Предното окачване.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Genesis
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Предното окачване.

Мнениеот Genesis » Сря 30 май 2007 15:19


Здравейте.
Явно до сега съм живял в заблуда отностно окачването на 4-те (Голф). Тъй като се бях насочил към Ауди А4 и за тях много се говори че поради алуминиевите си носачи са болно и скъпо място за собственика си мислех, че и голфовете 4-ки и те са с по два носача алуминиеви и че и те са слави на окачване. Дали и при VW от това полколение са толкоз слаби предниците, че ако се малко по-здравички отново да се поослушвам за Голф 4?




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20288
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 30 май 2007 18:42


За Г4 не ми е ясно, но за ауди А3, окачването на мойто е точно нормален макферсон с триъгълен носач от долу.

Като на голф 2 и голф 3. Същия принцип. Нищо общо с ауди А4.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 30 май 2007 21:07


На Голф 4 не е като на А4 и Пасат Б5 - 5.5.Имаше схеми някъде из форума.Предното окачване е долен носач и макферсон.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 31 май 2007 10:08


Г4 и Бората не са с алуминиево като А4 и Пасата


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Чет 31 май 2007 14:47


Колегите Pichaga и bobcho са прави,че предното окачване на Г4 и Бора не е алуминиево,както при Пассат Б5-5.5 и Ауди А4,и по съвсем различен начин е изградено предното окачване/долен носач и макферсон/.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 31 май 2007 15:11


Ами не че и на Г4 не се пипа по окачването ,но поне това "пипане" не излиза толкова дебело колкото при батковците /Пасат,ауди А4/ ! Най-обикновен триъгълен носач-даже могат да му се сменят тампоните :lol:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 31 май 2007 15:24


Явно колегата, пуснал темата, наистина е живял в заблуда, както той сам си написа. Но със сигурност и почти всички са в друга заблуда. На Пасат Б5 и Б5.5, Ауди А4 и Шкода СуперБ (на една платформа са, т.е. еднакви да ги наречем) проблема не е че са алуминиеви носачите - не се чупят те. Проблема е че шарнира е едно цяло с носача и наложи ли се смяна (следствие на хубавите ни пътища), не може само шарнира, а целия носач - оттам идва по-високата цена (носачите са 8 на брой). Но пък преимуществото е стабилността и возията.
А всеизвестно е че колкото е по-нова колата, толкова е по-неиздържлива - не че пътищата стават по-лоши, ами тези дето произвеждат, и те трябва да ядат, и те имат семейства и деца хранят (политика ли, тенденция ли да го наречеш - а може и да е конспирация и разработка на военните (в Русия съм, в Русия съм - та-да-дам) с крайна цел да се съсипе българското селско стопанство. И защо спряха "Мелодия на годината" ? - каза бай Шиле Попйорданов)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 90 госта