога да ти покажа моя, ако не вярваш - на 163,000 км. е (има сервизна книжка) и такова нещо просто няма. Газовете са безцветни (само при запалване в студено време (< -15° C), ако не пусна обогатителя (смукача) и трябва да подам газ с педала изпушва бяло, ако прекаля, но то това е недоизгоряла нафта и е нормално). За "тракането" - въпрос на вкус. На мен ми харесва и по скоро ми прилича на мъркане
отколкото на тракане и е само докато влезе в обороти.
Това с наводняването не го разбрах много, но пък при един проливен дъжд преди 2-3 седмици един бензинов Нисан Микра пред мен внезапно загасна в една огромна локва (предполагам, че му се намокриха свещите?), а моята "печка" я преджапа без проблем, така че...
За горивата - понеже съм нов шофьор и нямах определено мнение по въпроса сипвах откъде ли не, но вече сипвам само от OMV, не за друго, но просто на моето Голфе явно най му допада тамошната "бъркоч". Може и да си въобразявам де, но поне на мен така ми се струва. През зимата нямах никакви проблеми и винаги съм палил от раз (2 подгрявания и чаках да щракне релето, а сега вече само с по едно) и стана редовна практика да давам ток на съседи или пък да ги дърпам да запалят.
Та така. Наистина е въпрос на вкус. На мен моята "печка" ми допада, защото е някак по-уравновесена, за по спокойни хора, а аз съм такъв. Харчи ми по 7/100 градско (вече по 6.5, откак се позатопли), а на извънградско сваля до коло 5.5/100. Двигателя дърпа прилично още в ниските обороти (макар и да е само 75 к.с.) и трябва доста по рядко да сменям предавки, защото мога да тръгна и от предавката на която съм, вместо да превключвам надолу. Единственият недостатък е късата първа скорост - не знам защо така са я направили швабите - много е досадно,
но сигурно има някакво логично обяснение.
Аааа-а! Най-важното - зимата пуска парно след точно 2-3 км. - нека някой с бензин да сподели как стоят при него нещата!


Това с наводняването не го разбрах много, но пък при един проливен дъжд преди 2-3 седмици един бензинов Нисан Микра пред мен внезапно загасна в една огромна локва (предполагам, че му се намокриха свещите?), а моята "печка" я преджапа без проблем, така че...

За горивата - понеже съм нов шофьор и нямах определено мнение по въпроса сипвах откъде ли не, но вече сипвам само от OMV, не за друго, но просто на моето Голфе явно най му допада тамошната "бъркоч". Може и да си въобразявам де, но поне на мен така ми се струва. През зимата нямах никакви проблеми и винаги съм палил от раз (2 подгрявания и чаках да щракне релето, а сега вече само с по едно) и стана редовна практика да давам ток на съседи или пък да ги дърпам да запалят.
Та така. Наистина е въпрос на вкус. На мен моята "печка" ми допада, защото е някак по-уравновесена, за по спокойни хора, а аз съм такъв. Харчи ми по 7/100 градско (вече по 6.5, откак се позатопли), а на извънградско сваля до коло 5.5/100. Двигателя дърпа прилично още в ниските обороти (макар и да е само 75 к.с.) и трябва доста по рядко да сменям предавки, защото мога да тръгна и от предавката на която съм, вместо да превключвам надолу. Единственият недостатък е късата първа скорост - не знам защо така са я направили швабите - много е досадно,

Аааа-а! Най-важното - зимата пуска парно след точно 2-3 км. - нека някой с бензин да сподели как стоят при него нещата!

Аха. Ами то и аз не разбирам, но не ми се вижда възможно примерно моят Голф 3 да "глътне" вода през въздушния филтър, просто защото той седи в една пластмасова джвъчка и ми се струва (когато гледах докато ми сменяха маслото и филтрите преди няколко месеца), че имаше гумено уплътнение по края. Какви са тия Фиести, дето така лесно гълтат вода? Да не сте правили off road през някоя река случайно? Ама 'айде по-добре да не разводняваме
темата на човека.

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мотора е ДИЗЕЛ от TDI от 90к.с. нагоре.Абе TDI да е!
1.9ТД AAZ не е лош - има много къде да му се вдига мощността.Просто плаче за тази работа
Другаде им е кофтито на тези мотори както и по-мощните бензини- окомплектовани са с къси скорости.Реве бе,реват.3000 rpm при 120км/ч.
Докато новите скоростни кутии или поне тези които ги слагат на TDi-та са ве4е при 3000rpm с 140 или 150км/ч в зависимост от скоростната кутия.Тва е.
VW катерят добре но пък наравно пове4е реват.
Докато доста модели Астри 1.7Д примерно 60к.с. ги правят на 3000 с 130км/ч.
Тва е.
Само ТДИ и нагоре
1.9ТД AAZ не е лош - има много къде да му се вдига мощността.Просто плаче за тази работа

Другаде им е кофтито на тези мотори както и по-мощните бензини- окомплектовани са с къси скорости.Реве бе,реват.3000 rpm при 120км/ч.
Докато новите скоростни кутии или поне тези които ги слагат на TDi-та са ве4е при 3000rpm с 140 или 150км/ч в зависимост от скоростната кутия.Тва е.
VW катерят добре но пък наравно пове4е реват.
Докато доста модели Астри 1.7Д примерно 60к.с. ги правят на 3000 с 130км/ч.
Тва е.
Само ТДИ и нагоре
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Re: БЕНЗИН или ДИЗЕЛ
Щом дизелите са по-скъпи, са и по-добри, сигорно спор няма.
Лично аз обаче от както се помня карам бензинови коли........и традицията ми повелява да си карам пак такава, от дизелите ме е страх.................а от новите с турбо още повече...............защото все си спомням случаите как хора олекват с по 4-5 хилядарки за турбинка и т.н.........но моето сигорно си се нарича БГ манталитет.
Лично аз обаче от както се помня карам бензинови коли........и традицията ми повелява да си карам пак такава, от дизелите ме е страх.................а от новите с турбо още повече...............защото все си спомням случаите как хора олекват с по 4-5 хилядарки за турбинка и т.н.........но моето сигорно си се нарича БГ манталитет.

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
И аз съм много доволен от моята 2-ка 1.6 ТД. Въпреки, че е от старото поколение дизели, нито пуши, нито имах проблеми с паленето през зимата. При положение, че акумулатора ми е само 45Аh, и трябва да захранва и буфер с усилвател...
Супер икономичен, а върви повече от 1.6 бензин. Предишните ми 2 коли бяха на бензин, така че има с какво да сравнявам.
Инрересно, че най-често тези, които плюят дизелите, не са имали такъв, а тези, които са имали и бензин, и дизел, почти винаги предпочитат дизела
Супер икономичен, а върви повече от 1.6 бензин. Предишните ми 2 коли бяха на бензин, така че има с какво да сравнявам.
Инрересно, че най-често тези, които плюят дизелите, не са имали такъв, а тези, които са имали и бензин, и дизел, почти винаги предпочитат дизела

- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
musura написа:новите дизели са си яки, но от случките които имам с "качествена" нафта, предпочитам бензин.
Дизела е за хора които пътуват минимум 30 000 км на година, иначе реално няма икономия.
Миналата година при един проливен дъжд се наводнихме с един приятел - той с фиеста 1.8Д, аз със Голф2 1.6 бензинНа него му смениха полвината двигател, а аз се разминах с "додсушаване"
Извинете ме, но аз все още не мога да разбера как бензинов мотор, който харчи 12, 13...15 л на 100 км се сравнява по икономичност с дизелов с 6/100 разход. Дори да вземете лятно време, когато разхода на бензин може да падне примерно до 8/100, дизелът пада на 4.5 - 5/100. За какви 30 000 км говорите? 10 км да мина пак съм в икономия с дизела!! Карам и двата вида мотори в момента и усещам на гърба си и по джоба си как стоят нещата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта